Yettel topik - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


donjohnson
(addikt)
Blog

wifi-n van a telefonod közben?
kell hozzá először internet.
az apn beállításoknál az online nevű apn-nél az apn protokollt tedd át egy időre ipv4 only-ra az ipv4/ipv6-ról.


qltsar
(addikt)
Blog

WiFin volt természetesen, először órán próbáltam, mivel ott lenne használva, de mivel már jó ideje nem mászott fel a hálózatra, ezért most a telefonon próbálkozok, hogy egyáltalán ott működik e, de ott sincs túl sok siker, most adtam neki egy esélyt, azt általad javasolt IPV4 beállítással, viszont, ha így működik a kérdés, hogy az órára, hogy fogom rárakni, mivel ott nem találtam APN állítási lehetőséget (de lehet, hogy csak felületes voltam).

IPV4 beállítás óta felcsatlakozik, eldobja (No service), majd visszacsatlakozik, és ugyanúgy emergency calls only-t ír ki.

[ Szerkesztve ]


donjohnson
(addikt)
Blog

az ipv4-es dolog az csak egy tipp, nem biztos hogy az a baja.


szabonagyur
(félisten)
Blog

Milyen orara?


qltsar
(addikt)
Blog

Galaxy Watch 6 (de jelenleg a telefonban (S24 Ultra) próbálkozom, és ott sem akar működni)

Próbáltam másik eSIM kikapcsolása mellett, fizikai SIM kikapcsolása mellett, hogy csak az új SIM legyen aktív, de nem igazán akarja magát beaktiválni. Másik eSIM amúgy ugyanúgy Yetteles, csak előfizetéses.

S24 Ultra amúgy dual (active) eSIM kompatibilis, bár nem hinném, hogy ez számít valamit is.

[ Szerkesztve ]


donjohnson
(addikt)
Blog

ha vodafone/upc/digi otthoni wifi-d van, akkor próbáld meg yettel, telekom wifi-vel. másik mobilról megosztva wifi-t az aktiváláshoz.


pjen
(félisten)

Üdv Urak. Délután felhívtak a 60 20 200 0000 számról. Szerintük a részemre elküldött szolgáltatói levelek egy másik ügyfél mail fiókjába is elmennek. Betelefonált, hogy öt ez zavarja és szeretnének adatokat egyeztetni. Mondtam, hogy rajta, mondja az adataimat és én majd megerősítem ha helyesek. Szerintük viszont nekem kéne mondanom és ök ellenőrzik, hogy helyes e. Mondtam ez a vodánál pont fordítva működik. Felhívtam az ÜFSz t. Ök nem látták a hívást, de lehet, hogy egy belső osztály volt, hiszen ez az Ő számuk.


qltsar
(addikt)
Blog

Köszi segítséget, de nem ez lesz a megoldás, remélhetőleg hasznos info lesz a többieknek.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol elmondták, hogy a nem személyesen vásárolt eSIM-eknél gyakorlatban 72 óra az aktíválási idő (elméletben megtörténik 24h alatt), ÁSZF szerinti említésben maximum 30 nap.

Mivel nem személyesen vásároltam az eSIM-et, ezért a szerződés létrejöttéről történő visszaigazolást a mai nap küldte vissza a Yettel-nek a Magyar Posta, viszont a Yettel rendszerébe ez még nem érkezett meg. Amíg nincs a szerződés aláírva (információ arról a Yettel-nek, hogy átvettem a SIM kártyát) addig nem aktiválják a SIM-et.

TL,DR: Kiszállításos SIM / eSIM rendelésnél nem használható azonnal a kártya, átvételtől (elismervény aláírásától) számított X-72 órán belül lesz aktív.

[ Szerkesztve ]


Zsolt,72
(aktív tag)

Nekem 24 óra volt az aktiválásig eltelt idő, szinte percre pontosan. Hamarosan a tiéd is készen lesz.


INGJOKE
(veterán)

Ma a bátyám a meglévő Küf előfizetésére lecserélte volna a telefonját, persze Siófokon sincsenek a Yettelnél a helyzet magaslatán. A csaj aki ott van full arrogáns és általában mindig f*szságot beszél. Szerinte kellene a flottától egy nyilatkozat, hogy vehet telefont. Küf évek óta meglévő csomag. Komolyan mondom mi a **** van a Yettelnél? Ki kell tölteni felvételinél egy iq tesztet és ha nem éri el a 100-at, akkor felveszik? :DDD


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Igen, ha rögzített vonalon hívnak, akkor jellemzően a 06 20 2000000 számot jelzi ki a készüléked. :K


4Grider
(nagyúr)

Amióta lehet bármilyen hívószámot hamisítani, az ilyen játékba nem szabad belemenni. Miután minden adatod kiszedték, legközelebb a "bankodból" fognak keresni az adataid felsorolásával, hogy most akarnak leemelni pénzt a számládról, és mielőtt meglopnának, szeretnének segíteni...


SztiviVander
(őstag)

Vagy inkabb egy hamisitott voip hivas volt. Eleve gyanus kell legyen amikor ilyen fals baromsaggal jonnek, aztan add meg a loginneved jelszavad, es utana mar remekul lehet belepni barhova ami jelszo resetet kuld az email cimedre...


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Nem feltétlen.
De azon gondolkodom, mi lehetne ennek a helyzetnek a megoldása.

Tegyük fel, nem kamu hívás volt.

A Yettel nem adhatja ki az infót, mert nem tudja, ki van a vonal túloldalán.
pjen nem adja ki az adatait, mett nem tudja, ki van a vonal túloldalán.
Patthelyzet.


Landsmann
(addikt)

Felváltrva mondjanak rész adatokat. Mondjuk az egyik mondja a születése helyet, a másik az időt, stb.- Így le lehet szűrni, hogy valóban az a hívó akinek ki adja magát. Annak idején mikor rendőrségi feljelentést tettem és nekem volt gyanúsítottam, a nyomozó mondta, ogy van már gyanúsítottjuk, de a nevét nem mondhatja meg. Mondom, nekem is van gyanúsítottam. Erre azt mondta, ha mondok egy nevet, arra annyit mondhat, hogy igen, vagy nem. Meg is lepődött, hogy egyezett a név. KLérdezte, honnan tudom. Mondom, amennyit a neten tudtam nyomozni, azt megtettem. Időpontok, IP címek, stb. :)

[ Szerkesztve ]


trec12
(addikt)

Miért nem hívtátok fel a flottát ott helyben? Percek alatt tisztázni lehetett volna a helyzetet.

[ Szerkesztve ]


pjen
(félisten)

A voda elmondja a mail cimemet és megkérdezi, hogy érvényes e még. Elmlndja a kapcsolat tartási tel számot és megkerdezi, hogy érvényes e még. Mikor ők hivnak. Az egyéb szolgáltatók ugyanígy tesznek. Ha én hívom Őket akkor azonosítanak, kérdésekkel.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

A flottát hiába hívják, viszont a kollégáknak van egy telefonos támogatócsoport, ahol megkérdezhették volna az infókat.

[ Szerkesztve ]


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Engem bank és biztosító is hívott úgy, hogy nekem kellett mondanom az adatokat. Szóval ez sem általános. (Az egyiknél kicsit paráztam is, hogy kinek adtam ki az adataim, de tényleg lemódosították, amiről beszéltünk. :DDD )


gabor9991
(őstag)

Kollégám nem tudom hogy kapja -e még más számláját de korábban ő például pont emiatt kereste a yettelt, talán valahol írtam is itt erről, úgyhogy én el tudom képzelni hogy van ilyen ettől függetlenül telefonon én sem azonositom be magam soha senkinek ha hívnak.


Gloob
(addikt)

Pl. megoldás, hogy visszahívja a Yettelt.

[ Szerkesztve ]


pjen
(félisten)

Én megkapom a számláimat rendesen és be is fizetem. Kiküldik a mail cimemre, látják,hogy befizetem. Ne küldjék másnak is.Vagy küldjék, mi közöm hozzá.


pjen
(félisten)

Vissza hívtam ÜFSz nem látja a hívást, de attól még lehetett társ osztály, mondták ők.


pjen
(félisten)

Több bankos is van a családban, szerintük egy bankban ilyen nem fordulhat elő.


gabor9991
(őstag)

Én mondjuk ha hónapokon keresztül megkapnám a te számládat, szerintem pár hónap után én is jelezném a yettelnek, hogy valami hiba van náluk, még akkor is, ha nekem semmi dolgom nincs a te számláddal.

Még 5+ évvel ezelőtt a Raiffeisen rendszeresen keresett egyedi ajánlatokkal telefonon amit csak akkor tudott volna elmondani ha előtte beazonosítom magam.
Persze erre sosem került sor, kértem hogy a megkeresést a megadott email vagy postacímen tegyék meg ha szeretnének valamiről tájékoztetni de ezt ők sosem tettek meg.

[ Szerkesztve ]


pjen
(félisten)

Azzal nincs is gond, de nekem mi közöm hozzá? Én megkapom, befizetem.


SztiviVander
(őstag)

Nem tudom Ti mit kaptok, de én semmilyen számlát nem kapok levélben. Csak egy értesítő levél jön arról hogy elkészült az elektronikus számlám amit megnézhetek/letölthetek a yettel fiókomból. Csak az összeg van a levélben de semmi személyes adat nincs. Szóval innentől engem se nagyon érdekelne hogy mit kuffantott el a yeti, oldja meg. Én egy email címet tudok megadni, ha ő mégis kiküldi valami másik random címre is az értesítőt amiatt én nem telefonálgatok meg azonosítgatom magam az egész biztos. Nézze meg a fiókomban mi a cím, ami nekem szól levél és arra küldi az jó, ha másik címre is küldi az meg rossz. Probléma megoldva.


tomp
(félisten)
Blog

Na igen.
A nép hülyítése kamatozik... :DDD


gabor9991
(őstag)

Téged nem érdekelne a kollégámat meg igen.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Bocs, rosszul fogalmaztam.
Bank, biztosító marketingesei kerestek.
Rendeljek meg ezt, kiegészítő szolgáltatást ahhoz, ilyesmik.


SztiviVander
(őstag)

Az a kollegad meg a yettel ugye, masnak mi a pek koze hozza?

üzenetek