Yettel topik - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


donjohnson
(addikt)
Blog

neked nincs ilyen kódbeolvasás felszálláshoz feliratú gombod, amit slice14 ír?
[link]


nfsu17
(veterán)

Nem tudom. Még nem vettem jegyet. :D amíg vki le nem írja, hogy minden frankó


Rodzser Mór
(senior tag)

"Qr kód a busz oldalán van"

Ehh!
És ez miért nincs leírva se a Volánbusz weboldalán, se a Yettel weboldalán. És miért nem tudja ezt a sofőr? :W

Ezek szerint nincs egy értelmes ember ezeknél a társaságoknál, aki érthetően leírná, ábrával, bemutatóvideóval ezt megcsinálná :W

Majd ha látok egy buszt, megfigyelem, van-e rajta QR kód kívül az ajtó mellett.

Valamint miért nem lehet belül is elhelyezni a sofőr előtt IS ilyen beolvasnivaló kódot?

Senkiháziak kezében van a tömegközlekedés! ;]

[ Szerkesztve ]


Zsolt,72
(aktív tag)

Az információ megtalálható a Yettel honlapján:

[Forrás.]


Rodzser Mór
(senior tag)

"majd olvad be a járművön elhelyezett kódot"

Hol a járművön?

Én ilyen slendrián, hiányos munkautasítást írtam volna, úgy picsán rúgtak volna, hogy csak zörög.
Szóval ez egy slendrián, hiányos szar. Jól mutatja a "nyomda meg", hogy mennyire vették komolyan a feladatot.

Továbbra is fenáll a kérdés, a sofőr miért nincs erre kiokítva, hogy az utasnak megmondja, ott van kint a k*rva kód az ajtó mellett kivül a karosszérián vállmagasságban elhelyezve, azt kell beolvasni (vagy valami ilyesmi).

[ Szerkesztve ]


nfsu17
(veterán)

Majd ha látok egy buszt, megfigyelem, van-e rajta QR kód kívül az ajtó mellett.

Jó lesz? [YT]

Valamint miért nem lehet belül is elhelyezni a sofőr előtt IS ilyen beolvasnivaló kódot?

Nálunk (Győr) van a sofőr mellett is. Sőt. Láttam a busz közepén, az ablakon is. "érvényesítse jegyét, stb"


Zsolt,72
(aktív tag)

A tájékoztatás úgy kezdődik, hogy „Mi a teendő, ha elsőajtós járatra szállok?”, ez alapján én az első ajtó környékén keresném a kódot.


INGJOKE
(veterán)

Azért nem belül van, mert magyarok használják és csak akkor olvasnák be a qr kódot, mikor jön az ellenőr.... mindig azért kell sz*pni a normális embereknek is, mert a magyar az "leleményes". :)


donjohnson
(addikt)
Blog

legközelebb kérdezd meg a sofőrt, hogy ő miért nem kapott erről tájékoztatást, akivel beszélgetsz épp.
így utólag egy fórumon teljesen felesleges ezen fröcsögni. az a sofőr úgy se fogja olvasni ezt a fórumot.

[ Szerkesztve ]


slice14
(veterán)
Blog

A#108911-es hsz-ban a Yettel oldalán lévő leírást másoltam be és linkeltem is.

Amúgy minden Volánbusz oldalán (első ajtón vagy mellett) ott a beolvasandó QR kód.


Rodzser Mór
(senior tag)

"Jó lesz? [YT]"

Köszi, végre egy értelmezhető utasítás.

"Nálunk (Győr) van a sofőr mellett is. Sőt. Láttam a busz közepén, az ablakon is. "érvényesítse jegyét, stb""

Én kerestem a buszon belül (sárga Volánbusz), de nem találtam a sofőr mellett. Hátrébb már nem kerestem.

[ Szerkesztve ]


Rodzser Mór
(senior tag)

A felszálló utasnak a sofőr részére fel kell mutatni az animációt a telefonon, hogy érvényes a jegy. Az ellenőr egy követklező szűrő lenne, ha jön.


slice14
(veterán)
Blog

Általában a sofőr mögött a fülke oszlopán vagy fülke ajtaján szokott lenni.

Hátrébb a helyközi buszokon szerintem nincs, de helyi buszoknál elvileg kel legyen. Debreceni (DKV) buszokból kiindulva.

[ Szerkesztve ]


nfsu17
(veterán)

Nem egy nagy valamit kell keresni, kb 3-4cm X 3-4cm qr kód, de ha egyszer kiszúrod, akkor a többi járaton is már könnyű észre venni (ha nem kopott le, ott van, stb)...mármint ezt belül, a sofőr melletti ajtón lévő qr kódra értem.
A busz oldalán tényleg könnyű észre venni. Bal oldalt, kb pont az ajtó magasságának felénél van, kb mellmagasság alatt picivel.


vezse
(tag)

Éppen írni akartam, hogy Kecskeméten is az első ajtó mögött, illetve a sofőr mellett lent az jegyérvényesítő közelében is ki van téve egy-egy QR kód. Itt csak elsőajtós felszállás van, hátul már nincs érvényesítésre lehetőség. :)


janeszgol
(félisten)

Na, visszakapcsoltam a hivásvárakoztatást. Mert hívás alatt semmi nem jelezte, hogy valaki hívni akart és a híváslistámban sem volt benne. Ez így tré.
A szolgáltatásmenedzser intézi nekem azt a számot, ami sms-t küld ilyenkor, hogy ki hívott.


slice14
(veterán)
Blog

A hívásértesítés aktív az előfizetéseden, valamint a "Ha foglalt" átirányítás a telefonon erre a számra mutat?


4Grider
(nagyúr)

A rendszer nem fogja helyetted neked megfelelőre beállítani. Szóval csak addig lehet tré, amíg be nem állítottad úgy, ahogy neked jó.


janeszgol
(félisten)

Nem volt. Köszi, beállítottam. Meglátom.


qltsar
(addikt)
Blog

Legutobb (1 honapja) amikor voltam ott, ahol szeretnem hasznalni, nem lattam erre utalo jeleket (QR code az elso ajtonal, buszsofor fulkejen).

üzenetek