neked nincs ilyen kódbeolvasás felszálláshoz feliratú gombod, amit slice14 ír?
[link]
Yettel topik - Üzlet és Szolgáltatások fórum
hozzászólások
![](/dl/faces/own/nfsu17.gif)
nfsu17
(veterán)
Nem tudom. Még nem vettem jegyet. amíg vki le nem írja, hogy minden frankó
![](/dl/faces/mouse.gif)
Rodzser Mór
(senior tag)
"Qr kód a busz oldalán van"
Ehh!
És ez miért nincs leírva se a Volánbusz weboldalán, se a Yettel weboldalán. És miért nem tudja ezt a sofőr?
Ezek szerint nincs egy értelmes ember ezeknél a társaságoknál, aki érthetően leírná, ábrával, bemutatóvideóval ezt megcsinálná
Majd ha látok egy buszt, megfigyelem, van-e rajta QR kód kívül az ajtó mellett.
Valamint miért nem lehet belül is elhelyezni a sofőr előtt IS ilyen beolvasnivaló kódot?
Senkiháziak kezében van a tömegközlekedés!
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/premium/p15.gif)
Zsolt,72
(aktív tag)
![](/dl/faces/mouse.gif)
Rodzser Mór
(senior tag)
"majd olvad be a járművön elhelyezett kódot"
Hol a járművön?
Én ilyen slendrián, hiányos munkautasítást írtam volna, úgy picsán rúgtak volna, hogy csak zörög.
Szóval ez egy slendrián, hiányos szar. Jól mutatja a "nyomda meg", hogy mennyire vették komolyan a feladatot.
Továbbra is fenáll a kérdés, a sofőr miért nincs erre kiokítva, hogy az utasnak megmondja, ott van kint a k*rva kód az ajtó mellett kivül a karosszérián vállmagasságban elhelyezve, azt kell beolvasni (vagy valami ilyesmi).
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/own/nfsu17.gif)
nfsu17
(veterán)
Majd ha látok egy buszt, megfigyelem, van-e rajta QR kód kívül az ajtó mellett.
Jó lesz? [YT]
Valamint miért nem lehet belül is elhelyezni a sofőr előtt IS ilyen beolvasnivaló kódot?
Nálunk (Győr) van a sofőr mellett is. Sőt. Láttam a busz közepén, az ablakon is. "érvényesítse jegyét, stb"
![](/dl/faces/premium/p15.gif)
Zsolt,72
(aktív tag)
A tájékoztatás úgy kezdődik, hogy „Mi a teendő, ha elsőajtós járatra szállok?”, ez alapján én az első ajtó környékén keresném a kódot.
![](/dl/faces/own/ingjoke.gif)
INGJOKE
(veterán)
Azért nem belül van, mert magyarok használják és csak akkor olvasnák be a qr kódot, mikor jön az ellenőr.... mindig azért kell sz*pni a normális embereknek is, mert a magyar az "leleményes".
legközelebb kérdezd meg a sofőrt, hogy ő miért nem kapott erről tájékoztatást, akivel beszélgetsz épp.
így utólag egy fórumon teljesen felesleges ezen fröcsögni. az a sofőr úgy se fogja olvasni ezt a fórumot.
[ Szerkesztve ]
A#108911-es hsz-ban a Yettel oldalán lévő leírást másoltam be és linkeltem is.
Amúgy minden Volánbusz oldalán (első ajtón vagy mellett) ott a beolvasandó QR kód.
![](/dl/faces/mouse.gif)
Rodzser Mór
(senior tag)
"Jó lesz? [YT]"
Köszi, végre egy értelmezhető utasítás.
"Nálunk (Győr) van a sofőr mellett is. Sőt. Láttam a busz közepén, az ablakon is. "érvényesítse jegyét, stb""
Én kerestem a buszon belül (sárga Volánbusz), de nem találtam a sofőr mellett. Hátrébb már nem kerestem.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/mouse.gif)
Rodzser Mór
(senior tag)
A felszálló utasnak a sofőr részére fel kell mutatni az animációt a telefonon, hogy érvényes a jegy. Az ellenőr egy követklező szűrő lenne, ha jön.
Általában a sofőr mögött a fülke oszlopán vagy fülke ajtaján szokott lenni.
Hátrébb a helyközi buszokon szerintem nincs, de helyi buszoknál elvileg kel legyen. Debreceni (DKV) buszokból kiindulva.
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/own/nfsu17.gif)
nfsu17
(veterán)
Nem egy nagy valamit kell keresni, kb 3-4cm X 3-4cm qr kód, de ha egyszer kiszúrod, akkor a többi járaton is már könnyű észre venni (ha nem kopott le, ott van, stb)...mármint ezt belül, a sofőr melletti ajtón lévő qr kódra értem.
A busz oldalán tényleg könnyű észre venni. Bal oldalt, kb pont az ajtó magasságának felénél van, kb mellmagasság alatt picivel.
![](/dl/faces/m27.gif)
vezse
(tag)
Éppen írni akartam, hogy Kecskeméten is az első ajtó mögött, illetve a sofőr mellett lent az jegyérvényesítő közelében is ki van téve egy-egy QR kód. Itt csak elsőajtós felszállás van, hátul már nincs érvényesítésre lehetőség.
![](/dl/faces/parrot2.gif)
janeszgol
(félisten)
Na, visszakapcsoltam a hivásvárakoztatást. Mert hívás alatt semmi nem jelezte, hogy valaki hívni akart és a híváslistámban sem volt benne. Ez így tré.
A szolgáltatásmenedzser intézi nekem azt a számot, ami sms-t küld ilyenkor, hogy ki hívott.
A hívásértesítés aktív az előfizetéseden, valamint a "Ha foglalt" átirányítás a telefonon erre a számra mutat?
![](/dl/faces/eagle.gif)
4Grider
(nagyúr)
A rendszer nem fogja helyetted neked megfelelőre beállítani. Szóval csak addig lehet tré, amíg be nem állítottad úgy, ahogy neked jó.
![](/dl/faces/parrot2.gif)
janeszgol
(félisten)
Nem volt. Köszi, beállítottam. Meglátom.