Az Extra flottában milyen csak adat csomagok vannak és mennyiért?
Mobil flották - Üzlet és Szolgáltatások fórum
hozzászólások
![](/dl/faces/axe.gif)
kulturg
(csendes tag)
Ha a szolgáltatónál van a számod, akkor meg az fér hozzá mindenhez...
Tudtommal nincs, de 11 alatt van a 100gb.
![](/dl/faces/m46.gif)
SztiviVander
(őstag)
Azert egy szolgltato meg randomkft-s Kiss Pista flottakezelo kozott erzek egy nuansznyi kulonbseget.
![](/dl/faces/default.gif)
sam25-6
(csendes tag)
Sziasztok! Az iQpro-hoz van valakinek olyan telefonszáma, e-mail címe, ahol el lehet őket érni?
![](/dl/faces/happy.gif)
Ricsii2001
(tag)
Sziasztok!
A legutóbbi üzenetem óta sikerült csatlakoznom a kedvezőflottához, másnap aktiválták a kártyámat, és a számhordozás is sikerült. Azonban van egy aggasztó dolog a számomra. Múlt hónapban kaptam egy 0 forintos számlát. Gondoltam ez az a számla, amit mondott az ügyfélszolgálat, hogy jóváírják azt a pénzt, amit a futáron keresztül juttattam el nekik (1600 forintot kellett fizetnem a futárnak). Azonban ma ismételten kaptam egy 0 forintos számlát 2024 április 24-es határidővel. De ezt most miért? Mi ez a sok 0 forintos számla? Azóta használtam két hétig Yettel tv-t is ezzel az előfizetéssel, csak azt kikapcsoltam, mert egyenlőre nincs szükség rá, fölöslegesen meg ne számlázzanak. Azért aggaszt ez a dolog, mert nem akarom, hogy a sok 0 forintos számla után egyszer csak kiszámlázzanak nekem egy horribilis összeget. Ez most hogy van? Március 22-én lett aktív a kártyám, ha jól emlékszem. Mikor fogok tényleges számlát kapni?
![](/dl/faces/own/kano.gif)
kano
(nagyúr)
A kisebb csomag milyen árban van és mennyi nettel?
Köszi!
Pm-be ment. Topik gazdának elküldtem az infót. Reméljük hamarosan bekerül a táblázatba.
![](/dl/faces/axe.gif)
kulturg
(csendes tag)
Hali, több helyen írják, hogy azonos szolgáltatótól nem lehet belépni a flottába számhordozással (pl. Yettelből Yettel flottába), csak másik szolgáltatótól. Mi ennek az oka? Vagy már nincs ilyen?
Flottája válogatja.
Nyilván az az ok, hogy új ügyfeleket szerezzenek.
![](/dl/faces/puppy2.gif)
Gloob
(addikt)
No meg az még, hogy nem akarnak saját maguknak konkurenciát teremteni. Gondold végig logikusan. 😃
![](/dl/faces/eagle.gif)
4Grider
(nagyúr)
Vagy inkább az az ok, hogy a jó áras flottákkal nem akarja a saját jobban fizető előfizetőit jóárasítani a yettel, így ha a flotta jó/versenyképes árakat akar, akkor nem toborozhat szolgáltatón belülről. Szerintem teljesen logikus lépés...
![](/dl/faces/axe.gif)
kulturg
(csendes tag)
ugyanattól mért ne lehetne új ügyfeleket szerezni?
![](/dl/faces/axe.gif)
kulturg
(csendes tag)
Vagyis ha túl sokan lépnének át a flottába szolgáltatón belül, akkor végül kevesebb bevételük lenne, mint amit a flotta fizet nekik? (biztos ki lehetne számolni ezt határt)
![](/dl/faces/penguin.gif)
lasz10
(junior tag)
Ezt nagyon nem kell számolgatni, senki sem menne flottába, ha az kerülne többe (leszámítva mondjuk a fidesz-flottát).
![](/dl/faces/wolf2.gif)
freelancer68
(tag)
Ez visszaüthet, mert arra kényszeríti az előfizetőit, hogy szolgáltatót váltsanak (még ha ideiglesen is), ha jó áron szeretnének mobilozni.
Itt is nagyon sokan "trükköztek", hogy küf bumm-ba mehessenek.
![](/dl/faces/eagle.gif)
4Grider
(nagyúr)
Jut is, marad is, de az jobban visszaüthet, ha a drága publikus csomagot használó előfizetők jelentős hányada fele annyiba kerülő flottás csomagot választ, mert egy fele annyiba kerülő de hasonló díjcsomagon nem fele akkora a költséghányad, hanem jóval nagyobb. Semelyik befektető nem szereti azt hallani, hogy adott évben mennyivel emelkedtek a költségek és mennyivel csökkent az árrés, ezeknek ui. minimum egy irányba illik mozogni egy befektető szempontjából.
Nem a flottára gondoltam, hanem a flottán keresztül a Yettelnek lenne több ügyfele.
![](/dl/faces/axe.gif)
kulturg
(csendes tag)
lényeg a lényeg, hogy nem technikai oka van, hanem üzleti