üzenetek

hozzászólások


=Mentor=
(őstag)

Inkább a félrevezető hozzászólásokat hagyjuk, itt egy friss lista a megbízhatóságról:

A top 29 legmegbízhatóbb új autó márka a Consumer Reports felmérése alapján:

1. Lexus
2. Toyota
3. Mazda
4. Subaru
5. Kia
6. Infiniti
7. Audi
8. BMW
9. Mini
10. Hyundai
11. Porsche
12. Genesis
13. Acura
14. Nissan
15. Honda
16. Volkswagen
17. Mercedes-Benz
18. Ford
19. Buick
20. Lincoln
21. Dodge
22. Jeep
23. Chevrolet
24. Chrysler
25. GMC
26. Ram
27. Tesla
28. Cadillac
29. Volvo

A legmegbízhatóbb típusok:

1. Lexus GX
2. Toyota Prius C
3. Toyota Prius Prime (plug-in-hibrid)
4. Mazda MX-5
5. Toyota Corolla
6. Lexus NX
7. Toyota Prius
8. Honda Fit (nálunk Jazz)
9. Kia Sedona
10. Toyota Highlander

forrás: [link]


HUNgabus
(senior tag)

Ugy latom paran nem latnak a sorok kozt. Igen a Toyota - Lexus kurva jo es megbizhato kocsikat gyart, es nem genyo ha baj van. A gond az hogy ha egyszer TUDJA a fejegyseg akkor faszert tiltjak le. Mint irtam jelenleg USA-ban vagyok es mukodik a toyotakban az AA es az ACP. Vagy hazudik a kereskedo, elado.
Lesz idom tuttira kiprobalom es linkelek kepet, videot.


fatal`
(titán)

"A gyári navigációk zöme még mindig egy kalap kaki, a Waze vagy a Google Maps ezerszer funckiógazdagabb és felhasználóbarátabb bármilyen gyártói built-in megoldásnál. "

Ezért is kéne android auto/carplay support, hogy a vadi új autót ne kelljen összebarmolni mindenféle okádmány tartóval. Ja, de a Toyotán az ugye nincs...

És szerintem is vér ciki.

Az meg, hogy koszos, hát istenem. Használati tárgy, nem ruha. Az én autóm is koszos, majd megy a mosóba.


Gabor tm
(tag)

Nekem már egy kijelző beégett az S8-ban, így jobb ha nem azon megy a navigáció (bár amíg garis addig kb mindegy). Androidos fejegységet nem vennék, ez egy rendes pioneer rádió ami önmagában is elég jó.
Mondjuk ha a kocsiban nem romlott volna el a gyári rádió akkor valószínű én sem cserélem le, annyira szerintem sem fontos (amúgy ez is prius, csak a gyári gagyi rádió volt benne, de ugye sokban eleve navis van gyárilag, így a képet nem rontja szerintem).
A cikkben szereplő autóra meg be van ígérve, úgyhogy gondolom majd lesz neki.
Meg ha ennyire fontos akkor szerintem lehet venni más típust is, amiben van, gondolom nem akkor derült ki amikor már átvette az autót.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

"Az meg, hogy koszos, hát istenem. Használati tárgy, nem ruha. Az én autóm is koszos, majd megy a mosóba."
Köszönöm.
Ez egy olvasó autója, amit igen, napi szinten használ és vidékre jár vele. Örülök, hogy volt ideje arra, hogy megnézzük a fedélzeti rendszert, nem az importőr / márkaképviselet adta, hogy egy hétig használjam, akkor nyilván fotózás előtt le van mosva.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Az a baj, hogy ez egy amerikai statisztika. Nálunk Európában ez nem jelent sokat. Gyakorlatilag semmit. Az amerikai autókat nem Európában gyártják. A kontinensek járművekre vonatkzó előírásai eltérőek.
Ráadásul az elégedettséget csak több éves járművek esetén lehet mérni. De az nem jelent semmit az új járművek esetében.


Feketelaszlo
(senior tag)

Valószínűleg nem direkt maradnak le, hanem a vásárlóközönség igényeihez igazítják a bevezetést. Ugyan csak amerikai statisztikákat ismerek, de ott az átlagos új autó vásárló életkora ~55 év körüli, a Toyotáknak még ennél +5 évvel magasabb, az átlag Lexus vásárló meg már 60 felett jár (az a tipikus floridai nyugdíjas jármű) - csak pár öreg amerikai márka rendelkezik idősebb célközönséggel.
Európában is hasonló lehet a helyzet - vagy az öregedő népesség miatt még rosszabb - egy szedán Toyotával valószínűleg itt is az öregebb vásárlókra lőnek, akiknek nem fontos, hogy legyen Android meg iPhone támogatás. Nem lepne meg egyébként, ha az 5 ajtós verzió magasabb felszereltségében már lenne okostelefont kezelő szórakoztató elektronika.


xEon1337
(őstag)
Blog

A legfullosabb szinten sincs benne AA és Carplay.

A Corolla szedánt nálunk inkább céges kocsinak veszik, szemben a kombi és az 5 ajtós verzióval. Előbbi egyébként Törökországban készül, míg az utóbbiak a briteknél (vagy japánban?).


mozso
(senior tag)

Bog!

Szerintem fontos, hogy írsz erről. Azonban ha publikálsz egy írást, a PH nevében, ahol a képi nyersanyag 3rd party, akkor minimum megkérem a "beszállítót", hogy mossa le a verdát, ha ilyenek a képek. Ha nem teszi ezt meg, akkor megteszem én helyette mielőtt publikálom. Te sem ma kezdted az ipart! :-)

Mégis csak az látják az olvasók, amit.

Bár több dolog még hiányzik az új Corollából, de összehasonlítottam a vezetés élményt és mindent ami nem a kijelzőkről szól, hátha akar valaki venni autót azért mert jó vezetni.........................
Az új Corolla ilyen, csak sokan nem hiszik el, tegyetek egy próbát!

https://corolla-club.hu/forum/viewtopic.php?f=7&t=2224&start=60#p138877

[ Szerkesztve ]


pècsimunkás
(addikt)

A vevő elègedettsèg a Toyoták èrtèktartásában jelentkezik nálunk . Meg bárhol .


mjani1172
(addikt)

Az autóiparban dolgozom, a Toyota Hibrid autók nem ellenfelei semmilyen BMW - nek, vagy Mercedes - nek.
A Toyota tökéletesre csiszolta, egyszerűen nincs párja.


tixem
(addikt)

Meg kell nézni egy 5 éves Astrát, Golfot, Octaviát mennyibe kerül, majd ezek után egy 5 éves hibridet, mondunk Aurist. Vagy Priust. Nyilván újabban drágább, de pl egy közepesen felszerelt Golf simán van annyi, mint egy hibrid Corolla. Direkt konkurens, 5 év elteltével a VW sokkal többet fog veszteni az árából.

A jelenleg 4-5 éves plugin Priusok ára a használtpiacon megy felfelé. Mutass olyan fiatal használt autót ami ugyanezt tudja. Nekünk 2es Prius van, az elmúlt 2 évben a használtpiacon lévő P2-k átlagára is megugrott. 2 millió alatt nem igazán van 10 éves, megvigyázott példány. Némelyikért 2.5-öt is elkérnek. Nyakamat merném tenni rá, hogy carplay / AA ide vagy oda, ezt is vinni fogják, mint a cukrot és 5-10 évesen is jó biznisz lesz mind a vevőnek, mind az eladónak.

Ezek nem véletlen dolgok.

[ Szerkesztve ]


No.01
(őstag)

OFF de azert nem annyira. 10 eves P2-t hajtunk. 2. tulajok vagyunk es garantalt 46e km-el vettuk. Most van benne 159e km. Ezalatt az ido alatt az egyetlen dolog amit nem kopo alkatresz volt (bar egyesek ezzel is vitatkoznanak) az a kerekcsapagy volt. Az elmult ~50e km atlaga 5.2l/100km.

Igen valoban nem elmenyauto, van nala, jobb, szebb, kenyelmesebb, de a gondtalan utazas es a lerobbanastol valo para nelkuli embernek viszonylag kis kerettel ennel jobbat meg a Becsuletesnepper sem tud ajanlani.

Hogy kicsit ON is legyek mindentol fuggetlenul most tervezunk uj Corollat venni. Minden amit az elobb emlitettem pipa. Az egyetlen "valodi gond" amit fel tudok hozni ellene az az AA es az ACP hianya. Azert ha ezt v.ki vegiggondolja elejetol a vegeig akkro valoban bosszanto, de inkabb legyen ez, mint a kollegam bo masfel eves Volvojaval ami mar 3x vagy 4x volt szervizben ilyen olyan aprosagokkal.

Persze nem vagyunk egyformak es ez igy van jol. ;)


batai15
(félisten)
Blog

Halistennek az itteni vissza jelzések is igazoljnak hogy egy p3 vagy auris hibriddel jól fogok járni .


Neck
(veterán)
Blog

A hibridjük nagyon megbízható. Pont.

Tixem: +1

Hungabus: asszem legalább 3x írták le a cikkben, hogy szoftver update után ez is tudni fogja.

[ Szerkesztve ]


burgatshow
(veterán)
Blog

Szerintem is ciki, hogy egy 5-6-7 milliós kocsiban ma már nem széria az AA/ACP. Már csak azért is, mert számos, ugyanebben a ligában játszó kocsiban a legtöbb esetben már széria, de max. feláras extra.

Én egy dolog miatt nagyon szeretem, mégpedig az, hogy nem kell telefontartókkal telecsűrni a szélvédőt és/vagy a műszerfalat. Korábban volt egy '15-ös Mondeom, abban gyárilag csak Bluetooth volt és tök frankón működött a telefon / zenekezelés is. Cserébe ott lógott a telefon a szélvédőn amit tökre utáltam mert a fél látóteret kitakarta.

AA/ACP-vel nincs ez. Plusz, olyan dolgokat is elérek a kocsin keresztül a telefonon, ami egy mezitlábas Bluetooth-al nem anélkül (például Podcast appból Spotify-ra váltás), hogy meg kéne fognom a telefont.

[ Szerkesztve ]


No.01
(őstag)

Ha sughatok akkor inkabb Prius. ;)


batai15
(félisten)
Blog

Auris jobban bejön ,hátha sikerülne majd egy panorámás kombit kifogni .


No.01
(őstag)

Mi is azt vadasztuk sokaig… Menj el es ulj bele. Mi ezt sajna nem tetuk meg csak amikor verge szembejott a megfelelo peldany. (km, felszereltseg, szin)
Oriasi hiba volt es baromi nagy csalodas is egyben. Mindenesetre ahogy mondtam nem vagyunk egyformak. Ha viszont tenyleg Auris akkor probald meg a frissitett verziot felteve ha az meg belefer a keretbe.


batai15
(félisten)
Blog

Mit volt a problémád az aurissal ?
P3 amúgy tetszik is és néztem elég sok videót nagyon praktikus .
Viszont panoráma is nagyon tetszik , illetve aurisbol könnyebb kifogni fiatalabbat. Gyűjtünk még kicsit aztán meg látjuk ,de a kocsi kora mindenképp számít ,már nagyon elegem van hogy 13 14 éves autókat használ az ember , mindenképp egy 3 -6 éves lenne jó amit lehetne gondtalanul kb évig használni.

[ Szerkesztve ]

üzenetek