üzenetek

hozzászólások


Zsoo80
(tag)

Szerencsére kezd egyre jobban elterjedni a CarPlay 👍🏻


ak76
(senior tag)

A Vitarámban is ez van,az S-Crossba innen lett átültetve a facelift utáni (króm maszkos) példányokba,annak idején ez (is ) döntött a Vitara mellett,bár vannak vele kisebb nagyobb gondok,a mirrorlink kb semmivel nem működik (elvileg van már rá frissítés,majd 3000 km múlva kiderül az első nagyobb szervinél),a hülye fekete zongoralakkot is hanyagolhatnák már,de tényleg úgy van, hogy minden működik,minden gyorsan működik,és a funkcióját kiszolgálja.
Az SD kártyás navit potom 90K-ért vesztegeti a Suzuki,2 éve frissült,és nem tud magyarul,ez nem éppen elegáns húzás,pláne hogy kénytelen vagyok emiatt az ablakra cuppantani a telefonomat,ha olyan helyre megyek ahol kell a navi...


batai15
(félisten)
Blog

na ez kedvemre valo ,mindig is erdekelt a suzuki rendszer.


-Faceless-
(őstag)

Design terén még van hova felzárkózni. Már mai szemmel is elavultnak tűnik, és határozottan nem ez a belső fogja meggyőzni a vásárlókat.

Peugeot i-cockpit rendszer várható lesz?

[ Szerkesztve ]


darvinya
(titán)
Blog

Akárhogy olvasom ilyen autó fedélzeti cikket, mindig hiányérzetem támad és úgy vágnám ki a berendezést, mint macskát WC-ni.
Valahogy a régi autó max. 6 gombos vezérléssel nem tudják felvenni a versenyt.
Aki meg eltéved mert nem pofáz egyfolytában valami, az inkább ne is vezessen.

[ Szerkesztve ]


ak76
(senior tag)

Ahogy mondod,a régi autó,a hat gombos vezérlésével nem tudja felvenni a versenyt...a mai kocsik kilencven százalékával.
A "régen minden jobb volt" c. bullshit,egy ostobaság,húsz éve az egyhatos Passatom utazási komfortja,menetkényelme,dinamikája,és legfőképp megbízhatósága meg sem közelítette ennek a mai egyhatos S-Crossnak a szolgáltatásait,a technika pedig változik,a szolgáltatások bővülnek,ebbe a mai Suzukiba olyan extrákat tesznek az alap felszereltség fölött egyel,hogy 10-15 éve súlyos százezreket fizethettél ilyen cuccokért,ha egyáltalán lehetett rendelni,és baromira nem ebben a kategóriában,hanem két osztállyal feljebb.
Az időt nem állíthatod meg,a technika fejlődik,ha ez téged zavar,akkor ne vegyél okostelefont sem,mert a nyomógombos 6310i kenterbe veri az összes mai vasat,hiszen két hétig bírja egy feltöltéssel,harminnchatóra beszélgetési idővel,tehát a legjobb telefon evör'.
Igaz hogy azon kívül semmi mást nem tud,de azt profin.


GabN73
(addikt)
Blog

Dehogynem, csak a multikormányról nem esett szó, az kiváltja a 6 gombot :C
Az összes új Suzuki ezzel a rendszerrel van felvértezve, (Vitara, Baleno, S-Cross) mondjuk nem tudom, hogy a Beleno műszerfala miért nem fért már el a Vitarákban vagy az S-Crossokban, pl az tud mindenféle felesleges dolgot (pedál "monitorozás", g erő mérő, aktuális leadott erő/nyomaték...) A kormány pedig mindegyiknél ugyan az.

ak76
Azzal viszont nem értek egyet, hogy mindegyik Suzuki kap ilyet, sajnos van olyan fapados verzió, amibe még rádiót se raknak :(

[ Szerkesztve ]


ak76
(senior tag)

Nem is mondtam hogy mindegyikben ilyen van,azt írtam hogy az alapfelszereltség (GL) fölött egyel (GL+).


darvinya
(titán)
Blog

VW egy kalap kaka, ráadásul fapad kategória.
Pl: régi '91-es Ford Escort-ban minden volt, pedig 6 gombos megoldásos.
Pl: BT, Klíma, Rádió, ülésfütés, elektromos ablak, központi zár, tempomat (manuális váltósegéd).
És ez gyárilag szerelt, nem többe került mint a Scorpio(Mondeo).

Akkor mi kell még?
Pofázzon milyen jól vezetek, hogy hízzon a májam.
Vagy bíztatson, mert nem tudok vezetni.
Vagy írja ki mennyit fogyaszt(jól átba …va, hogy higgyen takarékos), mert nem tudok számolni.

[ Szerkesztve ]


Csapoati
(nagyúr)
Blog

Tempomat se kell, nem vagyunk mi bénák, akik nem tudnak egy sebességet tartani. Szervokormány se kell, nem vagyunk erőtlen gyerekek. Ugyanezért elektromos ablak se kell, tudom én tekerni. Stb stb, remélem érted a példát. :) Ez a Suzuki-féle rendszer nekem nagyon szimpatikus: semmi csicsa, de pont emiatt egyszerű használni. A bugokat meg reméljük majd kiirtják.


darvinya
(titán)
Blog

Tempomat azért hosszútávon jó.
Szervokormány pedig legtöbb baleset okozója csak ezt nem hangoztatják. -Hirtelen kikerülő mozdulatnál nagyobb kitérést okoz, mert nem oktatják ilyen manővert(mellékesen ilyen segédeszközön).
Állóhelyzetben ráadásul nem ajánlott kerék tekergetése, mert tönkre teszi futóművet.

Elektromos ablakhoz minek fedélzeti izé?
Miben jók ezek fedélzeti csodák azon kívül, hogy elvonják a figyelmet?


lacy86
(addikt)

"Szomoru arc"
😂😂😂


Csapoati
(nagyúr)
Blog

Kényelem. Egy gombot nyomni kisebb erőfeszítés, mint valamit tekergetni. Ráadásul többnyire hamarabb is végez az ember vele, ami ugye kulcsfontosságú. Én szeretem a technikai újdonságokat, de elfogadom azt is, hogy ha valaki nem. Csak ne legyen egyből az hogy ez meg ez minek. Lehet, hogy neked nem kell, másnak meg tök jó. :) A túlbonyolítást viszont én is ellenzem, pl a mostani Ford Focus ráncfelvarrás előtti műszerfala egy rémálom...


Ablakos
(őstag)

Nekem még nem volt soha ilyen "okos" autóm. Lehet ezeknek hivatalosan frissíteni a fedélzeti rendszerét?


darvinya
(titán)
Blog

Hát az a tapi több gombnyomás jelent, mint 6 állást megjegyezni és egy mozdulattal odatekerni.

Amúgy igaz, hogy legtöbb új(abb) autók rémálom.


hunaqua
(addikt)

A múlt héten mentem 1 napot ezzel az új 1.0 Turbó S-Cross cuccal.Ez egy nagyon kellemes autó,benne is "ragadtam" 1 hétre :) .


#56573440
(nagyúr)
Blog

"Szervokormány pedig legtöbb baleset okozója csak ezt nem hangoztatják."

Tegyük hozzá hogy jogosan, mert ez ebben a formában nettó ferdítés. Van erre bármilyen akármilyen forrásod? Mert az, hogy a vezető elveszti az uralmát a gépjármű fölött, az kb 20 okból lehet, és ezek közül kétlem hogy egy lenne a szervokormány... Ez olvasatomban olyan mintha a fékszervo meg a blokkolásgátló lenne a ráfutásos balesetek okozója...

"Hirtelen kikerülő mozdulatnál nagyobb kitérést okoz, mert nem oktatják ilyen manővert(mellékesen ilyen segédeszközön)."

Az azért megvan ugye hogy:

- Kb egy raklapnyi különböző módszer van a gyártóknál, passzív és aktív egyaránt... Melyik okoz nagyobb kitérést és minél? Van ahol négy kormányzott kerék van és társai. Mire kéne oktatni kit?

-Nem oktatják, teljesen jogosan. Amikor közúti vizsgára megy a delikvens sajnos annyit kell bizonyítson itthon hogy bizonyos körülmények között épp hogy életben tud maradni az úton. Lehet filozofálni sok mindenen amit nem tud egy friss jogsis, fingja nincs hogy ha a kocsi megcsúszik télen hogy korrigáljon, és még ezer más dolog. 20k egy alap vezetés technikai tréing, 6 hónap egy év után én kötelezővé tenném mindenkinek vizsga után, de ez én vagyok csak...

- Mi az hogy ilyen segédeszközön? 1: ha nem oktatják akkor mindegy min nem oktatják 2: komrányszervo már egy ideje kerül a kocsikba by default, nem lerobbant szutyok suliba kell menni ahol ladákkal oktatnak.

Egyébként meg továbbra is az a baj, hogy nem értem mit vársz el mondjuk egy jogsira készülő embertől, amikor a forgalomban résztvevők jelentős százaléka egy korrektet vész fékezni se tud, több cimbora esett pofára tréningen nagy mellénnyel amikor kiderült hogy lila fingjuk nincs a saját autójuk milyen távolságon áll meg. Arról nem is beszélve, hogy az utolsó 5 méteren álltak rendesen bele a pedálba, ott meg már rég késő volt. Pont ők piruetteztek a rántópadon, és 50-nél tarolták a bójákat amikor ki kellett térni random.

És ezekért nem a szervo felel, hanem a szarul megválasztott sebesség, követési távolság, gyakorlat totális hiánya, és az emberi baromság -meg egy rakat más-. Aki kormányszervóra keni a balesetét az pont úgy felkenné a kocsit nélküle is szerintem...

[ Szerkesztve ]


Pityu89
(senior tag)

Egy Alfa Giulia tesztet is olvasna már a közösség :-)


Fejvadi
(nagyúr)

Tunyul az emberiség. :)


Integrale
(veterán)

A szervokormany nem "sokszorozza" a kormany fordulatat, csak az "erod".

[ Szerkesztve ]

üzenetek