Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Robertoq
(őstag)

Panaszkodás előfordul mindkét oldalon: a szaki mert pl fizetni kell vagy a felhasználó akinek valamilyen okból nem sikerült megoldatni a problémáját és az a tapasztalat, hogy mindig az a réteg hangos, ezért is olvashatóak ilyen bejegyzések, akinek minden rendben van ritkán ír, mert nincs oka rá.

#7 hagel
Nem az a jó aki fel van iratkozva hanem akinek jók az értékelései. Feliratkozhatsz bármilyen szakmára, de ha az nem valós, vagy nem értesz hozzá ki fog bukni a közösség által, mert kapsz egy ajánlatkérést adott szakmában, azt nem tudod minőségien megválaszolni/elvégezni, akkor kapsz egy 1 csillagos értékelést, ahol le van írva, hogy mi volt a probléma és többet nagy valószínűséggel senki se fog választani ha elolvassa, feltéve ha eleve eljut az adatlapodig, ugyanis a lista végén vannak a gyengébb értékelésűek.
Ilyen a Play is, nem a Google fogja megmondani melyik a jó app, hanem a közösség az értékelésekkel.
Ha közös képviselőként kerestél szakikat akkor tudnod kell milyen nehéz eldönteni kit válassz, de összehasonlítva:
JóSzaki: budapesti asztalosok
Google: budapesti asztalosok
Aranyoldalak: budapesti asztalosok
Nézd meg a 3 oldalt és egyből láthatod mennyivel egyszerűbb kiválasztani a szimpatikus szakikat, hisz eleve mindenkihez van fénykép, az osztályzat, megbízásszám alapján látható ki a tényleg jó. A leírásuk szintén segít a döntésben. Nem beszélve arról, hogy tudsz ajánlatkérést küldeni, így biztos a legjobb árat kapod és a szakik fognak keresni Téged, nem Neked kell minden egyes szakit felhívni és elmondani egyesével a problémát újra meg újra.

[ Szerkesztve ]

üzenetek