Gyakran ismételt kérdések
1. Az AliExpress és kapcsolódó részek hivatalos e-mail címei, amelyekről érkezhet levél:
transaction@notice.aliexpress.com
transaction_service@aliexpress.com
message@notice.aliexpress.com
aliexpress@notice.aliexpress.com
buyerpayment@aliexpress.com
complaint@aliexpress.com
service@mail.alipay.com
transaction@notice.alibaba.com
transaction_service@service.alibaba.com
promotion@aliexpress.com
2. Nem látszik, nincs processing time a termékeknél?
A böngészős felületen csak a megvételtől indul a feladási idő és akkor látható.
Ha a mobil app-on nézed és rákattintasz a szállítási módra, akkor láthatod megvétel előtt is, felül szürke háttéren megjelenik a súly, méret és a processing idő.
3. Hol látom azt, hogy lejárt-e vevővédelmem?
Belépés után, My Orders, Orders az adott vásárlásnál:
Awaiting delivery alatt szürke színnel Your order will be closed in: XX days XX hours XX minutes,
Vagy az Order ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx View Detail
és pirossal dátum szerint a
Reminder:
1. If your order does not arrive on 201X-XX-XX, you can apply for a refund by opening a dispute.
4. Ha nem fizetem ki az adott tételt milyen szankciók érhetnek?
20 nap áll rendelkezésre kifizetni. Ha többször megtörténik ez, akkor korlátozhatják a vásárlást, törölhetik a regisztrációt.
5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?
1. Az AliExpress mobil app-ban törlés:
Belépés után
Jobbra lent Account
A következő oldalon a Services és a Wallet
My Credit/Debit Cards és az adott kártyánál REMOVE
2. A böngészőben
Belépés után
a My orders és bal oldali menü
Cards & Bank Accounts és Remove
3. Az Alipay-en regisztrált kártya törlése, ha ott lenne a kártya regisztrálva:
Belépés, az egérrel a jobb szélen a név fölé állni a felbukkanó menüben a My Alipay pontra kattintás, felső menüsor Settings, Manage your cards, Remove
[ Szerkesztve ]