üzenetek

hozzászólások


d@vee
(őstag)
Blog

Köszi az írást, én már vártam egy ilyet. De egy APU-val a normál videókártya mellett.
Tudtam hogy gyakorlatilag hasztalan ekkora órajelű RAM, ha csak nem integrált cuccal játszunk, ezért a GTA 5 nagyon meglepett.

[ Szerkesztve ]


M5Norbi
(őstag)

Hiánypótló köszi!

Szeretem az ilyen teszteket ami rávilágít hogy az ilyen cikkeket amik megvilágítják hogy nem mindig hoz akkora eredményt egyik másik újítás avagy drágább alkatrész.

Szerintem tanulságos.
:R


mcs
(veterán)

Hogy van ennyi fps-ed nfs shiftben? Nekem i5 4460al és GTX 950el kb. fele ennyi vegyes limitesen. :F


Simi37
(őstag)
Blog

AMD támogatott játék (akkor még számított hogy vki által támogatott :D :/ ) és nagyon jól skálázódik benne a CF.

ed: Crew helyenként cpu limites nálam (már rx 480am van) érdemes lehet ránézni... holnap vagy talán ma lemérem és extraként a konklúzió elé berakom az eredményeket.

[ Szerkesztve ]


mcs
(veterán)

Vicces, hogy a későbbi patchekkel ennyit javultak a Radeonok, pedig a játék kiadásakor pont azok nyűglődtek. :D
Bár nem mostanság néztem magamnál, de újra fel fogom tenni kíváncsiságból. Melyik pályán teszteltél, és mennyi ellenféllel?

[ Szerkesztve ]


erer1000
(őstag)
Blog

[hasonló, csak itt DDR2-3]

:B :B :B :B

IGP-nél van értelme inkább a nagyobb MHZ-nek ramoknál, máskülonben nem sokat profitál dGPU esetén a rendszer, de ez régi tény

[ Szerkesztve ]


Simi37
(őstag)
Blog

Nordschleife 1 teljes kör, 5 ellenfél. Sok pályán toltam amúgy de ezt mértem le mert elég hosszú és mert jól fel lehet gyorsulni meg tele van fával. De nem jött ki lényegesen rosszabb min fps mint itt. rx480al be sem esik 210fps alá :D

#8: Nem, mert az órajelre való nemskálázódás mértékének a kiderítése volt a cél. :B

[ Szerkesztve ]


Killer01
(őstag)

Nem próbáltál az időzítésekkel játszani MHz helyett? Szerintem úgy jobb eredmények születtek volna :)


echterion
(nagyúr)
Blog

Köszi az írást, tanulságos. Vajon a dual channel is ugyanúgy skálázódik a ddr4-nél, mint a ddr3-nál?


ncc1701
(veterán)

Köszi az írást, valami hasonlóra tippeltem eleve. :)


speed471
(aktív tag)

Köszi a írást pontosan erre számítottam. :D


Elmör
(senior tag)
Blog

Tetszett az írás, köszi! :R

Én azt szoktam erre a "jobb, drágább" cucc kell-e dologra, hogy ez olyan, mint az autóépítésben is az alkatrész. Nem muszáj ezt vagy azt venni, de ha a rendszer azáltal tökéletesebb lesz, hogy annak a funkciója is ott van, a 100%-hoz közelebb hozza a sikert. Szerintem minden bevonzza a másik összetevőt, veszek egy klassz alaplapot, de akkor jó ha már van hozzávaló procid, ha van jó procid, akkor illik a jó hűtőt is hozzá megvenni, ahhoz pedig jól szellőző ház. Én emiatt döntöttem a 3000MHz-es ddr4 mellett. XMP bekapcs és nem kell tuningolni.


TIT
(veterán)

Érdekes,hogy cpu limit van egy ilyen procival,pedig azt mondják nem kell olyan erős cpu,inkább vga.


Simi37
(őstag)
Blog

Ebben a CF erősen benne volt. RX480 ugyanazon beállítások mellett sokkal több fpsnél érte el a cpu limitet.


Polllen
(nagyúr)
Blog

Jó cikk lett.

Azt gondoltam, hogy dvga-nál nem sokat számít, de hogy IGP-nél is ilyen keveset hozott... :F


[Prolixus]
(addikt)

Ebben a tesztben is hasonló konklúzió jött ki. Vagyis játékra dVGA mellett gyakorlatilag tökmindegy, hogy 2133 vagy 3200 MHz. Ennek én mondjuk nagyon örültem, pont a napokban okozott ez dilemmát. :DDD Az eredmények megspóroltak nekem pár ezrest a deszkán meg a RAM-okon is.

A tesztet köszi, "jó" volt látni, hogy másnál (más játékokkal) is hasonló lett a konklúzió. :R

[ Szerkesztve ]


ledgeri
(nagyúr)

Nekem picit értelmezhetetlenek a fehérhátteres grafikonok, mert nem tudom mi van a másik tengelyen...


pilu85
(őstag)

gyanítom hogy 1333as ddr3 meg a 3000es ddr4 között sem volna 1 fps nél több különbség.


F34R
(nagyúr)

Ez is egy ismet jo kis otthoni teszt, sokat hozzatesz a kovetkezo RAM vasarlashoz.


domos
(senior tag)
Blog

Így kell ezt csinálni! Szuper teszt! :C :R

üzenetek