Quake Champions - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Picco
(addikt)
Blog

koszonom a valaszt, gauntlet eleg randomnak tunik, hogy ki hal meg ha ketten egymasnak megyunk, talan 75-ot sebez alapbol, lehet hogy olyankor mar nem volt idom ranezni hogy mennyi a HP.

kozel harcba, orb hasznalat eseten 70% megpusztulok, mondjuk sokszor hasznalom vegszukseg eseten, tehat franc tudja, mindenesetre egy kerdest megert :R


Picco
(addikt)
Blog

klikk -> :Y :C


Aprósólyom
(addikt)
Blog

1.Amit érezhetsz sebezhetőség alatt teleportáláskor, hogy a teleportáláshoz is kell egy nagyon rövid időkapu. Viszont, amíg nem zárul le a folyamat, addig Ranger teste ott van még az eredeti kiindulási ponton, és ott még sebezhető.
Továbbá, a teleportáláskor jellemzően kell egy reakcióidőnyi intervallum, mire felfogjuk, hogy pontosan hova teleportáltunkés mit csináljunk. Ez idő alatt is jellemzően növekszik a sebezhetőségi kockázatunk, szóval gyakorolni kell, hogy mikor és hogyan használjuk.
2. A botnak mindig előnye van szerveroldalon, ezért a fentebb vázolt rövid 150-200ms időket simán ki tudja használni.

Hogy jobban értsd mit jelent az, hogy a botnak előnye van a szerver oldalon: Ha pl. egy bot Nyx-be már csak egy shoti lövés kellene és abba az adott shoti lövésbe belehalna, amit épp lőnél, akkor a bot Nyx tuti hogy hamarabb fog eltűnni, mint ahogy a szerver neked regisztrálná a halálos shoti lövést. Miközben az lenne a korrekt, ha beadná. Kicsit undrító tudom, de tapasztalatom alapján ez van. (valószínű ezzel a priorizálással próbálják elérni, hogy a botok kicsit életszerűbbek legyenek.)

Gauntlet: Szerintem épp az aktuális szerver oldali időpont alapján. Szóval ez nagyon random. De feltételzem, hogy az esélyét növelheted, ha kiengeded az fps-t és a lehető legmagasabb fps-sel játszol, ugyanis:
A QC kliens annyi csomagot küld el a szervernek, ahány képet lerenderelt a számítógéped.

(Szerintem ezért is szarok sokszor a szerverek (értsd. abnormális szinkron a playerek movementje, hitregje, hangja között), mert egyszerűen nem bírja a CPU kiszámolni azt a sok adatcsomagot, ami beérkezik egy 4v4 TDm alatt. Pláne, ha a meccsben résztvevő játékosok több száz fpsekkel játszák a gémet....)
Legtöbb esetben érezni is LG hitregnél hogy jobban "adja" ha stabil 240+ fps-sel játszok szemben ha csak 125fps/139fps capet használok. (Ez utóbbit ECO és monitor Hz szermpontok szerint.)


Aprósólyom
(addikt)
Blog

Közvetlen közelharcban az említett okok miatt szerintem csak akkor érdemes használni, ha feltételezésed szerint azzal az orbbal kivégzed az ellenfelet. Egyébként inkább középtávon érdemes trükközni a teleporttal... Pl... LG után rátelportálsz az enemyre és rakétával vagy shotgunnal kivégzed.
vagy egyszerűen oda küldöd az orbot de LG-zed tovább. Ha szerencséd van, kicsit eltereled a figyelmét az orbbal és addig nyugodtan befejezheted LG-vel.

[ Szerkesztve ]


Picco
(addikt)
Blog

1/2-es pontot ertem, sejtettem hogy ezeknek lehet a kombinacioja, de eddig csak tippelgettem, nem voltam benne biztos.

amugy 200-240fps meg szokott lenni 4v4 TDM-be(240hz monitor)
rubber-bandinget is velek sokszor felfedezni, mondjuk van egy NASom amin lehet nem artana kiloni a feltoltest amikor jatszok, altalaban single player peasant vagyok, tehat ez meg nem jott elo eddig.

orb amugy sokszor hasznos taktikai szempontbol, gy pelda:
blood covenant, emeleti-teleport kornyeken kilovok 2-3 rocketet a megat varo botokra, kozben hatra egy railt a jumppadhez es mindekozben megy az orb is mega iranyaba. bonusz ha pont ugy jelenek meg hogy van valaki elottem/hallom a jump padet es mar poccinthetem is a railt/shotit.

koszonom szepen a reszletes postot es segitseget :R


Aprósólyom
(addikt)
Blog

Érdemes lehet lelőni a NAS-t. De ha van egy fejlett/erős routered, akkor akár beállíthatsz rajta egy QOS-t, hátha. Vagy csak lekorlátozod a NAS sávszélességét a neted sebességének töredékére.

Mert sajna nem csak a sávszélesség a lényeg. Nem mindegy, hogy sok kicsi (pl. 64 byte) vagy sokkal kevesebb de nagy csomagot (pl. 1500 byte) próbál közvetíteni a rendszered/routered a net felé. Erőforrás kell a csomagok közvetítéséhez a géped és a net között és ennek vannak korlátai. Bzonyos márkák ezeket mérik és feltűntetik az adatlapon. Itt egy példa.


D4v3
(őstag)

Újra Quake lan a hétvégén! [link]


D4v3
(őstag)

Csak a szokásos :O
De rapha azért meglőtte a végén a lan shotját [link]


MDMA
(tag)

Hát én nagyon szomorúan vettem ezt tudomásul. Szegény Raisy az örök második. Sajnos végig látszott, hogy kívül van a komfort zónáján. Olyan morcosan ült ott mint egy sértődött kisgyerek, nem úgy mint egy győztes.
Rapha hozta a csúcsformát sajnos de még így is meg lehetett volna verni. Abba az utolsó csapdába, ha nem szalad bele...
Remélem addig nem nyugszik Raisy, amíg egyszer végre neki gratulálnak a végén. Már nagyon kijárna neki a győzelem. Én szorítani fogok legközelebb is.


D4v3
(őstag)

Nincs szerencséje ezekkel a döntőkkel az tény. Olyan szempontból mondjuk hasznos neki, hogy rengeteg tapasztalata gyűlik így a versenyek végéről, nem is izgatja már magát nagyon rajtuk szerintem, amikor nagy a tét. Bár ő alapból sem egy szívbajos ember, nem tudom, hogy tényleg morcos volt-e, vagy nála ez a fókusz állapot.
Azt viszont továbbra is utálom, hogy a felső ági győztest jutalmazzák egy map win-nel, azon felül, hogy az alsóágról jövő embernek legalább 1 Bo5-öt még meg kell pluszban azért nyernie ugyanazon a napon, a döntő előtt 20 perccel. De ugye most is az volt, hogy kellett neki még a korai leesés miatt egy Bo3-at és egy Bo5-öt is nyernie . Ezek után meg játssz jól a legjobb formában lévő ellen (hiszen ő ment végig felsőágon), map hátrányban, dög fáradtán, ráadásul Bo7-ben. Tök esélytelen az egész helyzet, visszanéztem és egyedül K1llsen tudott így fordítani QC-ben még pár éve cyhper ellen, minden más esetben sima felsőági győzelem volt.


SP!T
(addikt)
Blog

Ritkán nézek erre, de ez a rapha még mindig darál... Amúgy mi van az ex pro ql playerekkel? Leginkább szegény evil-re lennék kíváncsi, mert neki nagyon nem ment a QC már kezdetektől. Lelt magának valami alternatívát ahol remekel? Esetleg alteregóban nyomja? :D Szerettem a játékstílusát.


Heroes fan
(őstag)
Blog

Hihetetlen hogy a semmiből megjelent a játék, pedig nem írtak róla semmit.


edgR
(őstag)
Blog

mindössze 5 év early access után valószínűleg úgy gondolták, hogy senki sem venné komolyan ezt a bejelentést :DDD


Heroes fan
(őstag)
Blog

Jah szerintem is, csak a quakecon miatt dobták rá szerintem, hogy huzzon már kifele belőle azt ennyi. Gépigénye megnött ahogy láttam.


Lortech
(addikt)

Nemsokára k1llsen - Raisy (magyar) negyeddöntő. [link]


6absbulldog
(tag)

Durva meccsek voltak, ezért éri meg nézni ezeket a versenyeket.


Lortech
(addikt)

Meg a mostani miatt Rapha ellen.. Nem tudom, hogy bírják a játékosok, a kanapén ülve is szívroham és agyvérzés között vagyok, olyan intenzív némelyik meccs.


6absbulldog
(tag)

Killsenből is kijött a végén az üvöltés :D Jó ez az évad.


Necroman_Mk2
(őstag)
Blog

Másnak is van olyan gondja a játékkal, hogy kilép amikor egy mecshez akar az ember csatlakozni?
Régebben játszottam a QC-vel, de kb. egy-két évig pihenettem, csak a "megjelenést" követően tettem fel újra az új gépemre. Viszont ez a big hihetetlenül idegesítő, és se az nVidia driver frissítése, se a Steam validation nem segített, az eredmény ugyanaz. Lehet az gond, hogy a régebbi gépen a Bethesda Launcher alól játszottam, és most a Steam merge miatt akadt össze valamivel?


6absbulldog
(tag)

2023-as QPL bejelentve, most szombaton indul a szezon és augusztusig tart.

[link]

üzenetek