eBay-en Case indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék
Csak akkor lehet indítani ezt a Case-t, ha a szállítási határidő utolsó dátuma már letelt. Ha az 1. módszernél leírtak nem látszódnak, akkor a 2. módszert kell használni.
1. módszer
Belépés után Purchase history, Orders rész
Az adott terméknél jobb szélen More actions
A megnyíló lehetőségek közül I didn't receive it
A következő képernyőn kiválasztod a terméket és az ezután megjelenő képernyőn kiválasztod, hogy pénzt kérsz-e vissza - célszerű, mivel nem reagál-, I want refund, vagy újraküldést választasz, I want the item.
Itt lehet írni üzenetet is az eladónak, Pl: Többször üzentél és nem reagál. Ezt később a döntésnél az eBay ügyintézője látja, célszerű írni valamit.
Utána a Send Request-re kattintva el megy a kérés.
2. módszer
Másik lehetőség a Account settings (Bal oldalt a nevünk fölé állni az egér kurzorral)
A menüben a Resolution Center-ben indítani.
Ha még a régi, Classic view-et használjuk és jobb szélen az új felület
Ott az I haven't received it yet.-t jelölöd,
Continue, majd kiválasztod a terméket, ugyanaz jelenik meg, mint az előző módszernél.
[ Szerkesztve ]