üzenetek

hozzászólások


hhenry
(őstag)
Blog

Nagyon ötletes valóban a kép alapú navigálás pl kanyarodásnál


Szellem.
(nagyúr)

Köszi Bog! Jó írás volt. :)


hhenry
(őstag)
Blog

Ezt én kifelejtettem valóban nagyon jó a cikk! :C


hemaka
(nagyúr)

Nem rossz, hogy sok mindent rá lehet tenni, de elég igénytelenül néz ki, hogy csak oda van dobva, azt jól van az


<Adamsky>
(nagyúr)

+1 ... szerintem is igénytelen. Az pedig, hogy egy - szinte teljesen - szögletes "műszerfalon" kerek óracsoportot imitálnak ... hááát ... nem tudom. Szerintem a szép, nem ilyen :)


.Szaki.
(addikt)
Blog

Képről tényleg nem szép, de élőben kifejezetten ízléses a belső.


INGJOKE
(veterán)

Jó lett a cikk. Jó dolog hogy végre a gyártók elkezdik tolni kicsit a geek vonalat is, ez előre viszi ezt a piacot is. Kicsit tényleg fura, hogy az AA és a Carplay feláras, már a 4 éves vitarám is tudja. Érdekes, hogy wifi még nincs az autóban, akkor megoldódna a rendszer/térkép frissítése otthon este a garázsban. (akinek nincs az a tesco/meki parkolóban. :DDD :DDD :DDD )

jó lesz ez kicsit lassabban kerülnek be az autókba az ilyen fejlesztések, de mondjuk megértem az okát, mert egy idősebbnél valami nem működne jól 1-2x már menne is a rendszer lehúzása, meg vezetés közben nem olyan egyszerű egy ilyen rendszert újraindítani... :DDD :DDD :DDD


<Adamsky>
(nagyúr)

Biztos nagyon minőségiek az anyagok, de ez az odaku*rt kínai "widescreen tablet" annyira tájidegen. Olyan érzése van az embernek, hogy csináltak egy (fogjuk rá) szép belsőt, aztán eszükbe jutott, hogy kimaradt a műszerfal. Annyi baj legyen! Fogták, oszt' Epokittel odaragasztottak egy csík kijelzőt. De, hagyjuk is! A cikk nem erről szól, csupán mindig megrökönyödök ezen a megoldáson. :)


hhenry
(őstag)
Blog

+1


INGJOKE
(veterán)

Tudod mennyi munka volt ez is? Alul is ki kellet vágni a műanyagot, még jó hogy nem Józsi csinálta a gyárba egy flexel... :D


.Szaki.
(addikt)
Blog

Próbáld ki, mondom egy az egyben ugyanezt gondoltam amit Te is leírtál addig, amíg nem mentem ilyennel. :)

[ Szerkesztve ]


<Adamsky>
(nagyúr)

Ennél már csak egy "szebb" dolog van az E-Class fapad analóg műszeregysége, ami - az előállítás szempontjából - tuti drágább, mint a digitális, de a Mercedes-nél bizonyára úgy gondolták ennyi kis plusz pénzt megérni nekik, hogy a kedves vevőnek egy életre elmenjen a kedve az alapkiviteltől :) Na, jó - most már tényleg - befejeztem a trollkodást :R

(#11) .Szaki.
Igaz, csak kiállításon, de láttam már ilyet élőben. Úgy sem tetszett. Ez van. :)
Nekem inkább az Audi ("tagoltabb megjelenítés", több kijelzővel) megoldása jön be.


hemaka
(nagyúr)

Ez micsoda szépség, ez még a két odahányt tabletnél is ocsmányabb.


7Heads Drago
(veterán)

Kár hogy maga az autó nem annyira jó mint ahogy kinéz. Amíg a B osztályt gyártottuk lényegesen jobb volt a kihozatal és kevesebb a hiba. Az új Cla és A osztály egy vicc. De a lényeg hogy menjen a termelés, meg ne álljunk.
Ha kapnánk egy ÁNTSZ ellenőrzést bezárnák az egész kócerájt. Na de nem fogunk, mert nem lehet.

[ Szerkesztve ]


Sinesol
(veterán)

Pedig a felmérések szerint a Mercedes mára az egyetlen megbizható német prémium, rendre a felsőbb részlegben tanyázik a megbizhatósági teszteken, míg a BMW és az Audi pár éve már bérli az utsó helyeket, akkor azoknál vajon mi lehet.. :D

Bár az alsóbb kategória alapján gondolom elhamarkodott túlságosan messzemenő következtetéseket levonni.

[ Szerkesztve ]


Squirrel
(őstag)

Eddig BMW rajongó voltam, de a szervízeiken úgy felbasztam magam (itthon és itt külföldön is), hogy eldöntöttem, megnézem milyen a Mercedes. Az autókkal sok gondom nem volt, nagyon szeretem őket, de minden szervízbe úgy mentem, hogy na, most vajon mivel basznak át, mit csesztek el az autón.


SzunaP
(csendes tag)

Nem tudom eldönteni a cikk alapján, hogy mi is az író véleménye; nagyon cool az új belső, csak tele van hibával, de szeretjük, mert Mercedes, vagy nem szeretem, de kaptam érte pénzt hogy szeressem, de nem eleget, vagy eleget de mégis leírom a hibákat.... 😕

Sztem sajnos ebbe az irányba halad a fejlesztés, informatikusok és designerek tervezik az autókat, nem pedig mérnökök, egyre hulladékabb és megbízhatatlanabb technikát kapunk egyre több pénzért.

Nem vagyok a fejlődés ellen, csak az egyensúly felborulása ellen.

Pl. a BMW nek sem a gesztusvezérlésre költeni a milliókat, hanem arra, ne égjenek a kocsijai mint a karácsonyfa... röhej.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nulla pénzt szoktunk kapni a tesztekért. Ez nem az idióta influencer hülyegyerekek világa, ahol minden megjelenésért meg említésért pénz kérnek.


Istvan213
(csendes tag)

Ez a sablon szövegetek? Mert pont ezt írjátok mindig, ha valaki a szemetekre veti, hogy ez most egy támogatott cikk volt.


Istvan213
(csendes tag)

Szeretni kell, mert ez merszédösz. :D

üzenetek