Logitech szerviz - Egyéb hardverek fórum

üzenetek

hozzászólások


Ndruu
(MODERÁTOR)
Blog

Nincs szerviz, garival lehet élni. Fel kell őket hívni és meg kell kérdezni, mit lehet tenni ilyen esetben. Az ügyfélszolgálat számát az oldalukon megtalálod, vagy a korábbi hozzászólások között (ha még élnek azok a számok).

Itt olvashatsz pár tapasztalatot.


themebuilder
(senior tag)

Már írtam neki a másik topicban

Korrektek szoktak lenni:

Szerviz helyett mindent kicserél a Logitech


Ndruu
(MODERÁTOR)
Blog

Én tudom, tapasztaltam már. [link]


Füleske
(addikt)

Tömören : nem jó hozzá.


themebuilder
(senior tag)

Értem :R

[ Szerkesztve ]


bmakszim
(senior tag)

Hát felhívtam őket és tényleg nagyon segítőkészek. Egy a probléma, hogy a legfontosabb száma, ami vagy a kábelen volt egy matricán, vagy a gép hátulján egy másik matricán, ami közül már egy sincs meg, hiányzik. De a diszpécser nagyon segítőkész volt és azt mondta töltsek fel képeket és majd ő megpróbálja elintézni a cseregarit, viszont chillstreamet már nem tudnak küldeni. Hát remélem sikerül neki és kapok egy rumblepaded, az sokkal kényelmesebb és még rezeg is!


themebuilder
(senior tag)

RumblePad II Wireless USB-re ha lehet fizess rá, nem bánod meg
hogy kopott le a matrica, nekem 3év alatt mintha új lenne úgy néz ki a karom


bmakszim
(senior tag)

ÁÁ, ha raktáron nem csak 1 darab lett volna még rá sem kellett volna fizessek, de diszpécser szerint, ha közben azt az egyet elviszik, húzódna a dolog és ő ezt nem akarja, ezért kapok egy kábeles rumblepadot (legalább nem kell töltögetni állandóan)! Hihetetlen ez a Logi! Nagyot nőttek ma a szememben. Nem tudom melyik másik cég cserélte volna ki úgy a termékem, hogy se papírjai, se doboza, se hitelesítő matricája nincs meg és mindezt ingyen!


themebuilder
(senior tag)

Hidd el a vezeték nélküli sokkal jobb

Mivel van súlya ezért sokkal jobb az érzete

sokszor 1 hónapig bírja 2500Mah-s akkumulátorokkal


bmakszim
(senior tag)

Oké, ilyet küldtek, jelenleg örülök ennek is, mert egyáltalán nem számítottam cserére!


ÉM
(tag)

Szevasztok!
Érdeklődnék van e valakinek tapasztalata logitech egér szétszedésében? Egyáltalán szét lehet e szedni? Mert van egy mx 600-as egerem, aminek a jobb és bal gombjai nem működnek rendesen mikor folyamatosan nyomva kell tartani őket. Vagy csak egyszerűen erősebben nyomva kell őket tartani. Ezért gondoltam hátha szükség van egy belső takarításra.
Szóval lehetséges ilyen, vagy egyszerűen kuka?


zsooolt555
(csendes tag)

Szia!
Érdelődnék, hogy esetleg pü-ben nem kaptál választ a kérdésedre. mert nekem is hasonszőr problémám van. Előre is köszi. üdv.
Zs.


ÉM
(tag)

Szia!
Sajnos nem :(
Viszont most lenne egy olyan kérdésem, hogy valahol a logitech oldalán meglehet nézni, hogy az adott termékre van a még garancia? Mert lehet van még az egérre, akkor viszont lehet érdemes lenne garanciáztatnom. :U


pokhal
(csendes tag)

Sziasztok.
Nekem a kormányommal van baj.
Minden oké benne, kormány része tökéletes, a pedálok is, de az erővisszacsatolása hibás.
magától mozogni kezdd, majd nem reagál semmire (nem csatol vissza, ráadásul még fura szagot is ad a kormány)
Valaki esetleg nem foglalkozik ilyenek szervízelésével?

2002-es a cucc...

[ Szerkesztve ]


inhumanzor
(csendes tag)

Csáóó!!
Van egy Logitech MX518 típusú egerem.. Sajnos levertem a földre és az egyik áramkör eltört és nem érzékeli a gép a kattintást.. Légyszi segítsetek..


845261
(csendes tag)

Helló!
Van egy Logitech MOMO Racing Force Feedback kormányom amit 2009. 12. 19.- én kaptam. Az a baja hogy lötyög a kormány a helyén, annyira hogy a Force Feddback funkciót nem is tudom használni... Már egyszer volt szervízben de visszaküldték mert a szervíz szerint semmi baja :W Valaki tudna segíteni esetleg hogy hogy tudnám orvosolni ezt a problémát? És még azt szeretném kérdezni hogy, ha felhívom a Svájci 'Headquarters'-t akkor ott tudok beszélni velük magyarul? Mert van a kormányra 2 év gyártói garancia.


Ispy
(veterán)
Blog

Szia!

Én 1,5 éve vettem egy logitech harmony 1000 univerzális távirányítót, ami bekrepált. Aztán itt olvastam, hogy valaki felhívta a svájci központot, és cserélték neki az egerét. Én is felhívtam őket (csak angolul lehet velük beszélni, én egy lengyel sráccal küzdöttem meg, azaz ő velem) múlthéten szerdán, hétfőn megjött a zsír új harmony 1100-as. Csak annyit kértek, hogy küldjek el nekik egy fényképet a gyári számokról + a számla másolatát. Jah és 2 év gari van international a harmonykra.

Szóval le a kalappal a logitech előtt!

Ispy


Taru
(tag)

Hello!

Kérdésem lenne, hogy van egy Logitech HS02-s bluetooth headsetem amit elég sokáig nem használtam, most meg amikor töltöm a ledje villog. Állítólag ez aku hiba (legyengült, már nem tölt rendesen) és ki kéne cseréltetni (leírásban is benne van, hogy ha nem tölt rendesen akkor kicserélik a szervízben a benne lévő akut), de látom itt nincs szervíz.

Esetleg tudja valaki, hogy hol tudnám kicseréltetni (nem logitech szervíz is jó ha kitudják benne cserélni az akut)?

Esetleg kitudom-e én cserélni (árulnak-e hozzá akut? És hogy kell kinyitni, mert a leírás csak annyit mondott, hogy a fülhallgató részt nyissam fel lapos csavarhúzóval mást nem, és a készüléken nincs semmi rés ahol bele lehet nyúlni, vagy felnyitni valahogy, eltörni meg nem szeretném :F ).

Válaszokat előre is köszi. :R

[ Szerkesztve ]


FefeeX
(veterán)

Alapvetően annyi az olvasottakhoz kapcsolódó hozzáfűzni valóm, hogy aki nem akar angolul élőszóban beszélni, az írásban is intézheti az ügyeket. Email supportnak hívják, alapvetően angol nyelvű. Kell hozzá egy account a logitech honlapjához, és ki kell tölteni a kérdőívet, plusz leírni a problémát.
Azután kerestem, hogy 10 perc beszélgetés után közölte velem emberünk, hogy otthonról hívjam, mert be kell jelentkeznem otthonról, használnom kell valami szoftvert, meg el kell érnem bizonyos dolgokat... Amit a vállalati tűzfalon keresztül nem lehet.
Érdekesmód, mikor megírtam mindent, hogy több gépen, több oprendszeren, stb próbáltam, már nem cseszegettek ilyennel. Szóval, kitöltöd, elküldöd, és küldenek vissza valamit.
Sajnos a Harmony 555-öm kijelzője rejtélyes módon berepedt, viszont már túl voltunk a 2 év garin. Azt mondták, nincs szerviz, de megpróbálhatom javíttatni valakivel (már nem garis), illetve hogy ne legyen olyan gáz a dolog, egy új termék (csak harmony, csak 1 db) vásárlására felajánlanak egy 50%-os kupont. (gari időn kívül, teljesen korrektül)
Amúgy a kecske is jóllakott és a káposzta is megmaradt, azóta vettem egy Harmony One-t, amit alapáron tuti nem vettem volna meg, viszont így is tuti többet fizettem érte, mint amennyibe összességében a Logitechnek került :)

Másik, újabb sztori. Vásároltam még korábban egy Dinovo Media Desktop Lasert. Sajnos tudvalevő az, hogy a BT kapcsolata ezeknek nem tökéletes. Kb 2 éves a cuccom, de idegesített, hogy egy 40ezres premium szett ilyen hülyeségeket csinál (egér elugrál, billentyű "beragad", és hasonló marhaságok)
Kértek számlamásolatot, meg part numbereket, aztán mondták, hogy mivel ilyet már nem gyártanak, választhatok mást, hasonló értékben. MX5500 van úton felém, azonnal nem tudták küldeni a magyar kiosztásút, mert nem volt raktáron. Azt írták, hogy természetesen ha sürgős, a számla alapján visszautalják a vételárat. De nekem bejön az MX 5500 - bár sajnálom a dinovo-t, nagyon szeretem (van egyébként még egy belőle, a munkahelyemre vittem, mert nem bírtam a gyári hp szutykokat, ott nincs vele érdekesmód probléma, lehet azért, mert konkrétan rálát a BT vezérlő mindenre, és minden méteren belül van hozzá...)


djxp01
(senior tag)

Miért a svájcit hívtad fel? Az itthoni számukat is felhívhattad volna. Ott is nagyon korrektek, mindig találtak megoldást a problémára, és csak a p/n, s/n-t kérték el. (persze minden termék más-más garanciális folyamatot igényel gondolom)

üzenetek