üzenetek

hozzászólások


janos666
(nagyúr)
Blog

Nemsokkal a hivatalos megjelenés előtt, (legalább is az akkori RTM-escrow Win10 build-ekkel és hozzájuk való driver-ekkel) számottevően jobban futottak a DX11-es játékok. Nálam például Win8-on kicsit gyorsabb volt a DAI Mantle-el, mint DX11-el, Win10-en viszont ez megfordult, és a DX11 lett egy lehelettel gyorsabb (miközben a Mantle eredmény maradt, ahol volt). Persze lehet, hogy csak azért, mert Win10-re már valami friss codepath működött a driver-ekben, amiben benne volt egy rakat "experimental" optimalizáció, amik később talán lecsorogtak a Win8 driver-ekbe is (passz, sohasem vettem a fáradtságot, hogy retro-teszteljek visszafelé Win8-al), sőt akár mára "lebutulhatott" a Win10 is (ha így volt, nem vettem észre, nekem kb. ugyan azt nyújtja megjelenés óta, se előnyét se hátrányát nem láttam egyik nagy-frissítésnek sem - kivéve, hogy legutóbb ki kellett lőnöm a Game Mode-ot és a Game Bar-t :W, de az is csak ~20 perc bosszúság volt). Már nincs is meg a 290X-em, hogy kipróbáljam, és nem tudom a Gefore-oknál mi (volt/van) a helyzet ezen a téren.

Azt megértettem, aki nem váltott 8-ra 7-ről (vagy akár még ma is a 7-est kergeti), de aki 8-ról nem vált 10-re, ott csak vakarom a fejem, mert sokkal inkább volt egy ráncfelvarrás a 8->10, mint "megosztó" átvedlés, ahogy a 7->8 (ott több változás volt GUI-n, sokkal több driver és szoftver kompatibilitás tört meg, stb).

[ Szerkesztve ]

üzenetek