üzenetek

hozzászólások


Gomez86
(őstag)

Lexusban sincs. Szerintem vér ciki. De ők azt állítják (lexus) hogy azért mert nem biztonságos...


Puma K
(veterán)
Blog

"... 2019-ben úgy piacra dobni egy középkategóriás, legalább 5 millióba kerülő autót, hogy abban nincs sem Apple CarPlay, sem pedig Android Auto, az állati ciki..."

Az meg még cikibb, hogy full rektes az autó :U

[ Szerkesztve ]


Neck
(veterán)
Blog

Nem tudom, min csodálkoztok. Ezerszer leírta már minden autós újságíró is: a Toyotánál évtizedes hagyomány, hogy minimum 3, de inkább 5 éves lemaradásban vannak a beltér funkciói / ergonómia / user interface tekintetében. Az infotainment rendszerük sem lóg ki ebből :B

Aki Toyotát vesz, nem ezért veszi, hanem a gazdaságos működtetés miatt (amiben benne van az is, hogy megbízható. Lehet, épp ez a titka?) De ez mindig is így volt, és így is lesz.

A Lexusnál viszont már tényleg ciki.


Ixion77
(őstag)

touché! :C

Nem lévén autóbuzi, nem tudom mennyire normális ez mostanában, de számomra úgy am block az egész középkonzol kiképzése gusztustalan. Azok a krómkeretes lapos gombok azon fekete csillogós műanyagon... Mintha 20 évvel ezelőttről tévedt volna ide valami "minihifi" rendszerről. Nem fér össze a fejemben a Toyotáról létező képpel.


osztraksajt
(őstag)

Hagyjuk már ezt a Toyota megbízhatóságot, lehet 10-20 éve igaz volt, de itt a céges flottában a személyautók megbízhatósága tragédia, olyan alkatrészárakkal megspékelve hogy még a szervizes is szégyellte bemondani a telefonba az összegeket, pedig normál (1.4-1.6) köbcentis szívó benzin corollákról beszélünk. Majd kikopik ez is idővel mint a megbízható német autó mítosz aminek egykor volt valóságalapja, de manapság már köszönőviszonyban sincs a realitással.

Szóval aki azért akar toyotát venni mert az milyen jó autó ajánlom olvasson először utána, tájékozódjon és ne a keveset futott beszámolók alapján írt ömlengéseknek higgyen hanem a 200k felett futott példányok szériahibáinak nézzen utána. De nem kell nekem hinni, a szakmai fórumok erre (is) tökéletesek.


batai15
(félisten)
Blog

Hát azért a csoportok,meg a taxis közösségek sem így látják .


kokler
(aktív tag)

A taxis az hibrid és az valahogy megbízhatóra sikerült :B
Egyébként autót max. 150e km-re terveznek, utána vegyél újat a régit meg bontasd el. Ez a filozófia...

A régebbi rendszerek még cikisebbek a Toyotánál egyébként, mivel abban csak Mirrorlink 1.0 van, tehát semmilyen modern készülékkel nem működik együtt :W

[ Szerkesztve ]


osztraksajt
(őstag)

Persze, nézz be egy BMW fórumra, ott sem úgy fogják látni hogy a BMW-k jó része hulladék, hanem mindenki keresi az önigazolást. :P Ja, van BMW-m még mielőtt valaki azt hiszi hogy csak kibicelek.


osszaki
(tag)

Nekem is ez volt az első reakcióm, mikor megnyitottam a cikket, hogy szerencsétlen kocsi milyen mocskos. :(

[ Szerkesztve ]


mjani1172
(addikt)

Ez igaz, ha valami "rektes" az nagyon ciki.


batai15
(félisten)
Blog

Pontosan ezért tervezek én is hibridet venni .


HUNgabus
(senior tag)

Azert azt ne felejtsuk el hogy a vilag masik vegen mukodik, vagyis ott nem fontos a biztonsag? Lofaszt! Csak ott ezek nelkuk SENKI se venne meg barmilyen jo jocsi is. Epp kint nyaralunk es a kolcsonzoben van vagy 10 marka 30 tipusa. MIND tudja az AA es az ACP! Szeria! Es muxik is az olyan elavult szar kocsikon is mint a GMC, Dodge, stb.


K0vasz
(aktív tag)

1. A fizikai gombok/tekerő praktikus a kocsiban, mert nem kell a műszerfalat bámulni, ha matatsz valamit, ez plusz pont
2. Mi ez a kijelző?? Az 5 forintos orion hordozható DVD-lejátszó jut róla eszembe. Ide látszik, hogy ha kicsit is rásüt a nap, már semmi se látszik belőle. Meg valahogy... olyan ótvarul néz ki az egész, tényleg a 10+ évvel ezelőtti paneleket idézi
3. Nem lehet rendesen csatlakoztatni a telefont? Ez valami vicc??

És akkor mindezt úgy, hogy:
- ez egy új kocsi
- nem is a legolcsóbb fajta
- de gondolom legalább pár százezres felárat elkértek ezért az extráért, amire bármelyik 3rd party fejegység köröket ráver

Egyszerűen vicc.


tixem
(addikt)

300+ ezret futott Priust vettünk áprilisban, 11 éves. Minden porcikája gyári. Minden. Örök, mint a nyomorúság. A fék lassan cserés, mert a hajtásból adódóan előbb rohad el, mint elkopik.

Lehet itt festeni a fingot a falra, csak nem érdemes. A tesztben szereplő hibrid Corolla 10 év múlva is autó lesz. Lehet nem tud OTA-n frissíteni rendszert, na bumm. De amire gyártva lett annnak a legteljesebb mértékben megfelel. Szép meg csillivilli az A Merci, de 10 év múlva azt fenntartani anyagi csőd lesz, ebben meg ennyi idő alatt fogod ledobni a gyári fékeket, hajtómű és motorolajcsere viszlát. Újabb párszázezer gondtalan km.

Amerikai elégedettségi felméréseken is rendre az élvonalban végeznek, az sem lehet véletlen. Ja és ha valami gebasz van, visszahívják az autót, nem baszakodnak. Épp tavasszal, vásárlás előtt cseréltek a miénken inverterköri pumpát mert kiderült, hogy lehet velük baj. 11 éves autó, ingyen megcsinálták.

Teszem azt a BMW ilyet mikor csinál? Remek cikk van a Totalcaron arról - nem is régi -, hogyan próbálnak kibújni a kigyulladó motorok javítása alól. Pedig el is ismerték, hogy konstrukciós hibáról van szó. És mégis hárítanak.

Hát köszönöm, de akkor inkább élek carplay meg android auto nélkül, de cserébe az autóm autó és nem guruló okostelefon, amiben ráadásul maradéktalanul meg is bízhatok. A Toyota, mint gyártó pedig szintén garancia arra, hogy nem hagynak szarban. És ez nem levegőbe beszélés, nyugodtan utána lehet járni a felhasználói tapasztalatoknak akár itthon, akár külföldön.


batai15
(félisten)
Blog

+1
Mondjuk én szeretnék egy pár éves autot venni ,maximum 4 éveset amit lehetne használni 10 éves koráig.
Nekem is igazából a Bt kapcsolat (zene , kihangosító) a legfontosabb ,többit mobil megoldja .

[ Szerkesztve ]


gezu79
(csendes tag)

Szerintem annyira nem rossz a belseje, bár úgy gondolom már ennél az autónál a tech csomagot megrendeltem volna (nem ilyen analóg a műszerezettség)

[ Szerkesztve ]


gezu79
(csendes tag)

.


tixem
(addikt)

Én is nézegettem olyan Priusokat ami beépített navis + bt-s de aztán letettem róla. Sokkal fontosabb a jó műszaki állapot. A gyári navigációk zöme még mindig egy kalap kaki, a Waze vagy a Google Maps ezerszer funckiógazdagabb és felhasználóbarátabb bármilyen gyártói built-in megoldásnál.

A BT kapcsolatot meg megoldottam egy 15 dolláros szivargyújtós BT FM transzmitterrel, úgyhogy ez a része is kipipálva. Tudok vele telefonálni, zenét hallgatni. Navigációra szintén ott a telefon, wireless töltőpados tartószerkezettel a merülés dolga is meg van oldva. Mi más egyébre is van még vezetés közben szükség? Semmire. Minden egyéb már csak 21. századi #firstworldproblems körömaggatás.

Pláne úgy, hogy egyébként lesz majd benne. Csak még nincs. De már megy a hüledezés jajj-jajj. A Toyota sosem volt a technokrata réteg márkája. Akinek feltétlen szüksége van arra, hogy a fedélzeti rendszeréből is telefont gyártson és folyton a kijelzőt buzerálja, az vegyen VW csoportos autót. Minden másra ott a Mastercard.


Gabor tm
(tag)

Én tettem egy android auto-t (és apple carplay-t) támogató fejegységet a gyári rádió helyére és kész. Még csak nem is arról szól, hogy azt kell nyomkodni mert hanggal megmondod neki hova navigáljon vagy milyen zenét játsszon.
Meg igazából pont azért, hogy ne azt nyomkodd állandóan, kb lehet vele navigálni, zenét hallgatni, telefonálni meg üzeneteket fogadni és küldeni (csak meghallgatni és bediktálni, olvasni nem).


tixem
(addikt)

Ezt mind megoldom telefonnal. Hangvezérlésre meg ott a Bixby. De persze az androidos fejegység sem rossz dolog, bár nekem elég ormótlannak hat beépítve olyan autókban, amik műszerfala anno nem ilyenekre lett tervezve.

A lényeg ugyanaz. A Carplay / AA miatti vernyákolás kissé túl van tolva szvsz.

üzenetek