Pillars of Eternity - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


celf
(őstag)

Akkor bootolom a témát.

Én jelenleg ezért raktam össze a kb 4 éve darabokban lévő PC-met.
Egyenlőre már az intrótól befagyott (kell egy GPU csere), de amit eddig láttam az nagyon szép. Kicsit oldschool ,még az Infinity Engine game-eknél is régebbi érzés fogott el.
És ennél jobb érzést nem is várhattam volna!

Amint szerzek egy normális videókarit, belemerülök jobban.
:C


Tom5
(addikt)
Blog

Ma kezdtem. Kíváncsi vagyok rá! :K


celf
(őstag)

erre válaszul, másik topikból:

bugylee:

a játékkal kapcsolatban még nem tudok érdemben nyilatkozni, de úgy tűnik, hogy az RPG fogalma mint olyan, nem egészen tiszta a számodra. no offense :)


L_ajos
(őstag)

Csak hogy tudjam hol vagyok :) - akik vannak TS-en és beszélgetnek is a játékról, írjon már rám :) Szívesen csatlakoznék :) - játék még mindig űt. Most kezdtem újra, és csak kigondolni hogy mivel kezdjek is fél nap volt :) - jól meggondolom :D


frame>24
(addikt)

Spoiler?
.
.
.
.
.
.

Kezdtem egy játékot, de rögtön az elején volt bug: nem működött a balklikk. Exit-Reload után jó volt (eredeti champion edition game, kulcs a Gamekeys4all-ról, Steames).
Aztán, amúgy magabiztosan Hard fokozaton indítottam egy Wizardot, éshát az első "megmérettetésnél" (ambush), halál. (mert béna voltam és behúztam magunkat a tömegbe)


Titanone
(tag)

Nekem csak az a legnagyobb bajom a játékkal nehezen találom a "segítőket",de még az elején vagyok.Meg nem tudom merre menjek mert, amerre terel a játék az egyenlőre elég nehéz. Bár én "Diablo" stíluson nőttem fel. Én soha nem játszottam hasonló rpg-vel.


fatorzs
(tag)

A hétvégén mentem egy kicsit, sajna nem annyit, mint szerettem volna (de mindig újrakezdtem egy kicsit másik karakterrel :) jó BG hagyományok szerint)
Egyelőre nagyon tetszik ,hangulatos, jó a rendszer, van jelentősége a statoknak, szóval érdekes.

Akinek radeon kártyája van, és nagyon mosott a kép, az kapcsolja ki a catalyst control centerben a supersamplingot (vagy várjon a patchre).

#6 Titanone

Dél felé menj, Guilded Vale-ben van két npc, plusz a fogadóban felbérelhetsz még kalandozókat. Ha egy harc túl nehéz, ne erőltesd, gyere vissza később, ha már erősebb vagy:)


frame>24
(addikt)

Nekem Radeon van, és csak akkor mosott picit a terep, de csak a terep, ha bezoomolok. Ezt akarják patchelni?- mert szvsz ez csak a textúra nagyítás miatt pixelesedés.

Más:
Egészen belemerültem tegnap, alig tudtam letenni. Nagyon kell a "kompánion," (hard level) nálam csak 1 wiz csatlakozott valahol, így fogadtam Guilded Vale-ben egy adventurert ---> barbár lett. Tetszik, hogy mi magunk kreálhatjuk meg a felfogadott bárkit aminek akarjuk. Szal csináltam egy brutál melee barbárt, mert kell valaki elénk a varázslás alatt. (mondjuk lehet, hogy tanknak jobb lett volna valami paladin, de mindegy)

Kíváncsi leszek, meddig tart a lendület.

[ Szerkesztve ]


fatorzs
(tag)

Elméletileg az élsimítás miatt van! De ki tudod próbálni a konzolból is ("ö" betű a magyar billentyűzeten, majd Enter), írd be hogy "msaa 0" idézőjelek nélkül. Nézd meg, hogy így jobb-e vagy sem. Csak ezzel az a gond, hogy ha tölt a játék, akkor visszaáll eredetire. A patch meg annyi lesz, hogy bekerül az opciók közé egy kapcsoló erre.
De gondolom nem mindenkit érint ez a hiba.

Varázslóval milyen spelleket érdemes használni? Aloth-tal leginkább csak a slicken-t meg a lángszórót használom, a buffok nem tűnnek túl hatékonynak...


kemotox
(addikt)
Blog

Hú emberek ez a játék istenkirály! Letöltöttem internet Tescóból, hogy kipróbáljam, és azt kell hogy mondjam, nagyon tuti, igazán megérdemlik a fejlesztők a lóvét. Steames verziót szeretnék mindenképp, viszont "kicsit" sokkalom az árát :S Tudtok valami tutibiztosan megbízható, olcsó kulcsos témát? Mostanában sokat lehet olvasgatni, hogy tiltják a G2A és társairól származó kulcsokat.

Felfedeztem egy bugot is: Valami klikkelő vagy milyen hang "beragad" és folyton hallani. Elég idegesítő :S Azt olvastam, hogy valami tooltippel kapcsolatos, de azokat kikapcsoltam. Találkozott még valaki ezzel a dologgal?


frame>24
(addikt)

Level 3 wizardként nem sokat tudok még mondani, de pl. a slicken pont nagyon hasznos tud lenni, mert folyton elesnek tőle a mobok.
Aztán van az ún. "Bulwark Against The Elements" - ez kezdetben jól véd ellenséges casterek és egyéb elemental sebzéssel rendelkező támadóktól.
Lángszóró (Fan of flames) jó és magas terület sebzés, de nagyon lassú cast idő és vigyázni kell a barátokra.
Minoletta's Minor Missiles - szvsz alap, távolba ható lövés.
Concelhaut's Parasitic Staff - ha közelharcra kényszerülsz egyedüli, gyenge támadó ellen.

De ez annyi mindentől függ, csapatösszetétel, egyéni stílus, stb. Én pl. szinte mindig a lehető legtávolabbra ható / nagy területen sebző spellekre szoktam menni.
A javát még nem láttuk.

[ Szerkesztve ]


fatorzs
(tag)

Közben rájöttem, hogy a talált grimoárokból is meg lehet tanulni varázslatokat, így kevésbé számít, hogy a szintlépésnél mit választok.
Mondjuk én csak normál nehézségen játszom, így könnyebben megyek a hülyeség felé, pl a negyedik szinten lehetett egy olyat választani, hogy a könyvvel arculcsapja az ellent, ha túl közel merészkedik.... naná! :))


sagajr78
(tag)

Ahol van felvehető companion (aki annyiban tér el a bérelhető magad gyártotta tucat NPC-ktől, hogy van véleménye, van feladat amit ad és olykor diskurálhatnékja van) ott látszik a térképen is méghozzá nevesítve. A neve ki lesz írva. Így például belépve az első faluba és térképre kapcsolva látható két név. Mindkettő Companion-t takar. Egyikük (Edér) egy harcos, a másikuk varázsló.

Később lesz még pap, agybuzerátor, druida, ranger, chanter is akiket felvehet a játékos és ezek mindegyike látszani fog a térképen is (a pap csak bizonyos szintű ismertség és feladat teljesítése után kerül elő, a többiek fixen ott lesznek ahol lenniük kell).
A maximális létszám 6 fő (karaktert is beleértve de a ranger-ek állatait nem számolva). Fontos tudni, hogy ha itt egy companion meghal az halott is marad, nincs resurrection. Szóval óvatosan a nagy hősies rohamokkal, mert így jóféle sztoriktól, érdekességektől és személyiségektől esik el a játékos.

A játék egyébként végigvihető szólóban is (achievement is van rá ha nem GOG változattal nyomja az ember mert ott nincs achievement, cserébe a legtöbb bug ami előjött steam-es verzióknál - például eltűnő ranger comapnion, dupla kattintós bug, meg nem jelenő achievement-ek - az itt nem fordul elő) és nem is nehéz, csak másként kell játszani, máshová helyezni a hangsúlyt.

A hard nehézség meg lényegében több helyütt könnyebb mint a normál, mert normálhoz képest kevesebb de erősebb lénytípust vonultat fel a sok kisebb helyett a játék. Itt pedig ami igazán veszélyes a harcban az a tömeg. Több gyengébb ellenfél kordában tartása lényegesen nehezebb, mint kevesebb de erősebb lényé. A csapdák hard fokozaton kicsit nagyobbat csapnak a kisebb fokozatokhoz képest, így prímán használhatóak.
Emellett hard-on kicsit drágábbak a cuccok meg legfeljebb 2 adagnyi pihenésre elegendő alapanyag lehet a csapatnál, tehát gyakrabban kell visszatérni a fogadókba pihenni.
Ja és egyes skill/tulajdonság tesztek amik szövegekben kerülnek elő, magasabb értéket igényelnek.

Például normál nehézségen a kezdő táborban lévő harcnál összesen 9 ellenfél volt, hard fokozaton csak 6. Később a romoknál a pókok/fekete zselé/takony szörnyikék száma is kevesebb cserébe nem a leggyengébb hanem az egyel erősebb típus lézeng belőlük. Normálon elég egy 13-as tulajdonság teszt a kezdeti menekülő brancs egyik tagjának megmentéséhez, hard fokozaton ehhez 15-ös érték kellett.


Joco_77
(aktív tag)

"Mostanában sokat lehet olvasgatni, hogy tiltják a G2A és társairól származó kulcsokat."

Konkrét linket is tudsz erre, vagy ez olyan légbőlkapott valami ?


fatorzs
(tag)

Kinn van az első patch a steamen... javítások listája: link
GOG-osoknak még várni kell....


celf
(őstag)

ezt sikeresen beválasztottam, és rájöttem, hogy hülyeség volt bizony :D


celf
(őstag)

szerintetek milyen harcos class a legjobb kezdőkarakternek?
És milyen attributumokkal ?

Másik kérdés:
az xp akkor úgy oszlik, hogy minél többen vagyunk a csapatban annál kevesebb marad a karaktereknek, ugye?

Illetve kinek a Resolve-ja vagy intije számít mondjuk questek megoldásában vagy beszélgetés közben, a fő karakteré, vagy elég ha van egy okos/ügyes npc, aki majd elintézi a talk-ot?

Ezekre még nem igazán sikerült egyértelmű választ találjak, csak ahogy figyeltem játék közben úgy tűnt, ez a menete a dolgoknak...


fatorzs
(tag)

Bármelyik jó, én sima harcost indítottam. 16 11 11 15 10 15 statokkal. De mindegyik stat hasznos valamilyen szinten, szóval nehéz teljesen használhatatlan karaktert csinálni:)

Ha kevesebben vagytok, akkor igen, az egyes karakterek több xpt kapnak, de úgy tudom, nem lineáris a változás, feleanniyan nem fogtok kétszer gyorsabban fejlődni. Amúgy rengeteg tapasztalatin pont van a játékban, szerintem nem érdemes kisebb partival menni.

A párbeszédeknél csak a saját karaktered tulajdonságai számítanak.


bugylee
(tag)

Az OP csapat:

2xPaladin (1H+shield, aura, hold the line)
2xChanter (summon hegyek, aura, távolsági)
2xCipher (DPS, single target lock) vagy 2xRogue a sunnyogóknak (DPS)

[ Szerkesztve ]

üzenetek