Yettel feltöltőkártyának a fordulónapját (kártyás szolgáltatási ciklus) honnan lehet megtudni? Telefonos ügyfélszolgálat nem tud ilyenről, pedig létezik, nemcsak számlás csomagnál, feltöltősnél is van.
Yettel topik - Üzlet és Szolgáltatások fórum
hozzászólások
megcsörgeted a 1220-at vagy a 172-őt és kapni fogsz sms-ben egyenleget és dátumot, hogy meddig érvényes.
ha az adategyeztetésre gondolsz akkor itt beírod a telefonszámod és kiírja, hogy lehet-e most vagy nem. ha nem lehet, akkor még több mint 6 hónapod van rá: [link]
![](/dl/faces/harley.gif)
tamikomac
(senior tag)
Az időszaki díjas kiegészítő szolgáltatások esetében mindig teljes időszaki díj
kerül kiterhelésre, és a szolgáltatás által biztosított teljes kedvezmény, ill.
szolgáltatási tartalom vehető igénybe az adott időszaki díjjal érintett időtartamra
(továbbiakban: kártyás szolgáltatási ciklus).
Engem ez érdekelne, de úgy néz, hogy hadititok.
1220 nem tud ilyenről
nem tudom. mikor kötötted a szerződést? nem arra a napra gondolsz? azt csak meg tudják neked mondani.
ha megrendelsz valamit X. napon, ami 30 napos, az úgyis a következő hónap X. napjáig él.
![](/dl/faces/eagle.gif)
4Grider
(nagyúr)
Kösz a helyzetjelentést. Maradok a személyes ügyintézésnél, max. ha kártyacsere kell eSIM-re, akkor rendelek online - nálunk ez főleg a b2b felület - és véletlenül sem aktívan kérem az eSIM-et.
![](/dl/faces/eagle.gif)
4Grider
(nagyúr)
Tudsz olyan kiegészítő szolgáltatásról, ami nem pont addig működik, ahány nap szerepel mellette?
![](/dl/faces/harley.gif)
tamikomac
(senior tag)
Nem tudják, nem ismernek ilyet
Szerintem kifogtam egy 0 napos ügyintézőt.
Ez most kicsit spec dolog, mai napon számlásból ment kártyásra és megy tulajdonjog tisztázásra. Jó lett volna tudni, mintha szerződéskötés +2 nap, így volt korábban a fordulónap a számlásoknál. És tudom, hogy kártyásnál is van ilyen havi fordulónap, függetlenül attól, hogy a szolgáltatások zöme 30 napos.
Korábban szépen bele lehetett esni olyanba, hogy pl. 7-én megrendeltél egy szolgáltatást, 8-án volt a havi fordulónap (még mindig feltöltősről beszélünk), és kemény egy napig lehetett használni amit rendeltél, mert jött a forduló és az egész havi díj egy napra.
--------------
#108886 4Grider:
Ha úgy van, akkor no para részemről, ennek ellenére jó lett volna tudni a feltöltősnek is a havi fordulónapját, és tudom, hogy korábban volt is erre menüpont, és a 1220 is meg tudta mondani.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/c06.gif)
Landsmann
(addikt)
Szerintem amire gondolsz, azt már nem alkalmazzák, pontosabban nem úgy alkalmazzák. Régen úgy volt, hogy ha az ember megrendelt egy 30 napra szóló szolgáltatást, akkor a teljes díját levonták, de a kártyás ciklusig tudta használni. Például megrendeli május 6-án, de a kártyás ciklus 10-én van, akkor 6-10-ig lehetett használni a szolgáltatást. Elég hülye módszer volt és szerintem ez így ebben a formában megszűnt. Szerintem itt a cikus arra vonatkozik, hogy amikor megrendelsz egy 30 napra szóló szolgáltatást, például május 6-én, akkor június 5-ig lehet használni. Ha van más, szintén 30 napos, vagy akár megújuló szolgáltatás, az a megrendeléstől indul. Régen viszont minden szolgáltatás egy adott naptári napig tartott, akkor is, ha nem azonos napon lettek megrendelve. Tehát minden megrendelt szolgáltatásnak a ciklusa azonos napon járt le. Ez részben jó is volt, hogy tudta az ember minden ugyanazon a napon járt le, de elég visszás volt, hogy a teljes díjat levonták, de adott esetben csak mondjuk fele ideig lehetett használni, viszont a teljes adat/perc mennyiséget fel lehetett használni.
Sziasztok,
Mai nap beállíttattam az ügyfél szintű jelszót az előfizetés és a feltöltő kártyás csomagomra, minden simán ment, viszont az előfizetéses csomagjaimnál megjelent egy teljesen idegen szám a profilom alatt, amit sem törölni, sem kiválasztani nem tudok (a kiválasztom gomb elérhető, de visszadob a "saját fiókba").
Nem ismerős a telefonszám, statusa "megszüntetett".
Van esetleg ötlet, hogy mi lehet ez?
Arra tudok gondolni, hogy egy technikai szám ami a számhordozásból visszamaradhatott, de akkor miért látom? Amúgy a telefonszámom 20-as eredetileg, csak volt egy rövid kalandozásom a Hello Data megszűnése után egy másik szolgáltatóval, majd visszajöttem Yettelhez a régi számomat megtartva.
Köszi !
hívd fel a 1220-at és kérdezd meg. lehet, hogy tényleg valami beragadt technikai szám.
Ilyen ötösöm legyen a lottón...beragadt technikai szám, nem lehet kiszedni, csak elrejteni, fenomenális ...
![](/dl/faces/mouse.gif)
gps76
(őstag)
De akkor a Tplink-ből hova lett a Band választás?
Ha anno hordozással jöttél a Yettelhez, akkor az az ideiglenes számod volt.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/harley.gif)
tamikomac
(senior tag)
Igen-igen, erre gondoltam. Köszönöm, akkor no para.
![](/dl/faces/dog.gif)
bopeti98
(őstag)
Telefonon, mobilnetet használva mostanában rendszeresen belefutok ebbe böngészés közben: [kép] Ilyenkor vadul elkezdem nyomkodni az újratöltés gombot és egyszer csak bedobja az oldalt. Wifit használva nincs ilyen gond. Valaki tapasztalt hasonlót? Mitől lehet ez?
Szerk: az adatkapcsolat amúgy nem szakad meg ilyenkor, a weboldalt nem tölti be, de pl a youtube élő stream gond nélkül megy a háttérben.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/c06.gif)
Landsmann
(addikt)
A Prohardvernél PC-n vezetékes netet használva is gyakran fel szokta dobni ezt az üzenetet, aztán meg betölt.
![](/dl/faces/c22.gif)
jbl
(aktív tag)
Lehet szerver oldali pillanatnyi hiba, lehet DNS hiba , lehet hogy a reklámblokkolót kellene kikapcsolnád.
Én nemigen szoktam ilyennel találkozni.
Mondjuk, nálam aktív a Cloudflare DNS resolver.
Esetleg próbáld ki.
Korábban a Logout konkrétan elérhetetlen volt Yettel net alól. Akkor is ez volt a megoldás.
[ Szerkesztve ]