Ezt nem ismerem.
Opel topik - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
![](/dl/faces/m28.gif)
ncc1701
(veterán)
Azért linkeltem, h nyoma legyen. Amúgy nagyon jól világít.
Lentebb linkelt valaki t20-as led-et, h menetfénybe használja. Ha én beteszem a helyzetjelző helyére a vectrába (szintén menetfénynek), akkor a rendőr kapásból tarkón fog lőni ha megállít?
![](/dl/faces/m28.gif)
ncc1701
(veterán)
Tarkón tuti nem lő, de sztem ha nem köcsögölsz, meg q anyázol vele, akkor nem lesz gond. De ez csak tipp. Insignián nem feltünő, nagy autó, számomra teljesen meglepő volt, h a menetfény halogén, és a lámpa pedig h7 halogén volt. Pláne, ha tekintetbe vesszük, h 2012-ben kérte érte 9.5 millát. Az ma 20 lehet mondjuk.
![](/dl/faces/m28.gif)
ncc1701
(veterán)
Az komoly. Lehet visszateszem az Osramot, az legalább márka.
![](/dl/faces/own/tothgera30.gif)
Tothgera30
(Ármester)
Pár átfutott a kezem között, egyikkel sem akadt gond. De tény hogy az utóbb kiadott darabokon kisebb a heatsink, és ez okozhatja a gondot. BA15S van most feleslegben, tesztelni odaadom, ha gondolod.
![](/dl/faces/own/tothgera30.gif)
Tothgera30
(Ármester)
Más a foglalat, tehát nem tudod beletenni. De én Auxito T10-es helyzetjelzőt konkrétan menetfényként használom lassan két éve.
Bimmer experts-nél opel (cdti) motor, szerintem érdekes (14:56ig tart).
Röviden: cserélni kell az olajpumpa tömítést!
Hosszabban: elég drágák a tömítések, kis bizbaszok...
[ Szerkesztve ]
![](/dl/faces/m28.gif)
ncc1701
(veterán)
Olajpumpa tömítésből van fém, az olyan passzentos, h nem tud falsot szívni. Örök darab.
![](/dl/faces/m28.gif)
ncc1701
(veterán)
Hát. A gumi két dolgot egészen biztosan nem bír: az olajat, és a meleget. Na, erre betesznek az olajteknőbe gumi tömítést. Normális gyártónál ha leveszed az olajteknőt, akkor fixen oda van csavarozva a felszívó cső, és esélyed nincs falsra. Itt nem értem, miért akarták feltalálni a melegvizet, de nem jött be.
Ez a fém tömítés olyan passzentos, h két kézzel kell kihúzni a helyéről.
![](/dl/faces/c14.gif)
MaddeNNNN
(őstag)
Pont tegnap jott meg raadasul eleg gyorsan, majus masodikan rendeltem.
Hetvegen lesz idom belerakni, majd csinalok osszehasonlitast a halogen menetfennyel.
![](/dl/faces/m17.gif)
ricsi8800gt
(addikt)
Sziasztok,a Z14XEP 1.4 motorról mit lehet tudni ?azok is okoskerekessek?szijjas vagy láncos?mennyire megbízható a motor
![](/dl/faces/duke.gif)
Markizmark
(addikt)
Láncos, nincs okoskerék, nem egy erőgép, cserébe lehet szívni az EGR-rel, szívósor takarítással és a twinporttal.
16XER vagy 18XER motort nézz, az okoskerekes meg olajhűtős ugyan, de nincs EGR és nincs twinport, nincs korom a szívóoldalon, meg azért megy is.
![](/dl/faces/duke.gif)
Markizmark
(addikt)
Ja látom XER-ed van, lol.
Egyik XEP motort se javaslom igazából. Astra csoport mindig olyan kérdésekkel van tele amik a szívósor problémákra utalnak.
[ Szerkesztve ]
Köszi szépen!
A ba15s -t nem tudnám hová rakni szerintem a j astrában nincs ilyen.
Vagy talán a tolató lámpába van.
ricsi8800gt:
Nekem 6+7 évig volt két h astrám ilyen motorral.
Szerettem őket, a motorhoz sosem kellett nyúlni, és 6.5 literből eljárkáltam velük.
Láncos motorok, egyszer cserélni kellett vezérlést az egyiken.
Nagyon kényesek az olajra. 5w-30 vagy 5w-40 semmi esetre sem 10w. Hidraulikus láncfeszítőjük van és az olajnyomás felépülése után lesz kellően feszes a lánc.
Meg 10 ezrenként le kell cserélni az olajat.
Persze nem erőgépek, a klímát ki kell kapcsolni előzés előtt
[ Szerkesztve ]