Én fel is keltem, de mégsem módosítottam... öngól!
Csapoati: Igen, sajnos eléggé összefüggtek ezek a kérdések. Így jártam én is, de sebaj.
Én fel is keltem, de mégsem módosítottam... öngól!
Csapoati: Igen, sajnos eléggé összefüggtek ezek a kérdések. Így jártam én is, de sebaj.
Én is csodálkozom, hogy szerepel 0 a kieső bajnokoknál, amikor tisztán emlékszek, hogy a 2-3-at jelöltem meg. A McLarenes kérdésből következik is. Ezért kérdeztem meg reggel, hogy bérkezett egyáltalán a tipp.
Nem lehetne valami ellenőrző felületet csinálni a Google űrlap mellé?
Most hány pontom is van?
[ Szerkesztve ]
A te tipped még jó pár nappal ezelőtti. Próbáltad később frissíteni?
Annak amúgy örülök, hogy többen is használtátok az elmentett linket javításra, csak így tovább!
Milyen ellenőrző felületre is gondolsz pontosan? Nem változtattam semmit a válaszaidon, ezeket írtad be.
A Ph-s nyereményjátékoknál egy szürke pont jelölni a megadott választ. A google űrlapnál is jó lenne ez a megoldás.
*Mik voltak a random kérdések?
[ Szerkesztve ]
Estefelé várhatóan, addig nem lesz rá időm sajnos.
Gratulálok a dobogósoknak:
1. jpm (27 pont)
2.-3. Süvi és Turbolada II (26 pont)
Átlagpontszám: 19,21
- A fő kategóriák átlagpontszámai:
Időmérő: 3,58
Verseny: 9,15
Csapat: 2 (!!!)
Random: 4,48
Érdekes, hogy a csapat kategóriát milyen durva szinten hanyagolta most mindenki, pedig a legkiszámíthatóbb pontforrás. Egy Merci tippel 9 millióért szinte biztos 8 pontot lehetett volna gyűjteni. Igaz, amíg ilyen domináns Hamilton és ilyen megbízható a Merci, sokkal jobban megéri az ő győzelmére költeni 10 milliót... A játékosok fele! Hamiltont választotta a verseny kategóriában, miközben senki! nem választotta a Mercit a csapatoknál, pedig 1 millióval olcsóbb lett a kínai futamra. Számomra ebből több, mint világos, hogy az érintett árak korrekcióra szorulnak.
A legtöbbeknél mintha kialakult volna, hogy először egy jó frága pilótát választunk a futamra, utána a maradékból valami nem túl rosszat az időmérőre, végül a csapatok közül beteszünk valami vackot, ami még azért be is fér. Ez így túl egyszerű, legközelebb nehezebb dolgotok lesz.
Az összetett állása: Tabella
(Süvi, te lassan tényleg betehetnéd az a McLarent párszor, mert egyelőre felfele lépkedsz a visszacsúszás helyett! )
[ Szerkesztve ]
Ja. A csapatoknak nem 10 millával kellene kezdődnie.
Nekem ez 16 pont hogy jött össze? Szerintem többnek kéne lenni , bár nem tudom biztosra a pontozási rendszert , jó lenne ezt leírni.
[ Szerkesztve ]
Jaja. Mondjuk már most is csak 9-el kezdődtek, de még ez is sok valóban.
Yayoh: Le van írva az első hsz-ben!
Részletezve a tippjeid:
IM: Nasr - 0 pont (nem került az első 8-ba)
Verseny: Vettel - 8 pont (3. lett)
Csapat: Ferrari - 6 pont (2. legtöbb pontot szerezték a vörösök)
Random: csak az SC kérdést találtad telibe, ez 1 pont, tovább Ricciardo helyezésében 2-t tévedtél, így azért is csak 1 pont jár, összesen kettő.
Ha összeadjuk, akkor épp 16 pont.
Az tényleg zavaró, hogy a random kérdéseket és pontozásukat nem látjátok a kérdőív lezárása után, szóval mostantól valószínűleg bemásolom majd őket ide is.
[ Szerkesztve ]
A 2. és a 3. mi alapján dőlt el, ha ugyanannyi pontjuk van?
Az nem úgy lenne logikusabb, hogy 1., 2., 2., 3., stb... ?
Nem kötekedni akarok, csak nem értem, bár valójában azt sem, hogy pl. az F1liga játékban miért úgy van, ahogy, ha pl. 2 második van, akkor a következő miért 4., vagy még durvább a jelenlegi (egyelőre a maláj gp utáni) állás a ligánkban , hogy 1., 2., egy rahedli 3., aztán 14... Ha a pontszáma alapján 4. helyezett lenne, miért a 14. helyet kapja, pláne úgy, hogy előtte rengeteg ugyanolyan helyezett van, akik közt nem tesznek különbséget? Ha belegebedek, se értem.
A 2.-3. döntetlent jelent a 2. és 3. helyen.
Amit utána írsz, arra egyszerű a magyarázat: ha a 2. helyen ketten azonos pontszámmal állnak, akkor a 3. legmagasabb pontszámot elérő játékosnál hárman is jobbak, így ő csak a 4. legjobb. Hasonlóan, a 14.-ként rangsoroltnál 13 játékos is magasabb pontszámot ért el, ezért csak a 14.
Frankón ki lehetne számítani néhány jó megoldást, de nagyon sok múlik a szerencsén. Simán benne van, hogy pl. hamilton kiesik, és akkor 10 millából 0 pont. Nem tud elindulni a manor, beküldik az SC-t valami f.ságért szinte indokolatlanul, stb. ,amivel azért nehéz számolni.
Egyébként az első futamtól jó megoldás lett volna/volt, ha azt jelöljük, hogy ki lesz a 3. az időmérőn, 3. a versenyen, és 2. legjobb csapat. Erre először a Williams és a Ferrari tűnt jónak, aztán már csak a Ferrari, és onnantól már maximum a 3. vagy 4. legjobb csapatra maradt volna pénz. A csapatnál mondjuk kisebb a kockázat a kevesebb pontért, mint az időmérőn, ezért nem hiszem, hogy gond, hogy drágább, csak mi szeretünk kockáztatni, mert egy váratlanabb eseménnyel nagyot lehetne szakítani. Mindig a majdnem biztosra menve szerintem akkor sem lehet megnyerni a játékot, ha mindig bejön a számításunk.
Ha viszont mindig emeled az esélyesebbek árát, akkor év végére már csak a középmezőnyre lesz pénz és azt próbáljuk majd kiszámolni, hogy ki lesz a 10., meg a 5. legjobb csapat.
A két Mercedes elég jó az első két helyre, a két Ferrari meleg időben a 3.-4.-re, és a Williams is jobb, mint az üldözői jelenleg.
Rai pechjét nehéz még megtippelni. 3 hétvége alatt minden megtörtént vele, ami megtörténhet. Nekimentek oldalról, belementek hátulról, defektet kapott, kiszorították a rajt után a kerékvetőre, elrontották a kerékcseréjét, feltartották az időmérőn és kiesett a Q2-ben, kint hagyták 2 körre szarrá kopott gumin, mikor 4 másodpercre volt Vettel mögött, jöhettek volna egyszerre, stb. Közben pénteken mindig sokkal jobb a versenyszimulációja, mint Vettelé, és eddig többnyire mindig olcsóbb volt 1 millióval legalább az időmérőre.
fene tudja, én nem változtatnék már a szabályokon. év közepétől lehet majd kavarodás (vagy már korábban) mert előbb-utóbb a Merci motorok is elfogynak, leállnak, ki tudja mi lesz. nagy átrendeződés várható az első Hami buktánál, mert majdnem biztos, hogy lesz. esős verseny, elfüstölő fék, rossz SC döntés, annyi minden lehet.
Ezt értem, végülis abban van valami, hogy ha 13-an jobbak nála, akkor ő a 14. Viszont számomra azért fura ez, mert ha ő a 4. legmagasabb pontszámot érte el, akkor lényegében ő a 4. Ha előtte lehet több harmadik, akkor miért nem lehet egy negyedik? Nekem ez kínai, bár van benne logika, de furcsa logika.
Ugy szoktak, hogy 1. 2. 2. 2. 5., de szerintem nagyjabol mindegy, ev vegere jo esellyel lesznek kulonbsegek jocskan.
Nem fogom folyamatosan emelni az élmenők árát.
A cél az, hogy a választás terén kompromisszumra kényszerüljetek. Ez hoz sok eltérő taktikát, ezáltal izgalmat a játékba. A csapat vs versenyző kérdésben igazad van, sokat rizikóztok, ezért is a sok Hamilton. De ahogy Malachi is írta, ha egyszer kiesik, nagyot lehet rajta bukni is, nem csak nyerni.
A szűkös büdzsének többek között épp az az értelme, hogy ne a 3. helyezetteket kelljen megtippelni - ahogy írod -, illetve hogy ne kelljen kizárni a Merciseket a játékból. A jelenlegi megoldást én ezeknél sokkal jobbnak tartom.
Malachi: Nem lesz szabályváltoztatás, nincs is rá szükség szerintem. Az árakon fogok csak korrigálni egy picit, szokás szerint.