Opel topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


Tothgera30
(Ármester)

Ezt nem ismerem.


ncc1701
(veterán)

Azért linkeltem, h nyoma legyen. Amúgy nagyon jól világít. :)


body007
(addikt)
Blog

Lentebb linkelt valaki t20-as led-et, h menetfénybe használja. Ha én beteszem a helyzetjelző helyére a vectrába (szintén menetfénynek), akkor a rendőr kapásból tarkón fog lőni ha megállít? :D


ncc1701
(veterán)

Tarkón tuti nem lő, de sztem ha nem köcsögölsz, meg q anyázol vele, akkor nem lesz gond. De ez csak tipp. :) Insignián nem feltünő, nagy autó, számomra teljesen meglepő volt, h a menetfény halogén, és a lámpa pedig h7 halogén volt. Pláne, ha tekintetbe vesszük, h 2012-ben kérte érte 9.5 millát. Az ma 20 lehet mondjuk.


Findzs
(addikt)
Blog

Köszi!

Átgondoltam és maradok a jó öreg és bevált halogén izzónál.

Amilyen szerencsém van tuti így járnék:
[link] vagy így: [link]

Elég szép számmal vannak ilyen esetek is.

[ Szerkesztve ]


ncc1701
(veterán)

Az komoly. Lehet visszateszem az Osramot, az legalább márka. :)


Tothgera30
(Ármester)

Pár átfutott a kezem között, egyikkel sem akadt gond. De tény hogy az utóbb kiadott darabokon kisebb a heatsink, és ez okozhatja a gondot. BA15S van most feleslegben, tesztelni odaadom, ha gondolod.


Tothgera30
(Ármester)

Más a foglalat, tehát nem tudod beletenni. De én Auxito T10-es helyzetjelzőt konkrétan menetfényként használom lassan két éve.


ArthurShelby
(addikt)
Blog

Bimmer experts-nél opel (cdti) motor, szerintem érdekes (14:56ig tart).
Röviden: cserélni kell az olajpumpa tömítést!
Hosszabban: elég drágák a tömítések, kis bizbaszok...

[ Szerkesztve ]


ncc1701
(veterán)

Olajpumpa tömítésből van fém, az olyan passzentos, h nem tud falsot szívni. Örök darab.


ArthurShelby
(addikt)
Blog

Fém tömítés? Az jó?


ncc1701
(veterán)

Hát. A gumi két dolgot egészen biztosan nem bír: az olajat, és a meleget. Na, erre betesznek az olajteknőbe gumi tömítést. Normális gyártónál ha leveszed az olajteknőt, akkor fixen oda van csavarozva a felszívó cső, és esélyed nincs falsra. Itt nem értem, miért akarták feltalálni a melegvizet, de nem jött be.
Ez a fém tömítés olyan passzentos, h két kézzel kell kihúzni a helyéről.


MaddeNNNN
(őstag)

Pont tegnap jott meg raadasul eleg gyorsan, majus masodikan rendeltem.
Hetvegen lesz idom belerakni, majd csinalok osszehasonlitast a halogen menetfennyel.


ricsi8800gt
(addikt)

Sziasztok,a Z14XEP 1.4 motorról mit lehet tudni ?azok is okoskerekessek?szijjas vagy láncos?mennyire megbízható a motor


body007
(addikt)
Blog

JAh igen. T10 ami nekem kell :K


Markizmark
(addikt)

Láncos, nincs okoskerék, nem egy erőgép, cserébe lehet szívni az EGR-rel, szívósor takarítással és a twinporttal.
16XER vagy 18XER motort nézz, az okoskerekes meg olajhűtős ugyan, de nincs EGR és nincs twinport, nincs korom a szívóoldalon, meg azért megy is.


ricsi8800gt
(addikt)

Aham,köszönöm


Markizmark
(addikt)

Ja látom XER-ed van, lol. :D
Egyik XEP motort se javaslom igazából. Astra csoport mindig olyan kérdésekkel van tele amik a szívósor problémákra utalnak.

[ Szerkesztve ]


Findzs
(addikt)
Blog

Köszi szépen!

A ba15s -t nem tudnám hová rakni szerintem a j astrában nincs ilyen.
Vagy talán a tolató lámpába van. :U

ricsi8800gt:

Nekem 6+7 évig volt két h astrám ilyen motorral.
Szerettem őket, a motorhoz sosem kellett nyúlni, és 6.5 literből eljárkáltam velük.
Láncos motorok, egyszer cserélni kellett vezérlést az egyiken.
Nagyon kényesek az olajra. 5w-30 vagy 5w-40 semmi esetre sem 10w. Hidraulikus láncfeszítőjük van és az olajnyomás felépülése után lesz kellően feszes a lánc.
Meg 10 ezrenként le kell cserélni az olajat.
Persze nem erőgépek, a klímát ki kell kapcsolni előzés előtt :)

[ Szerkesztve ]


ncc1701
(veterán)

Na, oda mondjuk eléggé érdemes valami erősebb ledet rakni.

üzenetek