RC modell földön, vízen, levegőben - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


JoinR
(senior tag)

Ezzel a Wltoys-szal jobban jártok, állítható a maximális sebessége, úgyhogy oda lehet adni kicsiknek is. Letekerve 20 percet is kibír.

[ Szerkesztve ]


joocek
(aktív tag)

Én nem ajánlanék mást csak [WL toys] alkatrész van bőven és megfizethető. ha teljesen meg hal akkor sem nagy a kár. Az ár is simán megfizethető. majdnem kettőt tudsz belőle venni. Én múltkor úgy is tettem donornak vettem egy ujat mert olcsóbb lett igy felújítani az egyik régit autót meg csónakot.. sok alkatrész csereszavatos! [Ebböl vettenem 2db
] Német országból 60 euro

[ Szerkesztve ]


chris-v
(senior tag)
Blog

12427 jó kis autó. Én is ezt javasolnám így elsőre.
60 euróért ajándék.


q13579
(senior tag)

Meg is rendeltem, közel sem találtam ennyiért itthon, nagyon köszönöm a tippet, elsőre biztosan tökéletes lesz, ha minden okés vele.

(Már csak abban bízom, hogy jöv hétvégéig megjön :)) ).


joocek
(aktív tag)

Nekem 6 nap volt! Decemberben. Amúgy donornak is simán megérte. a második. és ez győzött meg. [link]


ADAM1337
(nagyúr)

Nem tudom ezek a wltoys-ok nem az ipari hulladék ali kategória még mindig ?
Legalábbis pár éve 4-5 ez volt a tapasztalat velük, 0 gátló servo 1-2 játékot bírt ki rendes terepen és társai.


joocek
(aktív tag)

Nem egy Tamya ,HPI,Maverick De a töredéke!
Az ipari hulladék is meg maradt Mint kategória . Nekem a 979 jol bírja, igen mikor teljes gázzal egy 50X50 méteres területen a gyerek neki ment az egyetlen ott állo autóm kerekének. a bal első kerekével max gázon. Ősze tőrt 3500ft egy új alumínium alváz. (ALI). kipróbáltam nagyobb kasival. 30 perc játék után majdnem égettet még a alu alváz. A motor meghalt. 3500ft az uj de már 550 es. ami ezt is birja. A 12427 meg sokkal jobb nála. Azt még dugdosom a gyerek elöl. a másik meg donor lett egy csónakba.

PERSZE HANGSUJOZOM gyereknek törni zúzni élvezni hogy pörög repül, ugy hogy apu nem kap szívrohamot. a 40 ezres kaszni lerepül

[ Szerkesztve ]


JoinR
(senior tag)

Ennyiért nincs jobb, az tuti. Pár éves gyereknek meg még ez is bőven sok lesz.
Persze vannak gagyi típusok, de amiket linkeltünk, azok ár/érték arányban nagyon jók (ráadásul a brushless változatok 3 szálas szervóval jönnek, úgyhogy olyat teszel a helyére, amilyet szeretnél, ha nem bízol a gyáriban. A gátlókkal nekem nem volt bajom, 1x folyt el eddig egy, az is csak azért, mert nem volt meghúzva rendesen).
Én nemrég raktam össze a karácsonyi ajándékokat, TT02, M06, na ott a kit került ennyibe (akciósan!), és még kell hozzá minden más (szervó, TX/RX, akksi). Persze a Tamiya műanyag szívósabb, de attól még hogy hasonló legyen a minőség (holtjátékok, futómű, stb.), még kell rendelni csapágyakat, olajos gátlót, azokkal még aliról tuningolva is a végén 2x annyi lesz a vége, mint egy Wltoys-nak.
Persze fogok még Tamiyát venni (legközelebb ezt), de kifestve, matricázva, mindig jobban fogom sajnálni, mint egy csapatós Wltoys-t. :B

[ Szerkesztve ]


ADAM1337
(nagyúr)

Igen ár érzékeny opcióként elismerem a létezésüket.
De ha az a cél hogy megismerje és akár tovább menjen arra meg nem alkalmas, csak basher kategóriának jók ezek igen.
Az említett Tamiya hpi és maverick-et se tartom én igazán márkának. :DDD
De ez nyilván egyéni izlések és pofonok.


joocek
(aktív tag)

Na most gondold el a szitut!!!!! :Y :Y :Y :Y :Y :Y
Az öt éves fiam. "kérlek ne vidd az apró köves Részre van bőven helyed "
"DE APA" és már bent is va a kis autó!!!! :W :W :W mire észbe kapsz már tettön van mert ugye a felboritás az első amit meg tanul hogy csinálja. egy röpke hatos bukfenc :C :C :C . A gyerek boldog örül ! te meg a gépet látod szépen lessen elhalni....
100ezerért


peet137
(tag)

Én a nemsokára 5 éves fiamnak pl tavaly vettem egy használt Jamara Ice Tiger Monstert. Fém alváz, viszonylag masszív felépítés, pivot-s első felfüggesztés, igen jó bolt volt. Masszív, pont annyira gyors, amennyire kell egy 5 évesnek, később meg lehet hozzá mindenféléket bővíteni. Próbáltam pl egy brushless settel, nagyon megy :D
A lányom most 9, de már 6 évesen terelgette az onroad verdát a focipályán. :D :D Nyilván 20-25%-ra lelassítva. :P
Persze, ehhez az kell, hogy apának is legyen egy kis affinitása a "játékhoz". :P


peet137
(tag)

Én pl Tamiya gépekkel kezdtem és nagyon elégedett voltam velük. Anno TA03F volt az első gép, az pl orrmotoros volt, akkoriban haverok többsége HPI sprint 1-2-vel tolta. Utána lett a TA04 (ez azóta is megvan, csak már nem hasonlít önmagára a sok saját ötlet + CNCs alkatrész miatt :) ), de volt TA05 is, most meg az Onroad pl egy Sakura, ez is kellemes csalódás volt.
Én pl azért néztem a gyerekeknek is inkább használt gépet, mert van egy rakat akksim 1:10-hez és a "kezdő szettek" általában ennél kisebbek, én meg nem akarok több méretű akksival operálni...


ADAM1337
(nagyúr)

Alapvetően amúgy az a mainstream a tamiya idehaza.
Bár a tuning alkatrészei eléggé overpricedek.
A sakura egy jó lowbudget kategória, sokan használják és viszonylag olcsó hozzá minden, minőségbe a tamiya alatt van, de ezek a kinaiak közül egész jó, még rendes drift vázuk is van.


peet137
(tag)

Az a baj a tamiyákkal, hogy - legalábbis akkoriban, mikor még kellettek - sokáig tartott hozzá minden alkatrészt beszerezni, pedig azért az elején törtek a dolgok. Meg nem is volt olcsó...
A Sakurát én amúgy drifre terveztem, de annyira kezes volt on-roadnak, hogy úgy maradt és a TA04 "alakult át" :D Egy Zero S volt amúgy, de már eléggé sokmindenben upgradelt, gyakorlatilag majdnem sima Zero.


ADAM1337
(nagyúr)

Zonába van minden polcon tamiya-hoz, a legtöbb használható márkájú rc-hez idehaza nincs semmi ez alapvető probléma.


peet137
(tag)

Most már igen, én kb 2010-12 körül kezdtem ezzel foglalkozni, akkor ez még nem volt ennyire alapvető. Plusz nyilván sikerült kiválasztani a legritkább modelleket, a Tamiya-k közül mindenki TT-kkel nyomta, én meg nem akartam kardánost, a szíjas szimpatikusabb volt. Nem mellesleg jóval csendesebb is. :)


ADAM1337
(nagyúr)

sakura-k nagyon eltüntek idehaza amúgy, pedig kint kínába mennek szépen.


joocek
(aktív tag)

Rendben de még használtan és alkalmi vételben is sokkal több mit amit írtam. Biztos jobb is.... Az alkatrészek drágábbak. :R :R :R :R :R


ADAM1337
(nagyúr)

Haladtam ma én is a killerbody lexus rc-f karosszériámmal:
Bekerült a foncsor is, lefestettem a belső részét ps52 pezsgő arannyal a foncsoron kivüli részt, tök jó hogy szétcsavarozható és 3 részből álló müanyag foncsort adnak hozzá, ellenben sok kaszni gyártótól akik már a lexan foncsorból is csak gagyit adnak.
Folyt következik a héten a hátsó lámpa és utána már csak fitment próba, amts-en meg kint lesz élőben is.

[ Szerkesztve ]


peet137
(tag)

Olyan nagyon sokkal nem volt több :D
Viszont az alkatrész necces hozzá, ezt aláírom, bár szerintem ritkábban is kell... Legalábbis remélem, eddig csak a spur+piniont kellett cserélni a BL teszt után, mert kicsit erős lett a gyári áttételhez :D Viszont nagyon könnyű szerelni, ellenben pl a másik himoto monsterrel, ahol egy sima motortávolság állításhoz le kell bontani a fél hátsó futóművet, mert minden is útban van a csavarnak.

üzenetek