[Re:] [8th:] Trogair akarom mondani Ryanair - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


D1Rect
(félisten)
Blog

Én anno vagy 8-10 éve körbejártam a fapadosokat és a hátrányaikat, ha lehet mindig a wizzairrel repülök, a ryanair, meg tényleg csak akkor ha nincs más lehetőség.
Persze ez az idő nagyon sok, lehet azóta változtak dolgok.


Lalikiraly
(addikt)
Blog

Hát igen ezek mégsem a MÁV Split horror járatai...


GreatL
(őstag)

Ez nagyjából így is van. Az ipse is megkapta a 400 euróját meg egy jegyet a következőre.


sztanozs
(veterán)
Blog

Én Mexikóban láttom olyat, hogy a belföldi járatra sorban álltak az emberek. Amikor befejeződött a foglalt helyes boarding, akkor a második sorban álló belföldieket beengedték a rendelkezésre álló helyek erejéig (nekik is van jegyügy, csak helyjegyet nem foglal annak reményében, hogy marad majd a gépen). Egy ilyen kolléga ült mellém is, és mesélte, hogy aznap szerencséje volt (du f6-kor indultunk), töbször van úgy, hogy nap végén haza kell mennie és másnap megint kimegy...


Polllen
(nagyúr)
Blog

Régen a ryanair borzasztó volt, én is inkább wizzair-t válaszottam. Most viszont az van, hogy a ryanair-nél 1 embert leszállítottak a gépről, a wizzair meg ott hagyott egy komplett repülőnyi embert. És igazából órákkal előre már tudták, hogy nem fog a gép visszaérni a reptér bezárásáig... Persze ettől még lehet a wizzair-nek igaza, hogy a késések igazi oka a hiányzó kiszolgáló személyzet, de a tájékoztatás és a segítség részükről nem sok volt.

Hozzá kell tennem, hogy 2 hete jártam meg Mexikót Air France-szal. Annyival nem volt jobb, mint egy normálisabb fapad...


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Igazából régen az is ment, hogy januárban húszezer volt ugyanaz a jegy, júniusban meg már kilencven, így nem kellett last minute-ozni és túlfoglalás se nagyon volt.


jozefgucci1
(addikt)
Blog

Azért azt is ide lehet írni , hogy a Lufthansa törölte 3000 járatát , mert a földi személyzet hiánya miatt és ez a létszámhiány mindenkit érint sajnos . Most mindenki menne , jellemzően párnapos kirándulásokra és erre a rendszer nem készült fel a covid után. A Ryanair pedig már rég nem olyan tróger , mert a többiek alacsonyodtak erre a szintre sajnos .


Noukoum
(veterán)

Lufthansa vitázik nyilvánosan a párttal? :N


jozefgucci1
(addikt)
Blog

Jaj nem , de nem is arra írtam , hanem , hogy ami most jellemzően fapados probléma az előbb utóbb a nagyoknál is jelentkezni fog. A Ryanair-t most minden létező fórumon igyekeznek ekézni , ez olyan mint anni a Csíki sör ott is hogy beleálltak a Heinekenbe .


Noukoum
(veterán)

De a Ryanair nem azért van "kritizálva" mert rossz, hanem mert politikailag nyíltan ellentétes nézeteket képvisel. Ha holnap a góréjuk azt mondaná hogy a magyarországi kormánypárt a legjobb a világon, azonnal megszűnne minden támadás.
Ez a blogposzt pedig nem a központi propagandagépezet része, hanem csak egy lelkes rajongó nyilvános kiállása egy általa vélt nagyon fontos ügy érdekében. Stop ryanair!


Narxis
(nagyúr)
Blog

Erről az overbooking-ról én már hallottam de jellemzően az USA belföldi járatai kapcsán. Igazából érdekes, hogy itt egy gyakorlat ami rossz és valószínűleg nem az első eset, azonnali fogyasztóvédelmi vizsgálat viszont mégsem indult, nem hoztak törvényeket, hogy ezt meggátolják sőt hallani se lehetett arról, hogy a légitársaságok mennyire visszaélnek dolgokkal mindaddig amíg nyíltan bele nem állt a kormány különadójába. Gusztustalan az egész történet, lehet, hogy Trogair a Ryanair de ugyanolyan Tróger a kormány is amelyik engedik ezekenek az ámokfutását.


<stdio.h>
(csendes tag)
Blog

Visszanézve a korábbi posztjait erről egyáltalán nem vagyok meggyőződve. Sőt inkábbaz ellenkezőjéről. Meg itt ez a kettősmérce, hogy a Ryanair sz@rszemétsz@r mert egy embert nem vitt el, cserébe kompenzálta, a Wizzair meg napi szinten töröl járatokat előzetes bejelentés nélkül. De a wizz az jó mert nem szólt be viktorkának meg mert magyar(már ha végre hozzánk csatolják Jersey-szigetet)

[ Szerkesztve ]


Goose-T
(veterán)
Blog

El kell olvasni az apróbetűs részt. :D Overbooking nélkül nem tudnák ilyen olcsón adni a jegyeket. Lehet szigorítani a fogyasztóvédelmen, de az az árak növekedéséhez fog vezetni.


grabber
(addikt)
Blog

Olcsó legyen,minőségi,megbízható meg minden :U


DBob
(őstag)
Blog

"aki esetleg mégis overbookingot kap, azt normális légitársaságok többszörösen kompenzálni szokták."

Én is jártam már így. Céges út, hazafelé Stuttgart-ból, átszállással Bécsen keresztül.
A Stuttgart-Bécs nagyon sűrű volt, kvázi betelt. Látták a rendszerbe, én igazándiból Budapestbe akarok eljutni, de a cég _nekem_ nyilván nem vette meg a drágább közvetlen járatra szóló jegyet (az, hogy más kollégáknak meg igen, meg egy másik kérdés...)

Így hangosbemondón szólítottak, felajánlották hogy 30.000 HUF kompenzációért cserébe hajlandó vagyok Bécset kihagyva egyből Budapestre repülni. Naná...
Ott helyben kezembe nyomtak egy "eldobható" bankkártyát, rajta a 30.000 HUF-nak megfelelő ajróval, és meg jöttem haza közvetlenül.


nullpoint
(senior tag)

Ez így rendben van.


D1Rect
(félisten)
Blog

Erről csak fél füllel hallottam, éppen pályáztam a kollégámmal és ez ment a rádióban.
Ott a wizzair kommunikációs igazgatója azt mondta, hogy realitásokon belül állják a szállodát amíg mindenkit haza nem tudnak reptetni.


Atti777
(senior tag)

Azért az kicsit gyanús, hogy a Ryanair vezér beszólt az új csodaminiszterünknek, másnap reggel Bochkorék "véletlenül" pont arról beszélgettek, hogy milyen rossz a Ryanair, és minden ír iszik, szóval biztos a vezér is, meg hasonlók...

[ Szerkesztve ]


Noukoum
(veterán)

Ez csak véletlen, felesleges politikát belelátni naaa. ;]


D1Rect
(félisten)
Blog

A csávónak van egy egyéni stílusa, meg nem tudja, hogy itt nem a tőkéstől kell félni a politikusnak, hanem fordítva.
Ezt a stílust az autógyárak sem merik megengedni maguknak.

üzenetek