üzenetek

hozzászólások


iarnad
(újonc)

Sziasztok!
Megosztanám veletek személyes tapasztalatom a Lenovoval kapcsolatban. Nemrég vásároltam egy K5 típusú készüléket. Hetekig nézelődtem, milyen telefont vásároljak, míg végre döntöttem. Vártam, hogy érte mehessek, elvégre az előző telefonom 5 éves, így joggal nevezhető öreg harcosnak(Galaxy SII). Nos tehát, elmentem érte, átvettem, hazavittem, beüzemeltem. Minden szuper volt....néhány napig. Utána azt tapasztaltam, hogy nem kapom meg az értesítéseket, illetve az ébresztő nem ébreszt időben, ha le van zárva a képernyő. Végig zongoráztam minden lehetőséget, amit csak találtam a neten, semmi sem segített. Végül arra jutottam, hogy visszaviszem, hiszen így a telefon számomra használhatatlan. A szervizben készségesek voltak, rögtön mondták, hogy előfordul, és mivel két héten belül voltam, kaptam egy újat. Örültem is, meg nem is, mivel így már rossz szájízzel vettem a birtokomba ismételten a telefont. No de mindegy - gondoltam - , ha működik, akkor elfelejtem a kezdeti nehézségeket...HA működik. De nem működött. Ugyanazt produkálta, mint először, frissítés nélkül, és frissítéssel is. Próbáltam írni a Lenovo fórumába, illetve más fórumokba, segítséget kértem mindentől, és mindenkitől, akitől csak tudtam, de senki, azaz senki nem tudott megoldást erre a problémára. Bejegyzéseket találtam ugyan itt-ott, amik a Lollipopra panaszkodtak, 2015 első negyedévből....Azóta azért csak sikerült a firmware-t gatyába rázni, közröhej volna, ha egy 2016-os telefonnál több, mint egy évvel korábbi gondok jelentkeznének. Tehát én nem a nyalóka release utáni hibáira gyanakszom, mint inkább fejlesztői hanyagságra. A telefon 65.000 ft-ba került, és nem tudom az ébresztőt működésre bírni, sehogy.Nevetséges. Jövő héten viszem vissza, és visszakapom a pénzem. Ebből a szempontból jól jártam, vagyis nem buktam rajta. Az pedig csak hab a tortán, hogy community fórumon tett több bejegyzésemre nem reagáltak, majd, miután lezártnak tekintettem az ügyet, és "Do not buy Lenovo K5" címmel közzétettem egy újabb posztot magyarázat kíséretében, csak arra voltak képesek, hogy letiltsanak 3 napig.
Összegezve: számomra hatalmas csalódás, többé nem fogok Lenovo készülékkel próbálkozni, és rendkívül bosszantónak tartom, hogy egy vadiúj, drága telefon pocsékabbul működik, mint egy 5 éves.

u.i.: igen sok bejegyzést találtam hasonló problémával, amikre a mai napig nem született megoldás, legalábbis lekövethető formában. Valahogy a fúrumozgatásoknak egy idő után vége szakadt, solution nélkül.

Ha szokásosnak tekintem a tapasztalataim, akkor bátran kijelenthetem, hogy márka ide, vagy oda, ugyanazt a zsákbamacskát kapja az ember akkor is, ha "megbízható" márka mellett dönt, és akkor is, ha egy nyolcadrangú gyártó készülékét választja. Ez a fogyasztói társadalom, úgy néz ki.

üzenetek