Opel topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


nemcso
(senior tag)

Ami, remélhetóleg nem napok/hetek alatt jön meg.


Vigneau
(félisten)
Blog

No igen. De ha minden jól megy, akkor hamarosan kész az A Corsám és egy kicsit így pihentetem a másikat.


nemcso
(senior tag)

De ha a szervízben is hallották, miért nem cserélték ki ?! :F
Egy ilyen villanymotort nem hiszem, hogy szokás lenne javítani.
Ha garancia időn belül vagy, akkor meg pláne nem. Cserélje ki a szervíz, aztán majd ő elvívogat a gyártóval a garancia dolgában, ha kell.

szerintem...


HEMP
(aktív tag)

Hali mindenkinek,
most készülök venni egy Vectrát vagy Omegát, de mint látjátok nem tudok dönteni: az Omega biztonságosabb és nagyobb, kényelmesebb viszont a Vectra fenntartása olcsóbb... Az áruk kb. megegyezik (1200eHUF-1600eHUF) és a felszereltségük is. Vkinek bármilyen építő ötlete? thx


zsoltee10
(addikt)

a 2. kérdésedre én Pana vagy Pio fejegysége javaslok. egyrészt 2év gari, másrészt nagyon jó ár/érték arány jellemzi őket. milyen típusokban gondolkodsz?
írhatod priviben is, ne offoljuk tele a topicot.


Vigneau
(félisten)
Blog

Már garancián túli vagyok. Pont akkor vettem, amikor lekettyent róla. Nem márkaszervízbe hordom, hanem megbízható szerelőhöz, de ez esetben be is igazolódott, hogy nem sok értelme van a szervízbe vinni, mert csak vakarták a fejüket... :U


Sotho
(őstag)

1.6 os 1998 -as opel astra caravan -ról tudna linkelni valaki, egy részletes leírást?


joe-ker
(senior tag)
Blog

Sziasztok!
Jöttem én is mint Opel tulaj és szerelő. :))
Ezt a topikot ne hagyjuk ''kihülni''! :D

[Szerkesztve]


joe-ker
(senior tag)
Blog

Hali!
Alapjárati léptetőmotorral lessz majd hamarosan gond,
A C14NZ-nek betegsége. :U
Én már kettőt cseréltem. :W


Lord Myn
(senior tag)

Köszi a linket! Lehet, hogy vak vagyok, de nem látom mi mennyibe kerül. Olyan nincs amin árak is vannak? :F


Fisha
(őstag)

Egy elozo hozzaszolasomban mar elpottyintettem, hogy komoly bajom van a b omegammal.
Eugyben kerdeznek is egyet:
van valami otletetek arra, hogy mitol lehet, hogy ketszer egymas utan ugyanott ugyanugy elreped a baloldali hegerfej. Nem javitva volt, hanem cserelve. Csere utan 500 kilometert sem mentem vele, es ujra elrepedt. A szerelok csak a fejuket vakarjak (nomeg mossak kezeiket :( ).
X25XE-rol van szo.

Elore is koszi,
Fisha


Foglalt név
(addikt)

Ha nagyon mossák a kezüket, akkor könnyen lehet, hogy túlfeszítették. c20xe-nél volt rossz széria hengerfejből(ha jól emléxem a cosworth-ok), ennél a motornál nem emlékszem ilyenre. Nézték a kompressziót?


Fisha
(őstag)

Meg lett nyomatva hengerfejesnel az uj (persze bontott) hengerfej, ha erre gondolsz. Termeszetesen jo volt meg beszereles elott.


Foglalt név
(addikt)

Arra gondoltam, ha nem típus hiba vagy anyagfáradás, ráadásul mindig ugyanott reped meg, akkor lehet, hogy a hengernél van a baj. Bár a kompresszió elvileg nem igen nő, hanem csökken, ha nagy a kopás vagy teszem azt eltörik egy olajlehúzó gyürű, de valószinű nem is közvetlen ez lesz a hiba. Ellenben, ha valahol megvan repedve a blokk és jut egy kis víz a hengerbe, ami ugye azon a hőfokon egész jól tágul és szétnyomhatja a hengerfejet, akkor az elvileg ott is kiütközik(meg persze fogy a vized és látszik a motorolajon is), mert másnak sem tesz jót.


Fisha
(őstag)

Viz nem kerult az olajba szerencsere, csak forditva, viszont az eleg durvan. Mindket esetben csak az volt a jelenseg, hogy csokipuding lett a hutovizbol. :)
De semelyik masik irany nem szakadt ossze. (kipufogo se dolgozott a vizbe).

Kompressziot nem tudom, hogy neztek-e. (szerintem nem :( )


Petya25
(addikt)

Helló OPEL fanok!

Nekem is már 5 éve van Opelem.
Mivel elég sokat hajtjuk, ennyi idő alatt már a 3. kormányát koptatjuk a családban. Egyre újabbra és kevesebbett futottra cseréltük és teljes megelégedéssel szolgál(t) minket.
Első egy 1,4-es 90 lovas F Astra sedan volt, a második egy 1,4-es G Astra sedan, a harmadik egy 1,6-os G Astra 5 ajtós és nagyon elégedett velük a család.
Érdekes mód mindhárom autónak volt egy-egy észrevehető problémája. Az elsőnek a sok kilométer miatt (145e) a kuplungszerkezete rakoncátlankodott, képtelenség volt rángatásmentesen indulni vele és akadt a váltója. A másodikban teljesen szétfoszlott egy vastag gumicső a motornál teljesen érthetetlenül, de cserélhetően. A harmadik meg valami apró membrán miatt állt meg időnként akár menet közben is ha felengedtük a gázpedált. Szerencsére a gari csere segített, azóta problémamentes.


joe-ker
(senior tag)
Blog

Nemlehet,hogy a blokk van megrepedve,vagy nem sík? ''Túlhúzva''?


Fisha
(őstag)

Haaaat nezd: az biztos, hogy a hengerfej meg van repedve, meg az elozo is megvolt.
A blokkot elvileg megneztek, es sik, de mosjuk eziranyba szkeptikus vagyok egy picit.
''Tulhuzva'' mit jelent?


Calogero
(addikt)

Nem vagy vak, de amikor linkeltem nem így nézett ki a pdf, azóta frissítették.
Akkor nem volt így szépen rendezve, de voltak árak is. :(
25 000 Ft körül volt az ára ha jól emlékszem.


Lord Myn
(senior tag)

Akkor nem vak vagyok, csak lassú... :) Azért köszi!

Btw: Ma elkaptak a rendőrök 90-nel a Béke úton, úgyhogy 1 kis cash-sel szegényebb leszek, rosszabb esetben kényszerpihenő (ami azért is jó, mert akkor állásom se lesz).

Hát k*rvára nem hiányzott most ez nekem... :(((

üzenetek