Quake Champions - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Aprósólyom
(addikt)
Blog

1.Amit érezhetsz sebezhetőség alatt teleportáláskor, hogy a teleportáláshoz is kell egy nagyon rövid időkapu. Viszont, amíg nem zárul le a folyamat, addig Ranger teste ott van még az eredeti kiindulási ponton, és ott még sebezhető.
Továbbá, a teleportáláskor jellemzően kell egy reakcióidőnyi intervallum, mire felfogjuk, hogy pontosan hova teleportáltunkés mit csináljunk. Ez idő alatt is jellemzően növekszik a sebezhetőségi kockázatunk, szóval gyakorolni kell, hogy mikor és hogyan használjuk.
2. A botnak mindig előnye van szerveroldalon, ezért a fentebb vázolt rövid 150-200ms időket simán ki tudja használni.

Hogy jobban értsd mit jelent az, hogy a botnak előnye van a szerver oldalon: Ha pl. egy bot Nyx-be már csak egy shoti lövés kellene és abba az adott shoti lövésbe belehalna, amit épp lőnél, akkor a bot Nyx tuti hogy hamarabb fog eltűnni, mint ahogy a szerver neked regisztrálná a halálos shoti lövést. Miközben az lenne a korrekt, ha beadná. Kicsit undrító tudom, de tapasztalatom alapján ez van. (valószínű ezzel a priorizálással próbálják elérni, hogy a botok kicsit életszerűbbek legyenek.)

Gauntlet: Szerintem épp az aktuális szerver oldali időpont alapján. Szóval ez nagyon random. De feltételzem, hogy az esélyét növelheted, ha kiengeded az fps-t és a lehető legmagasabb fps-sel játszol, ugyanis:
A QC kliens annyi csomagot küld el a szervernek, ahány képet lerenderelt a számítógéped.

(Szerintem ezért is szarok sokszor a szerverek (értsd. abnormális szinkron a playerek movementje, hitregje, hangja között), mert egyszerűen nem bírja a CPU kiszámolni azt a sok adatcsomagot, ami beérkezik egy 4v4 TDm alatt. Pláne, ha a meccsben résztvevő játékosok több száz fpsekkel játszák a gémet....)
Legtöbb esetben érezni is LG hitregnél hogy jobban "adja" ha stabil 240+ fps-sel játszok szemben ha csak 125fps/139fps capet használok. (Ez utóbbit ECO és monitor Hz szermpontok szerint.)

üzenetek