"Hall effect - ezért vettem, hogy kipróbáljam mi az "
Ezt nem igazán fogod észrevenni max az elején kicsit kicsit érzékenyebb lesz, de ennek inkább az a lényege, hogy nem fog driftelni soha. (Xboxon ilyet használok én pl)
"Hall effect - ezért vettem, hogy kipróbáljam mi az "
Ezt nem igazán fogod észrevenni max az elején kicsit kicsit érzékenyebb lesz, de ennek inkább az a lényege, hogy nem fog driftelni soha. (Xboxon ilyet használok én pl)
Nem csak a thumb stick hall effect, hanem a trigger gomb is
Azt hittem ott lehet valamit tapasztalni..
Tapasztalni hall jeladó esetén öregebb korában tudsz de az is inkább méréstechnikai érdekesség. Valamelyest hajlamos megnőni a deadzone, ~10-20% közt van általában a mérési hibahatár. Leginkább észre sem veszed, legfeljebb ha egy vatta új mellé teszed. De ha értelmesen lett az fw feltanítva annak idején akkor előre bele lett kalkulálva ez a romlás a kiinduláskori deadzoneba. Kvázi ha jól van kezelve tényleg driftmentes és cserébe pontosabb is. Hamarabb áll be az érték mint egy hagyományos potentiometer, nincs kvázi lengése a rendszernek ha szigorúan nézed a hagyományos megoldáshoz. Ezért mondják / írják sok helyen, hogy pontosabb érzetet kelt.
Ez nem csak analógra érvényes, magára a technikára. Anno irányítástechnika tanárunk marha érdekes vasúti példákkal vezette fel, azon kevés anyagrészek egyike volt amit szerettem.
Annyira minimális a költségük még ipari mértékben is nem értem miért nem tértek át a gyártok...
[ Szerkesztve ]
[link] 5p-es olvasmány, érdemes neki esni reggeli kávé mellett.
Hát a trigger meg az a baj, hogy nem analog a switch-nél hanem digitális tehát azt sajnos nem fogod kihasználni switch alatt. PC-re kötve persze kihasználható. Xbox One és Series kontrollereknek is hall effectes az LT és az RT.
Spigen szerű hard case-t valaki vett már ebayről TotK stílusban? Szemezek az egybe tokokkal / gripekkel meg az osztható tokokkal is de kicsit félek a minőségtől.
Izzadós a kezem eléggé és kicsit féltem a TotK-os gumirozást a backplate-en.
Nagyon cuki. Csak fekete színben volt? Milyen alutasakost fogyaszt?
Őszintén megmondom, nálam a Wondernek nem sikerül megütnie a Rayman Legends szintjét, de lehet az is közrejátszik, hogy alapból nem csípem Marioékat. Mondjuk amikor beüt a virág, azok a részek fenomenálisak!
Ami viszont elvarázsol:
Ez a hangulat és mechanika...
65 óra után végére értem a Xenoblade 2 játéknak. Részemről nem tudta felülmúlni az első részt. A legnagyobb baj, hogy olyan lassan indul be a sztori, hogy még én is, aki jrpg függő gondolkoztam rajta, hogy félbe hagyom. A story kb 40 óránál!!! kezd beindulni, ami végül szenzációs lesz. A harcrendszer jó, de az utolsó kis gyíknak is 100k hpja van. Így a harc is hosszadalmas, élvezetes, de lassú. A mellék küldik valamelyest javultak, de továbbra is gyengék. A térképhasználat problematikus, mert igencsak el lehet tévedni, főleg a többszintes helyszíneken. Ha a bladek fejlesztésére, különösen a field skillekre gondolok, nem fordítunk időt akkor a játékban lesz 2 rész is, ahol nem tudunk továbbjutni, míg el nem érjük a követelményt a skillekben, ez számomra kicsit lehangoló volt. A főszereplő Rex se volt a kedvencem, a többi karaktert imádtam, de legjobban az antiprotoganist csapat jött be, különösen Jin karaktere. A zene viszont valmi fantasztikus, az első részt is sikerült überelni. Szerintem ezt a játékot azok elengedik, akik nem a műfaj szerelmesei, sőt még azok is akik soknak találnak egy 40 órás felvezetést, de a játék utolsó harmada kárpótolt mindenért.
Kb 4 órám van a Torna dlc-be, de már ezerszer jobban tetszik, mint maga a játék...
Malos az egyik legjobb antigonosta, akit videojátékban láttam. Jin is remek karakter, csak nem kifejezetten főgonosz
És igen, piszok idegesítő, hogy még akkor is hosszú egy harc, ha 20 szinttel az ellenség szintje fölött vagyunk. Ilyen szempontból is áramvonalasabb a 3. rész, kíváncsi leszek a véleményedre! És ott se hagyd ki a DLC-t!
[ Szerkesztve ]
Mondjuk a 3. részben a legjobb dolog a sztori DLC-je
Köszönöm az ajánlást, végül ezt vettem meg. Ma próbálgattam, egyelőre nagyon pozitív az összkép. Van benne gyro, és fel tudja ébreszteni a konzolt. Egy kicsit megszoktam már a joycon elrendezését így az elrendezése még szokatlan, de 3 játékot próbáltam eddig és mindegyikkel nagyon jól működik. A rezgőmotorja olyan erős hogy leesik az emberről a nadrág
Hello,
Úgy néz ki megy vissza a kontroller.
Senkinek sem ajánlom
Maga a kontroller nagyon jó lenne, DE
- nulla a support.
Hiába írok a gyártónak, rá se bagóznak. Az eladó akkora marhaságokat válaszol, hogy fáj.
- nem működik PC-vel.
Alján van egy 4 állású kapcsoló/nagyon nehéz pozicionálni/, ami Switch, Android, Alma, PC között vált. Mind külön megjegyzi, tehát csak át váltom és nem kell párosítani.
De pc sajnos nem működik. Steam Big Screen alatt működnek a gombok, a rezgő motor ott se, de játékok alatt nem működik egyáltalán. [link]
- használati utasítás használhatatlan
Rengeteg dolog nincs benne. Találd ki alapon megy.
Mindig ez a vége sajnos. Lehet, hogy jó deal-nek tűnnek ezek a himihumi kontrollerek, de a vége mindig az, hogy Pro-t érdemes venni. Ahogy pc-hez, telefonhoz/tablethez pedig Xbox series kontrollert (az most akciós is).
Pár ezret lehet spórolni, de minőségben köszönőviszonyban sincsenek.
Nézd meg azt amit én vettem, nekem úgy tűnik beválik.
Szia,
Én olvastam most a "rágódásod" kontroller tekintetében. Én teljes szívvel ajánlom a hivatalos 8bitdo kontrollereket Switch-hez. Jelenleg PC-n az Ultimate kontrollerjeit használom a dokkolóval (Az Xbox gombkiosztásút) viszont az csak PC-hez és Xbox-hoz jó. Viszont a Switch kiosztású tökéletes a Switch-hez és PC-hez is. Nagyon minőségi. Igaz az árán ott van a hivatalos Pro kontroller is, ami szintén volt és imádtam. Én ezen két kontroller közül választanék.