Jol osszefoglaltad a lenyeget, thx!
Lezernel valoban javasolt minel elobb kikerulni a latoszogbol, elvileg 250-300 meteren belul tud csak felvetelt kesziteni a rendszamrol, ha elotte megfordulsz vagy lekanyarodsz akkor nem tudnak beazonositani es buntetni sem.
A fehervari elkerulon en is usztam mar meg eleg kemeny osszeget. Egy merci sprinterrel eloztem a kocsisort, elottem egy octavia, en bent a valagaban olyan 120-130 korul (90-es szakasz+teherrel voltam). Legszebb az egeszben, hogy en mar eszrevettem a lezert, o meg mindig nem, de muszaj volt a valagaban maradnom, hogy ne tudjanak bemerni. Aztan mikor az elottem halado is csekkolta, szep lassan visszahuzodott a kulsobe, motorfekkel lassitva en meg jo szorosan a seggeben, igy tudtam meguszni, azota se jott papir.
Gondolom azert nincs radarblokkolo, mert az illegalis, azt lehet tudni valahonnan, hogy hol vannak meg ilyen radaros cuccok? A telepitettek mind azok?
Volt szo arrol is, hogy lesz egy lezerblokkolo+melle egy radardetektor, biztos ami biztos.
Az igazi az lenne amugy, ha elesben lehetne tesztelni egy jo kis fama3 lezerrel, rendori segedlettel, mondjuk ha par kovet megmozgatnek nem is lenne nehez osszehozni a dolgot.
[ Szerkesztve ]