ez finom GT2-ben benne van, gyorsul, mint a golyó, de az irányítása nehézkes, legalábbis a játékban. végülis érthető. pici, erős...
Autós topik - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
Jaj, szuzuki liana
-közösbe-
Nemsemi. Elmentem vindózt telepíteni, és ennyi autó itt van
Akkor jöjjön a kedvenc kis Lada 112 autó: Bővebben: link
Lada 110 wankel: Bővebben: link
Üdv: Balu
Gismo
(addikt)
A 2003-as modellnél szebb a világon nincs!
2004-es= LÓSZAR! Elbaszták a lámpáit(UNDORÍTÓAK)!
Álmamim autója: Porsche 911 GT1 EVO:
Bővebben: link
Vagy a sima alapmodel: Porsche 911
Bővebben: link
crab
(senior tag)
a lóerők harcát mindenképpen a top fuel dragster-ek nyerik:Bővebben: link The car blasts to 60 mph from a standstill in 0.7 second and to 100 in 1.1 seconds, accelerating at 5 g's.
És itt van a 6000 lóerős motor: Bővebben: link 8500RPM a vége, de egy 8000ccm-es motornál már ez is hihetetlen.
szal szerintem ez a király.
egyébként meg ezt kérném:Bővebben: link
'Em
(csendes tag)
Szevasztok!
Én nem annyira a High-End autók ügyében kérdezősködnék, hanem a realitás talaján.
Szerintetek melyik a legjobb vétel turbódízelben 2000 cm3-ig? Én a Peugeot 406 HDI-t nézegetem. ja és lehetőleg középkategóriás legyen.
Ha nem vág a topic -ba , bocs és itt se vagyok. De az is jo lenne ha tudnátok adni egy olyan élő forumot ahol ezt megitathatnám.
Kösz.
rog
(addikt)
ha itt valamiért nem sikerülne, akkor szerintem a totalcar-os index fórumokban biztos tudnak segíteni.
Belevág a topikba, mint írtam a nyitóhsz-ben
Ide jöhet minden autós kérdés.
Sajna dízelekben nem vagyok otthon, de ha a Te jelölted nézem, akkor a márka az ott van, tutira. De mint mondtam és dieselben nem vagyok nagyon otthon, de biztos lesznek olyanok, akik meg tudják neked mondani a dolgokat.
EZ az, ami büntet, de rendesen. Egy ilyent belepakolni egy trabiba
Üdv: Balu
[Kovi]
(tag)
6000 lóerő, nem lesz az egy kicsit sok
Amúgy lehet én vagyok az egyetlen itt, de nekem sokkal jobban tetszenek a szép nagy, kényelme limuzin kategóriájú autók pl audi A8, VW Phaeton stb... mert sztem azok is nagyon jól gyorsulnak, gyorsan is mennek (legalábbis 250-nél vannak lekorlátozva ami nekem elégnek tűnik, mert lehet mondani hogy bezzeg az iylen-olyan agyon tuningolt gépek mennek 300 fölöttt.. persze de hol lehet azt kihasználni ) Szóval sebesség fronton nem látok nagy különbséget agyontuningolt sportkocsik és pl egy A8 között, viszont kényelemben, meg kinézetben azért van.. arról nem is beszélve hogy ha jobban meggondoljuk mennyire gagyi ha egy autó kis sebességnél is iszonyatos erős motorhangot ad.. ezzel szemben a luxus autóknak nagysebességnél sincs különösebb hangjuk... persze nyilván van aki a hangra gerjed..
Egy hete láttam egy sugárhajtású autót 1500 LE-vel. Volt ott pár 8.300 ccm-es kocsi is 1000 LE-vel. Ez a 6000 nekem kicsit soknak tűnik.
Seat Leonok:
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
4: Bővebben: link
5: Bővebben: link
Seat Ibiza:
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
Nissan Skylineok:
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
4: Bővebben: link
Trabant
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
Wartburg
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
Skoda
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
Lada (mi más lenne):
1: Bővebben: link (ez új lada)
2: Bővebben: link(ez is)
(a most következő már nem )
3: Bővebben: link
Kispolszki
Bővebben: link
Mitsubishi Eclipse
1: Bővebben: link
2: Bővebben: link
3: Bővebben: link
4: Bővebben: link
Hirtelen ennyi, jó csemegézést MAjd még keresgélek
rATdrAgOn
(senior tag)
Ehh, itt mindenki csillivilli mostani eros autoktol van elszallva, vagy a Ferrariktol.
Nem baj, nem azt mondom.
De azert en egy ilyet szeretnek inkabb a garazsomban latni.
Bővebben: link
Lehet lehurrogni, de nekem ez az almom.
neduddki
(nagyúr)
HI!
Ujban gondolkocc, tehat a 136 lovasban???, aszt eleg sok hejejn megtalalni, ford, mazda, jaguar...:- )))))
De latom ,hogy nem hanem a 110-ban, mikor kijott es ket orat furikasztam vele utanna ket napig vigyorogtam annyira teccet!!!:- ))))
406 nEm egy rossz valasztas az besztos, a scarok szeritne ket haklija van az elso ev /na abban nem volt hdi/, meg az uzemanyagokra kib...altazottan haklis, csak jo minosegut /jo valasztas a svehati/ bele aszt meghalalja.
Nem tom, de nezted a mazda 6-os 5.5-es arat folotteb barati.
A vw csoport dizelei se rossza, elleenbn az elso pd-tol vhogy odakin sem aradotak, azzota ugy tunik orvosoltak agondot! Egyeteln haklim vele, hogy meg a 100 lovas-on is ojjan turbo juk van hogy az felelmettese, raadasul 2e rpm alatt nem csinal semmit, es ha alapjaraton nem lokdosod neki a gazt akkor ugy lefullad, hogy csak na... ennyire emg a benzinesek se haklisak. de ha egyszer elindul akkor tuzijatek a 140-es hasonloan naz ki max neh anagyobb a turbojuk, de 2e alalt az sem somindent csinal... hacsak azota nincs uj motorvezerles, mert tavajj meg ijjwen volt...
Az 1870-es renault sem egy rossz darab, habar mintha a legutolso adacon a lagunat 2 minth akicsit lehuztak volna...
A toyota 2 literese 110/116-ban egy szolodabb joszag, varhatoan felelmetes futastejjesitmennyel, es korrekt fogyasztassal. /tessek mondani abban nem volt benne a psa keze????:- ))))/
Opelt eddig meg nem probaltam arrol nincs infom...:- (((((
A regi rover 2 literes kisse hangos csorompol, de qva jol meg es keveset eszik...
udv
neduddki
neduddki
(nagyúr)
HI!
A nehany evvel ezlotti m5 vs. 928 jut errol eszmebe, ott is erdeeks kis cikk szuletett...:- )))
udv
neduddki