"Az megvan, hogy nem kell, hogy meghosszabbodjon a bevetés vezénylés ideje attól, hogy központosított a callcenter?"
Nem lesz központosítva a call center, annyi lesz, hogy a hívás nem a mentősöknél fog csörögni, hanem egy másik call centerben, ahol az ügyintéző elcseveg egy kicsit a segélykérővel, aztán x perc után (gyakorlatilag minden hozzáadott érték nélkül) továbbkapcsolja ahhoz a mentős call centerhez, ahol most kicsörög a telefon és ők pont ugyanazt végig fogják csinálni, mint eddig, csak pár perc késéssel.
Ez a rendszer nem tud nem hosszabbítani az ügyintézésen.
Igen, meg lehetett volna csinálni rendesen is, de nem csinálták meg és belátható időn belül nem is fogják, mert a projektben nem az volt a lényeg, hogy jól meg legyen csinálva, hanem az, hogy Pintér embere vigye az üzletet.
Ja, és erről most nem csak elméleti síkon beszélek hülyeségeket, hanem van némi rálátásom a konkrét ügyre.
[ Szerkesztve ]