Pillars of Eternity - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


celf
(őstag)

2x? :)


bugylee
(tag)

2x :K

De lehet 2xpala + 4xchanter kombó is. OP.

A két pala blokkolja az utat addig, míg a chanterek meg nem idézik a lényeiket. Onnantól fogva mészárlás van. :DD


celf
(őstag)

amugy az Edért vagy kit en nem tudtam felvenni NPC-nek.


celf
(őstag)

ja csakk egy pillanatra azt hittem, hogy 2+2+2+2 karaktert inditasz (nem lattam a rogue elott a "vagy"-ot), ugyhogy gondoltam ez nem jelentheti, hogy 2db pala, 2db chanter, stb :D

mindenesetre erdekes lehet a kalandozocsapatod hattertortenete... :DDD mar ha van olyan nekik :D :P


sagajr78
(tag)

Próbáld újra. Esélyesen azért nem sikerült, mert te magad mondtad neki, hogy ne jöjjön/menjen a karaktereddel (ez is a diskurzus egyik lezáró opciója de ha visszamész hozzá akkor lehet újra tárgyalni a magaddal viteléről, ha csak nem voltál valami égbekiáltóan ellenszenves egyén vele szemben). Beszélj vele megint, csak legyen legalább egy szabad hely a csapatban (maximum 6 fős csapattal lehet bandázni amibe a ranger állatkája nem számít bele).

Harcias karakternek a harcos príma, mert harc közben is töltődik vissza a stamina értéke, kvázi regenerálódik. Ha nagy pofonokat akarsz osztani akkor class-tól függetlenül magas might kell. Ha pontosságra és gyors cselekvésre törekszel akkor dexterity, amennyiben védekezésben akarsz jeleskedni karaktereddel akkor perception és resolve. Intelligence jól jön bármely képesség hatóidejének és hatótávjának növelésében és ez határozza meg a tudati védelmét a karakternek. Nincs hanyagolható vagy szükségtelen tulajdonság, mindegyik hasznos és fontos is a karakter túlélése szempontjából.

Chanter-rel csak óvatosan, mert minden csapatban lévő chanter egy játékhiba miatt (ismerik a készítők, próbálják javítani) extrém módon növeli a save méretét és sokkal jobban növeli a töltési/mentési/térképváltási időtartamot is a játékban. Ahogy egyre többet játszol a játékkal, úgy a töltés/mentés/területváltás egyre hosszabb időbe fog kerülni.

[ Szerkesztve ]


frame>24
(addikt)

"Csánter": Jó tudni!

Akkor kirúgom a cápafogú bohócot a retekbe (sokat úgysem csinál), és felveszem a helyére a kereszteződésnél szotyizó zöld törpecsajt, aki íjásznak tűnik.

[ Szerkesztve ]


sagajr78
(tag)

Ranger a hölgyemény valóban és ellentétben Kana-val a chanter-rel, az ő feladata legalább hosszú és érdekes, nem olyan gyorsan és könnyen lerendezhető mint Kana feladata. :)

Kirúgni meg nem kell senkit, parkoltassad a felvett de "használaton kívüli" companion-okat a fortress-ben és ha már helyreállítottad a great hall-t akkor utána lehet az ott kapott quest-ekre és egyéb feladatokra küldözgetni őket hogy pénzt, tárgyakat, alapanyagokat és elismerést hozzanak a karakterednek, illetve XP-t maguknak.

Egyébként mocskosul erős a chanter, mint class, csak van egy hülye beállítási probléma a programban ami miatt a mentéseket csúnyán elkeféli ez a karakter típus.


celf
(őstag)

Most már nem tudom visszanézni, de 99%-ban figyelek, és nem mondok hülyeséget senkinek a gámában. Kb 2-3 sort tudtam dumálni vele. Most meg ha hozzászólok, azt írja, hogy mosolyog, és kellemes napot kíván. :F

Stronghold (vagy fortress?) mikor lesz? Vagy ezt a Meadw... nem tudom hogy hívják, másik, őrült watcher strongholdját lehet majd átalakítani sajáttá?


frame>24
(addikt)

Nos az a bajom, hogy parkoltatom/-nám, de amikor összefutottunk vele, már telített party volt, és mondtam neki, hogy come with me, csak nem cseréltem le senkivel.
Ekkor az erőd és a great hall már készen állottak. Mikor visszamentem az erődbe, hogy elküldjem questre fejlődni, nem találtam sehol, csak a party listában, "recruitolható"-ként.

Most kell vele egy recruit-leave ciklust csinálni, hogy ott legyen? (de mindegy is, mivel csere lesz, majd akkor megy az énekes privát küldetésezni)

[ Szerkesztve ]


celf
(őstag)

kozben rajottem, hogy pont nem eleg nagy a fő karakteremnek a resolvja (10) se az intije (11), ahhoz, hogy legalapabb dolgokat ki tudjam dumalni conversation-okben...
szerintetek rogue main characternek milyen? milyen statokkal kene inditani?


sagajr78
(tag)

Hogyan volt telítve a parti? Telenyomtad haszontalan és szükségtelen zsoldosokkal? Mert companion-ból addigra még csak 2-t tudsz felvenni, ő lesz a harmadik, aztán ha rendet raktál a pincében akkor a szobor elmondja hol a negyedik.

Ha helyreállítottad a fogadó jellegű házikót és annak is a felső szintjét akkor ott fogod megtalálni ha már felvetted. De egyébként ha a fortress-ben vagy akkor simán csak bökj az alul lévő vár ikonra és ott is tudod cserélgetni a csapatban lévő karaktereket. Onnan tudod felvenni a csapatba.

Quest-re küldeni meg szintén a kérdéses ikonra bökve tudod csak ott az első vagy a második opciónál lesz erre lehetőséged ahol ott szerepel a quest és ott az assign-ra bökve adhatod meg ki menjen. Csak a fortress-ben pihenő egyének küldhetőek el feladatra, tehát ha mindenki a csapatodban van akkor előbb tegyél pihenőre egy companion-t ha el akarod küldeni cuccokért/pénzért/fejlődésért.

celf:
Amilyennel akarod. Beszélgetésben nem csak ezek a fontos tulajdonságok, ámbátor a resolve eszement fontos bármely karakternek és nem a dumálások miatt hanem az egyéb előnyökért amiket ad. Diskurzusokban számtalan más opció is előfordul amivel speciális szövegek és szituációk hozhatóak elő, emellett nem árt tudni, hogy csak mert valamihez kell egy bizonyos skill/tulajdonság/ability az nem biztos hogy jó dolgot eredményez majd neked. Simán megesik hogy emiatt fog bepöccenni a csapatodra/karakteredre a beszélgetőpartner. Szóval a választ figyeld, ne azt ami mellette van.

Rogue-nak meg dexterity kell ha gyorsan akar csapkodni, perception és resolve sem árt a védelem miatt, INT a tudati védelem miatt, constitution a mérgezések/betegségek és egyes gyengítő hatások ellen. No meg persze Might, hogy egyáltalán sebezni tudjon. Karakteralkotáskor ami mellett sárga csillag van az különösen fontos a class számára, ami mellett sima az csak fontos.

És igen, az a "kastély", pontosabban erőd lesz a fortress. Megkapod ha beszéltél az egykori watcher.-rel, lerendezted vele amit kell és a great hall-ban újra beszélsz a trónusba zárt illetővel.

Edér-t meg csak te tudod elmarni magad mellől rossz válaszokkal és szándékosan. Még véletlenül nyomkodva sem lehetséges a dolog. Akkor is fel tudnád venni ha telítve van a csapatod felesleges töltelék zsoldosokkal, bár akkor csatlakozni nem tud még. Szóval ha nem jött össze az a hibás diskurzus eredménye.

[ Szerkesztve ]


frame>24
(addikt)

Igen, még az elején, a medvés barlangon feldühödve, felfogadtam egyetlen "adventurert" ugye, aki viszont egész jól sikerült. :DDD Nyilván, őt elküldhetném, és akkor lenne hely.
Merhogy volt (én) + Aloth, Edér, Durance, Kana, és a maszek Barbárom, így volt tele.

De szegény barbárt nem akarom lecserélni, mert hasznosabbnak találom, mint pl. Kana-t. A ranger meg megint nem tehető előre, nekem Edérhez hasonló "blokkoló falak" kellenek.

Nézem a leírást, majd lehet Palleginát bepakolom, ha oda eljutok. Most épp ACT II elején járok, éppen beléptem Defiance Bay alvárosaiba.

Közben utána néztem, hogy akkor lehet csak a pihenőn lévő hősöket elküldeni fejlődni, ha úgymond megnyílik egy adventure lehetőség a strogholdban. De nem nyílt még ilyen, gondolom kevés a presztízs.


sagajr78
(tag)

Akkor lehet adventure-re küldeni egy pihenő companion-t ha van rá lehetőség. Ehhez helyre kell állítanod az erődödben a great hall-t, majd csak azután fognak időnként jönni ilyen feladatok. Ezekről mindig kapsz értesítést és 1-2 napig maradnak elérhetőek. Nem egy folyamatos lehetőség, nem függ a presztizstől, egyszerűen bizonyos időközönként ad rá lehetőséget a program. Több típusa is lesz ezeknek az adventure-öknek, ahogy más feladatok is előfordulnak majd (például kíséret biztosítása). Minél rangosabb egy adventure, annál több cuccot jelent a teljesítése is. Kíséret igénylő kéréseket ha nem teljesíted akkor komoly csorbát szenvedhet a karaktered hírneve. Ezekre vagy küldesz companion-t vagy fizetsz a kérelmezőnek hogy fogadjon maga mellé segítőket.

Amíg nem lett helyreállítva vagy ha így jobban tetszik felépítve a Great Hall, addig ez az opció nem is játszik.

Ugyanígy addig nem kapsz bounty mission-öket, míg a Warden's Lodge-ot helyre nem pofozod. Minden helyreállítás/építés hoz valami extrát az erődbe, növeli a környék biztonságát és egyre több bevételt generál számodra. Védelméről gondoskodnod kell majd, mert míg az alatta lévő 15 szintes Od Nua (Endless Path) kitakarításra nem kerül, addig onnan folyamatosan jönnek támadások is, amelyek során lezúzhatják a támadók a már helyreállított részeit az erődítményednek. Hogy ezt elkerüld, Great Hall után a barakkokat kell helyrepofoznod és akkor lesz lehetőséged oda zsoldosokat fogadni akik némi pénzért biztonságot adnak és mindegyikük befolyásolja valamilyen módon a presztizst és a biztonságot. Bizonyos fontosabb feladatokat teljesítve combosabb véderőt is kaphatsz és felbérelhetsz majd.

Companion-ból meg lesz ám szép számmal. Akad ranger, paladin, druid és cipher is az általad felsoroltakon/felvetteken kívül (magyarán rogue és monk az ami kimarad a nagy bandázásból, bár rogue volt a játék legelején egy rövid ideig).


frame>24
(addikt)

Igen.

Van (volt már) már Great Hall, Barakk (8 hirelinggel), Brighthollow, és Warden's Lodge is. Tehát várnám már a "képzési turnusok" felbukkanását.

Endless Paths:
(SPOOOILER) - bár nem túl pörgős a topik :DDD
.
.
.
.
amint megvolt az erőd, és mondta a "Trónus-csaj," hogy szopódni fogok, amíg ki nem pucolom az egészet, rögtön el is indultam lefelé. Az egyik terem kútjából leereszkedve az 5. szinten lévő drake-et még valahogy legyűrtük, de a 6. szinten úgy éreztem, hogy összecsapásonként pihenni kell, ami nem frankó, így hagytam félbe a dolgot, és ugrottam act 2-be.

15 szint lefelé, és már a 6.-nál zsibbadok, hát úristen... és sg-n írjátok is páran, hogy lvl 10-12 partyval is várnak meglepetések, szóval nem tudom, mikor kéne hozzáfogni?

[ Szerkesztve ]


sagajr78
(tag)

Csapattal, akár egy kicsi, mindössze 3-4 főssel is, gond nélkül el lehet menni a 7-es szintig is probléma nélkül úgy, hogy 4-es szintű branccsal vágsz neki. Mire oda leérsz már úgyis 6-os szintűek lesznek.
A 7-esen pedig megoldható az egyik companion saját feladata amiért egyáltalán ide akart jönni.

A lényeg, hogy járd be végig a szinteket, ne ugorj át a kettesről az ötösre, hanem a lépcsőt használva haladj lefelé. Így nem kerülsz szembe hirtelen túl komoly kihívással. Ha meg túl kemény a szint akkor pár szintenként van mindig felszínre vezető közvetlen járat is (pontosabban az első szintre és a kivezető lépcsőkkel rendelkező szintekre lehet átmenni amiken már jártál vagy egyenesen a felszínre), így lehet hunyni a saját szálláshelyen is, nem kell beáldozni camping adagot.

Maga az endless path igazából csak 13 szintes, egyre keményebb és változatosabb ellenfelekkel, amolyan felvezetőként a legalsó szint lakójához. A maradék kettő már a master below küldetéshez van/arról szól.

A kalandok egyébként nem képzési turnusok, ez a funkciójuk szükségtelen mert azoknak a csapattagoknak is osztja a program a XP-t akik egyébként nincsenek is a brancsban, hanem dekkolnak letámasztva az erődben. :)
A hasznos része inkább a cuccok szerzése és a pénzgyűjtés, bár abba egy idő után úgyis bele lehet majd fulladni, mert vásárolni egyáltalán nem kell semmit. Fegyverek és vértek jobbak találhatóak és kaphatóak jutalomként elég nagy gyakorisággal, mint amik a boltban előfordulnak. Alapanyagok meg számolatlanul özönlenek a csapat ládikájába.
Az egyetlen amire költeni érdemes tehát Caed Nua helyreállítása és esetleg egyes fogadók jobb szobáinak használata. Más funkciója nincs a pénznek.


celf
(őstag)

toroltem, kozben lehet megvan a megoldas

[ Szerkesztve ]


celf
(őstag)

ahogy elnezem rajtam kivul meg elojon par embernek azca bug, hogy nem lehet a highlight gombot atrakni a tab-rol mashova ugy, h mukodjon is.
erre nincs esetleg valami megoldasotok?


donki
(aktív tag)

Én idáig örülök, hogy az ingyenes webshop-ban vásároltam meg, ezért a játékért kár lett volna akár egy forintot is fizetni. Nagyon sokféle módon tönkre lehet tenni bugokkal véletlenül a csapatot, hogy a karakterek ne tudjanak harcolni. Például druid, wizard ne tudjon többé varázsolni, vagy cipher ne regeneráljon focus-t. Ez esetben marad a játék jóval korábbról folytatása, vagy elölről kezdése. De az ellenkezője is igaz, némi barangolás után csodálkoztam, hogy mitől lett 35-ös a pap int-je. Nem jöttem rá, de kétség kívül bug és ez is valami tárggyal kapcsolatos. De ez legalább nem végzetes.
Bonyolult programban maradhatnak bugok, nincs ezzel semmi probléma. Például helyesírási hiba a szövegben. Belefér. De nem ilyen szintű bugok, amik miatt adott esetben újra kell kezdeni a játékot elölről!
Bármitől, amit pénzért adnak, elvárható, hogy végzetes hibák ne legyenek benne.
Ingyenes játéknak viszont elfogadható.


fatorzs
(tag)

Van patch. igen, még a virágbolti verzióhoz is. Valóban a kiadáskor volt néhány durva hiba, de jelen állapotban tudtommal nincs semmilyen gamebreaking bug.
Ja és a hibák nem jogosítank fel a warezre.... Vedd meg, és ha elégedetlen vagy, visszakérheted az árát, a gog-on pl 30 napig. Steamen is biztos van ilyen.


noxon
(őstag)

Üdv a karaktereim full hülyék. Pl varázslót elküldöm messzebb a csatától lép kettőt aztán megáll harcolni közelről,wtf? Ez miwért lehet?

üzenetek