Netflix - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


littleorc
(újonc)

Ok, szóval írtam a Netflixnek, akik átirányítottak a Samsunghoz, hogy az alkalmazás a gyártó dolga. A samsung HQ-ból átirányítottak a magyar support oldalra. A magyar support oldalon pedig azt mondták, hogy erre a modelre már van alkalmazás, és frissítsem. Frissítettem már korábban ofc, de semmi. Azt javasolták, hogy vegyem igénybe a díjmentes távvezérelt support kolléga segítéségét. Az itt leírtak alapján kétlem, hogy bármit is tudna vele kezdeni (próbáltam már factory resetet, új régióra váltást, usb frissítést, smart hub accounttal használatot), de ha van eredmény, megírom. Btw régiót csak a szomszédos és kelet európai országokra tudom állítani, tehát pl. Angliára nem, szerintem lehet ennek valami köze hozzá.

üzenetek