üzenetek

hozzászólások


haxiboy
(veterán)
Blog

Szintén meg kell hogy cáfoljalak, ha visszatekintek a múltamba akkor ~7 éves korom óta gamernek vallom magam, már akkoriban is arra törekedtünk hogy megfelelően fusson 1-1 játék - ne szaggasson.
Viszont amikor elkezdtünk kompetitíven játszani, pl call of duty (mondjuk itt az engine bug miatt 125/250/333 fps-re voltunk állítva), CS, stb ott már törekedtünk a lehető legkisebb Input Lag és legmagasabb FPS értékre. Viszont nekünk már akkor teljesen logikus volt hogy teljesen felesleges több FPS-t lerendereltetni a géppel ha a monitorunk nem tud többet megjeleníteni. Így elkezdtünk nagyobb képfrissítéssel rendelkező monitorokat beszerezni innen-onnan, és a választott monitorhoz vettük a vasat és nem fordítva. Szerintem ez lenne az alap hozzáállás ha valaki játékos gépet tervez, először a monitort kell kiválasztani, és ahhoz vásárolni a gépet, így kevesebb kompromisszumra kell számítani.
Az említett időszakban pedig valóban, hiába volt pénzed vasra, akkora zsongás volt a DX10/DX11 implementációja körül, hogy optimalizálásra már nem jutott idő/pénz. Elég megnézni a Crysis-t ami még a mai középkategóriás hardvereket is képes megizzasztani, vagy a Metro 2033-at ami a megjelenésekor tudott DX11-et, illetve PhysX-et is, de a megjelenés pillanatában ilyen kombináció nem létezett, kivéve ha volt gyorsítókártyád (senkinek nem volt), és szintén, senkinek nem futott normálisan. De például a Mass Effect az akkori középkategórián is nagyon jól futott. Mindig lesz olyan játék ahol előfordulhatnak performance beli problémák.

[ Szerkesztve ]

üzenetek