üzenetek

hozzászólások


Istvan213
(csendes tag)

Ez a belső nagyon bazárinak tűnik, olyan mint ha a kínai picra készült volna, az csillivilli meg az a rengeteg zongoralakk, és az a tablet is tök vicces. Szóval nem egy prémium érzést kelt az emberben ha ránéz.


7Heads Drago
(veterán)

Élőben közelről jól néz ki. Főleg az AMG.
Csak anno pl a B osztálynál lényegesen kisebb hibákkal már darálták le a kasznit, vagy dobták az alkatrészt. Manapság csak a db szám az érdekes. Fényezési hibákhoz jó a javító filc is. :)
És ezt olyanok mondják akik a kezdetektől ott vannak. Én csak 3,5 éve nyomom az össze-szereldében.


INGJOKE
(veterán)

Nah pont ezért vettem suzukit... :D :D :D

nah jó nem arra volt pénzem, azaz vehetem volna mercit is, csak nem vagyok hülye hosszútávon gondolkoztam és megérte... :D


7Heads Drago
(veterán)

Amúgy meg a Suzukinál is meg az Audinál is: volt már nem egy kolléga aki ott is dolgozott és ők azt állítják hogy sokkal nagyobb a precizitás és a higénia mindkét cégnél. Persze ez nem azonos a minőséggel.
Az Audinál meg még a fizu is lényegesen jobb, mint a Mercinél.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ez az igazság. Kár, ha szerinted ez sablonos.


troviko
(senior tag)

Szerintem döbbenetesen ronda. Lehet, hogy jó, de ronda.
A Merci annyira elveszítette az identitását az elmúlt 15-20 évben, hogy 10-ből 9-szer, ha Mercit látok, sírni támad kedvem. Persze azért van pár jól eltalált darab, de erősen kisebbség, a klasszikus C,E,S-t nagyon elrontották. (IMHO).

[ Szerkesztve ]


SzunaP
(csendes tag)

Abszolut egyetértek. Bár az előző szériákban még volt elegancia.

Most ahogy hirtelen ránéztem a cikkek sorozatára és megláttam a fotót a műszerfalról elsőre nem is a csillagos kormányt vettem észre, hanem azt hittem valami gőzmozdonyt ábrázol a kép... 😁 (a gyermekkori tudatalatti)

[ Szerkesztve ]


7Heads Drago
(veterán)

Változik a trend. Mindig nem tetszhet minden. A tervezők szerint most ez a szép. A szépség amúgy relatív... Kinek mi.


bagkri01
(őstag)
Blog

Ez a legkisebb merci, tehát itt kellet a "legigénytelenebbül" megoldani. A s osztályban, e osztályban, G osztályban azért már jóval igényesebben van beépítve. Mondjuk ilyen módon tőlem távol áll a digitális világ, ha rajtam múlna jó kis sportos csőműszerek lennének minden autóban. Valamint számomra még paradoxon, hogy a kocsiban mobilozni tilos (ami teljesen jogos, mert baromi veszélyes), de a fedélzeti rendszert lehet nyomogatni ami ergo ugyanaz.


<Adamsky>
(nagyúr)

"A s osztályban, e osztályban, G osztályban azért már jóval igényesebben van beépítve."
Sajnos a "csík tablet" ott is "csík tablet". Esetleg a két darab (mert azt hiszem kettőből áll) jobban össze van dolgozva.

" ... a kocsiban mobilozni tilos (ami teljesen jogos, mert baromi veszélyes), de a fedélzeti rendszert lehet nyomogatni ami ergo ugyanaz."
+1
Ezt nagyon adom. Vannak olyan rendszerek, amiről a tesztelők is (pedig ő kezük között nem egy-két autó fordul meg) azt írják, hogy - menet közben - életveszélyes a használatuk. Erre már rég kellett volna hozni valamilyen szabályt vagy szabványt ... mármint, hogy milyen funkciónak kell, hogy legyen dedikált ill. fizikai gombja.

OFF-OFF:
Ha már szabály.... amit végképp nem értek, hogy hogyan engedhették ezeket a nappali menetfényeket úgy forgalomba, hogy hátul nem világít semmi. Nem egyszer találkoztam már - szürkületben, esőben - ilyen láthatatlan autókkal. Minden autón bekapcsolva a lámpa a hülyéje meg minden világítás nélkül ...
Mikor megelőztem látom, hogy a nappali menetfény (amire tudtommal megint nincs szabály, hogy milyen erősnek kellene lennie) világít neki előre (és az neki valószínű elég, ill. a többi autóst ő látja). Az eszében sem jut, hogy őt nem vagy nem nagyon látják a többiek.

(#28) 7Heads Drago
"A tervezők szerint most ez a szép. A szépség amúgy relatív..."
Ezek az autók már nem igazán ide készülnek (ld. az új BMW-ket az ormótlan vesékkel), hanem Kínának ...

[ Szerkesztve ]


bagkri01
(őstag)
Blog

A nappali menetfényt én is utálom. A jó ember bekapcsolja a fényszórót automata állásba és a sofőr hozzá sem ér egy jó darabig és az elektronikának a szürkület meg még elég világos ahhoz, hogy ne kapcsoljon tompítottat. Csak ahogy írtad akkor hátul nem világít semmi.
Ezek az autók tényleg Kínának és Oroszországnak készülnek, ott meg szeretik a giccset. Gondoljunk csak a bmw-k kristály váltógombjára....hát elég ocsmány.


Narancskoma
(tag)

A napokban pont bosszankodtam valakinek, hogy már nem fejlődik semmit a kocsik feldélzeti rendszere, és nincs is értelme, legyen mindenhol android / apple készülékkel használható kijelző. De ez kifejezetten tetszik!


<Adamsky>
(nagyúr)

El is olvastad a cikket, vagy csak a képeket nézted meg?
Mi ebben a jó?
- a navinak - hang alapon - képtelenség megadni az úti célt
- Android Auto és Apple CarPlay feláras ...
- érdemes elolvasni a gyári navi. tudásáról szóló részt (kis túlzással használhatatlan)

Idéznék a tesztből:
"... elvileg akad streaming szolgáltatás, ám ez itthon nem működik."
"... vannak egyébként a különböző alkalmazások (hotelkereső, étteremkereső, böngésző), ám ezek annak ellenére itthon halott funkciók, hogy amúgy az autóban van 4G-s SIM ... "
Igaz, ezek nem az autó hibái, de na. Magyarázd ezt meg az utcáról betévedő vevőnek, aki mindezt játszi könnyedséggel intézi a szifonjáról.


hhenry
(őstag)
Blog

+1

üzenetek