Ez a belső nagyon bazárinak tűnik, olyan mint ha a kínai picra készült volna, az csillivilli meg az a rengeteg zongoralakk, és az a tablet is tök vicces. Szóval nem egy prémium érzést kelt az emberben ha ránéz.
hozzászólások
7Heads Drago
(veterán)
Élőben közelről jól néz ki. Főleg az AMG.
Csak anno pl a B osztálynál lényegesen kisebb hibákkal már darálták le a kasznit, vagy dobták az alkatrészt. Manapság csak a db szám az érdekes. Fényezési hibákhoz jó a javító filc is.
És ezt olyanok mondják akik a kezdetektől ott vannak. Én csak 3,5 éve nyomom az össze-szereldében.
INGJOKE
(veterán)
Nah pont ezért vettem suzukit...
nah jó nem arra volt pénzem, azaz vehetem volna mercit is, csak nem vagyok hülye hosszútávon gondolkoztam és megérte...
7Heads Drago
(veterán)
Amúgy meg a Suzukinál is meg az Audinál is: volt már nem egy kolléga aki ott is dolgozott és ők azt állítják hogy sokkal nagyobb a precizitás és a higénia mindkét cégnél. Persze ez nem azonos a minőséggel.
Az Audinál meg még a fizu is lényegesen jobb, mint a Mercinél.
Ez az igazság. Kár, ha szerinted ez sablonos.
troviko
(senior tag)
Szerintem döbbenetesen ronda. Lehet, hogy jó, de ronda.
A Merci annyira elveszítette az identitását az elmúlt 15-20 évben, hogy 10-ből 9-szer, ha Mercit látok, sírni támad kedvem. Persze azért van pár jól eltalált darab, de erősen kisebbség, a klasszikus C,E,S-t nagyon elrontották. (IMHO).
[ Szerkesztve ]
SzunaP
(csendes tag)
Abszolut egyetértek. Bár az előző szériákban még volt elegancia.
Most ahogy hirtelen ránéztem a cikkek sorozatára és megláttam a fotót a műszerfalról elsőre nem is a csillagos kormányt vettem észre, hanem azt hittem valami gőzmozdonyt ábrázol a kép... 😁 (a gyermekkori tudatalatti)
[ Szerkesztve ]
7Heads Drago
(veterán)
Változik a trend. Mindig nem tetszhet minden. A tervezők szerint most ez a szép. A szépség amúgy relatív... Kinek mi.
Ez a legkisebb merci, tehát itt kellet a "legigénytelenebbül" megoldani. A s osztályban, e osztályban, G osztályban azért már jóval igényesebben van beépítve. Mondjuk ilyen módon tőlem távol áll a digitális világ, ha rajtam múlna jó kis sportos csőműszerek lennének minden autóban. Valamint számomra még paradoxon, hogy a kocsiban mobilozni tilos (ami teljesen jogos, mert baromi veszélyes), de a fedélzeti rendszert lehet nyomogatni ami ergo ugyanaz.
<Adamsky>
(nagyúr)
"A s osztályban, e osztályban, G osztályban azért már jóval igényesebben van beépítve."
Sajnos a "csík tablet" ott is "csík tablet". Esetleg a két darab (mert azt hiszem kettőből áll) jobban össze van dolgozva.
" ... a kocsiban mobilozni tilos (ami teljesen jogos, mert baromi veszélyes), de a fedélzeti rendszert lehet nyomogatni ami ergo ugyanaz."
+1
Ezt nagyon adom. Vannak olyan rendszerek, amiről a tesztelők is (pedig ő kezük között nem egy-két autó fordul meg) azt írják, hogy - menet közben - életveszélyes a használatuk. Erre már rég kellett volna hozni valamilyen szabályt vagy szabványt ... mármint, hogy milyen funkciónak kell, hogy legyen dedikált ill. fizikai gombja.
OFF-OFF:
Ha már szabály.... amit végképp nem értek, hogy hogyan engedhették ezeket a nappali menetfényeket úgy forgalomba, hogy hátul nem világít semmi. Nem egyszer találkoztam már - szürkületben, esőben - ilyen láthatatlan autókkal. Minden autón bekapcsolva a lámpa a hülyéje meg minden világítás nélkül ...
Mikor megelőztem látom, hogy a nappali menetfény (amire tudtommal megint nincs szabály, hogy milyen erősnek kellene lennie) világít neki előre (és az neki valószínű elég, ill. a többi autóst ő látja). Az eszében sem jut, hogy őt nem vagy nem nagyon látják a többiek.
(#28) 7Heads Drago
"A tervezők szerint most ez a szép. A szépség amúgy relatív..."
Ezek az autók már nem igazán ide készülnek (ld. az új BMW-ket az ormótlan vesékkel), hanem Kínának ...
[ Szerkesztve ]
A nappali menetfényt én is utálom. A jó ember bekapcsolja a fényszórót automata állásba és a sofőr hozzá sem ér egy jó darabig és az elektronikának a szürkület meg még elég világos ahhoz, hogy ne kapcsoljon tompítottat. Csak ahogy írtad akkor hátul nem világít semmi.
Ezek az autók tényleg Kínának és Oroszországnak készülnek, ott meg szeretik a giccset. Gondoljunk csak a bmw-k kristály váltógombjára....hát elég ocsmány.
Narancskoma
(tag)
A napokban pont bosszankodtam valakinek, hogy már nem fejlődik semmit a kocsik feldélzeti rendszere, és nincs is értelme, legyen mindenhol android / apple készülékkel használható kijelző. De ez kifejezetten tetszik!
<Adamsky>
(nagyúr)
El is olvastad a cikket, vagy csak a képeket nézted meg?
Mi ebben a jó?
- a navinak - hang alapon - képtelenség megadni az úti célt
- Android Auto és Apple CarPlay feláras ...
- érdemes elolvasni a gyári navi. tudásáról szóló részt (kis túlzással használhatatlan)
Idéznék a tesztből:
"... elvileg akad streaming szolgáltatás, ám ez itthon nem működik."
"... vannak egyébként a különböző alkalmazások (hotelkereső, étteremkereső, böngésző), ám ezek annak ellenére itthon halott funkciók, hogy amúgy az autóban van 4G-s SIM ... "
Igaz, ezek nem az autó hibái, de na. Magyarázd ezt meg az utcáról betévedő vevőnek, aki mindezt játszi könnyedséggel intézi a szifonjáról.