Mire szolgál 2-Step Verification?
Hogyan aktiválhatom 2-Step Verification-t?
"Vésztartalék" megerősítő kód (10 backup codes) igénylése.
Hogyan tilthatom le a 2-Step Verification-t?
Hogyan módosíthatom 2-Step Verification-ben a telefonszámom?
Hogyan törölhetem 2-Step Verification-ből a telefonszámom?
Nem tudok bejelentkezni 2-Step Verification-t használok.
Mire szolgál 2-Step Verification?
Ha aktiválod a kétlépcsős azonosítást, 2SV
extra védelmet biztosíthatsz PSN fiókod számára.
Ilyenkor az alapértelmezett belépési adatok (sign-in ID és password) mellett,
a telefonodra érkező hitelesítőkódot is meg kell adni a bejelnettezéshez.
Kétlépcsős hitelesítés nem csak a bejelentkezés védelmére szolgál,
beállításfüggően, vásárláshoz, vagy egyéb hitelesítést igénylő feladatok
kezdeményezéshez szintén kell majd a mobilodra érkező kód a továbbjutáshoz.
Telefonodra érkező hitelesítő kód 10 percig érvényes (device setup password).
Ha nem sikerült 10 percen belül belépni, új kódot kell igényelni a telefonra.
Hogyan aktiválhatom Kétlépcsős biztonsági ellenőrzést ?
1.
[Settings] > [PlayStation Network/Account Management] > [Account Information] >
[Security] > [2-Step Verification] > [Set Up Now]
2. Telefonszám megadása.
3. Telefon szám ellenőrzése, kétlépcsős védelem aktiváláshoz.
"Vésztartalék" megerősítő kód (10 backup codes) igényléséről:
10 darab megerősítő kód igényelhető arra az esetre ha a PlayStation rendszere
valamiért nem tud megerősítő kódot küldeni a korábban megadott telefonszámra.
Ezeket a kódokat gondosan jegyezzük fel!
[Settings] > [PlayStation Network/Account Management] > [Account Information] >
[Security] > [Two-Step Verification] > [Backup Codes]
"Vésztartalék" megerősítő kód Webes felületről is igényelhető:
https://account.sonyentertainmentnetwork.com
Account > Security > For 2-Step Verification, please visit this page.
Hogyan tilthatom le a kétlépcsős biztonsági ellenőrzést ?
[Settings] > [PlayStation Network/Account Management] > [Account Information] >
[Security] > [2-Step Verification] > [Status] > [Inactive] > [Confirm]
Hogyan módosíthatom a telefonszámom ?
[Settings] > [PlayStation Network/Account Management] > [Account Information] >
[Security] > [2-Step Verification] > [Mobile Phone] > [Add]
Hogyan törölhetem a telefonszámom ?
[Settings] > [PlayStation Network/Account Management] > [Account Information] >
[Security] > [2-Step Verification] > [Mobile Phone] > [Remove]
Nem tudok bejelentkezni
(Kétlépcsős biztonsági ellenőrzést használok.)
Nem érkezik meg a hitelesítő kód a telefonomra, (Verification Code) és
elfelejtettem feljegyezni a "vésztartalék" megerősítő kódjaimat (10 backup codes.)
Szerencsére bejelentkezve maradt PC-n az (Account Management.)
Mit tehetek ilyenkor?
Navigálj a böngészőben: https://account.sonyentertainmentnetwork.com
Account > Security > For 2-Step Verification, please visit this page.
Fentebbiek végrajthatóak még az alábbi platformokon ha nem jelentkeztél ki:
PS4, PS Vita, mobilon: (PlayStation App), stb.
Nem tudok bejelentkezni
(Kétlépcsős biztonsági ellenőrzést használok.)
Nem érkezik meg a hitelesítő kód a telefonomra, (Verification Code) és
elfelejtettem feljegyezni a "vésztartalék" megerősítő kódjaimat (10 backup codes.)
Mit tehetek ilyenkor?
Ha egyik PlayStation felületen sem maradtál bejelentkezve.
(PS4, Account Management, PlayStation Vita, PlayStation App, stb...)
Vedd fel a kapcsolatot a Supporttal.
Részletes leírás: [link] [link]
[ Szerkesztve ]