üzenetek

hozzászólások


pszichoapu
(csendes tag)

Bocs, hogy ide írok én is, de nem találtam külön topic-ot az Ooono gombnak, meg a győri srácok fejlesztéséhez tartozik tudtommal ez is.

Maximálisan egyetértek veled, tényleg szenzációs ez a Traffi gomb!!! :R
Karácsonyra leptem meg magam vele és eddig nagyon jól bevált nálam is.
Valahol egy másik fórumban olvastam, hogy nem értik a lényegét, minek egy külön fizikailag autóba rakható gomb, ha ezt az alkalmazásba is bele lehetne tenni? Nos, épp ez a lényeg az egészben, hogy nem kell hozzá a telefon, hogy be legyen kapcsolva a képernyője (így azt szerintem nem is meríti extrém módon), sőt, ahogy én vettem észre, még az app-nak sem kell futnia a háttérben, mert amint a teló a gomb közelébe kerül automatikusan összekonnektálnak BT-n és már tudnak is kommunikálni.
Bejelentéshez nem kell babrálni az alkalmazás menüjében, csak meg kell nyomi a gombot és kész, az meg kisvártatva kék villogással visszajelzi, hogy vette a jelentést.
Még javában tesztelgetem persze, de már most nagyon tetszik, amit nyújtani képes. Nyilván ha valami a Traffi Hunter adatbázisában nincs benne, akkor olyankor a gomb sem tud jelezni és ez az egy dolog, amit nem tudok, hogy hány embernek kell pl. azt visszaigazolnia, hogy én bejelentettem valamit és nem-e véletlenül tenyereltem rá? Mert amikor legközelebb ugyanazon az úton mentem, az a fix kapu pl. továbbra sem volt benne és nem jelzett előre, hiába nyomtam a legutóbbi ottjártamkor bejelentést. Hogyan tudom a fix traffipaxokat (kapukat és nem a háromlábút) bejelenteni?

A másik, ami szerintem egy picit fordított logikával működik, az a visszaigazolás, ha egy jelzés jogos. Ezzel meg az a fenntartásom, hogy mi van, ha elfelejtem leigazolni vagy épp véletlenül nem veszem észre a jelzést? Azért az ember nem feltétlenül akar mindent konfirmálgatni egész úton, ha épp egy riasztásnál másra kell figyelnie. Viszont ha nem konfirmálom, akkor ez úgy megy vissza a rendszerbe, hogy már megszűnt azon a ponton a vizsgálat és ezzel meg akaratlanul is félrevezetek másokat. Szerintem az lenne a logikus, ha azzal konfirmálnék, hogy nem nyúlok a gombhoz és valami másfajta nyomásmintával meg azt lehetne jelezni, ha fals vagy már megszűnt a riasztás.

Jó lenne erről másokkal is diskurálni és tapasztalatokat cserélni, csak még nem találtam felületet hozzá.
Meg persze ez is akkor lehetne egyre megbízhatóbb és pontosabb, minél többen használnák, de az ára miatt egyelőre gondolom, még nem sokan invesztáltak ebbe.


insight
(aktív tag)

Srácok,

be lehet valahogyan lőni, hogy a telefon hangszóróján szóljon a Traffi Hunter? Mindig bluetoothra kapcsolódok, de nem mindig a telefonról szól a zene, ilyenkor muszáj lenne a telefon kihangosítóján figyelmeztetnie. Nincs ilyen opció, vagy csak én vagyok béna? Köszi!


insight
(aktív tag)

1. Ha az app nincs bekapcsolva, akkor is riaszt, ebben biztos vagy? Gondolom kapcsolódni persze hogy fog, de vajon az adatbázist is eléri, akkor is ha nem aktív a traffi hunter?

2. te kikapcsolod alapból, vagy mindig be van kapcsolva?

3. mivel használod, android vagy iphone?

4. nem szívja feleslegesen az akkut, nem nézegeti folyamatosan a helyzetedet az app? (iPhone esetében látható, ha valamelyik app aktívan figyel)

A visszaigazolós téma tényleg gáz, kellene valamilyen TÖRLÉS reakció, és ha azt nem nyomja meg senki, akkor aktívnak kéne maradnia a figyelmeztetésnek.


huncutka1029
(addikt)

a gomb lényege, hogy a traffihunter nak nem is kell a telefonodon lenni.
Egy dologra kell figyelned, hogy mobilnet, és helymeghatározás engedélyezve legyen. Ha a BT akív, tényleg semmit nem ell tenni.
Beülsz, elindulsz, ahogy a gomb észleli, hogy mozgásban van az autó kapcsolódik, és frissíti az adatbázisát. Kb - mp ndulás után, és éles a rendszer. Riaszt.
Amit észrevettem, hogy időnként nem akar kapcsolódni, ilyenkor kikapcsolom, majd álló helyzetben újra be, akkor minden okés.
Ami be tud neki kavarni az a telefon akkuhasználat optimalizálása. De ere az ooono connect app beépített súgója megoldást ad magyarul.
A léényeg, hogy hozzá kell adni a nem optimalizálható alkalmazásokhoz.
Az oono connect egyébként folyamatosan fut a telefonon, de az értesítéseit ki lehet kapcsolni.

pszichoapu

Ha nem jelzi, akkor az tuti fix trafi? mert sok kapu van, ami csak matrica és EKAER kontroll kapu. Ami trafi az előre kötelezően ki is van táblázva., ha nincs akkor az nem traffi
Valószínűleg a traffihunter vagy a wazze appokhoz hasonlóan 1 bejelentést nem fog azonnal tuti riszatásnak venni, de ha más is jelenti valamelyik fórumon, app ban, akkor néhány percen belül megjelenik risztási potként.
Úgy emlékszem régebben volt olyan, hogy sak bizonyos számú jelentés, és használat után adott az alkalmazás olyan jogot, hogy azonnal megjelent az általad jelentett esemény.
Szerintem nem rossz a logika, hogy gombnyomásra konfirmál, mert így egyfajta rutinná, és megbízható jelentővé válik az ember. Én a középkonzolra a klíma és média kezelő feület mellé tettem fel, így akkor is kézre ál, ha a váltón van a kezem. És a fény jelzést akkor is látom, ha a zene hangos, és esetleg nem hallom.


pszichoapu
(csendes tag)

Szia Insight,

1.) Igen, egészen biztos, mert már riasztott párszor. :) Ahogy Huncutka is írta, a Traffi Hunter egyáltalán nem kell hozzá, csak az Ooono Connect app-ja, de annak sem kell futnia a telón még a háttérben sem, legalábbis iPhone-on ha nincs a futó app-ok között, akkor is működik a riasztás. Android-on nem tudom, hogy megy, azzal még nem teszteltem, de majd fogom azzal is! ;) Az eszköz minden kommunikációt elvégez BT-n, így megkapja mindig a pozíciót, ha mozgásban van az autó (és vele együtt persze a benne lévő gomb). BT, mobilnet és GPS persze mindig kell hozzá, de ezeket szerintem nem használja folyamatosan, csak ha közlendője vagy lekérdezni valója van a telefontól.

2.) Ha a gombra gondolsz, akkor az be van nálam non-stop kapcsolva, de az a gombelem, ami benne van, azzal az eszköz állítólag 2 évig is kibírja kikapcsolás nélkül. Kb. annyi áramot vehet fel, mint egy digitális óra. Meg egyébként is csak akkor aktiválódik, ha érzékeli a telót a közelében és visszaépül a BT kapcsolata. Már sok BT-eszközt próbáltam, de pont ez szokott a problémám lenni velük, hogy a BT rögtön megszakad, amint a teló képernyője kikapcsol vagy idővel egyszerűen megszakad valamiért (legalábbis iPhone esetén), de ez eddig mindig sikeresen újraéledt magától. Max. annyi történhet, amit Huncutka említett, ilyenkor "reboot"-olod a gombot: egy nagyon hosszú (kb. 15-20 másodperces?) lenyomással kikapcsolod, aztán egy 5-7 másodperces lenyomással meg vissza és már össze is csipognak.

3.) iPhone-nal tesztelem sűrűbben, így most még csak azzal vannak tapasztalataim, de hamarosan Androiddal is kipróbálom.

4.) Lásd 2-es pont. A telefon akkuját nem érzem, hogy gyorsabban merülne, mint máskor, amikor mondjuk csak navigálok vele, de mondjuk a gomb mellett nálam általában egy navi app is fut vezetéskor, így nehéz észrevenni a különbséget. A BT bekapcsolt állapota miatt viszont érzésem szerint semmivel sem merül jobban, mint általában. Meg amúgy is autóban a telefon is többnyire szivargyújtós töltőn van, így én nem foglalkozom a merüléssel. Amikor meg nem látják egymást, akkor meg szerintem úgysincs kommunikáció a teló és a gomb között.


pszichoapu
(csendes tag)

Szia Huncutka,
Köszi szépen a válaszaidat! :)

Ezt nem tudtam, hogy létezik másfajta kapu is, így valóban nem tudom biztosra állítani, hogy fix trafiról van-e szó. :F Mindenesetre az M3-ason van egy ilyen kapu-pár (mindkét sávban 1-1), amire sosem jelzett anno a Traffi Hunter és amikor legutóbb arra jártam, ebből fakadóan a gomb sem, de elég látványosan lassít alatta mindenki. Vagy mindenki rosszul tudja hozzám hasonlóan. :D Az a baj, hogy nem jegyeztem meg a km-követ, de ha legközelebb arra járok, pontosan megmondom, melyik az. Mellesleg az M3-on nem mindig táblázzák ki még azt sem, amelyik valóban fix trafi lenne, úgyhogy az nem mérvadó.

Igen, épp erre lettem volna még kíváncsi, hogy vajon hány ember bejelentése kell hozzá, hogy megjelenjen az adatbázisban egy új ellenőrzési pont a gomb aktív használata esetén? Azért a helyet is átlagolni kell ilyenkor, mert van, aki azonnal rányom, amint meglátja a 3 lábút és olyan is, aki bőven elhalad a szerv mellett és már csak a biztonságos távolban kezd el nyomkodni (akár gombot, akár telefont). Szóval 1 bejelentést még tuti nem vesznek komolyan és a helyzete is eléggé kétséges. Azért is lenne jó tudni, hogy mikor célszerű megnyomni, mert úgy vettem észre, hogy az is idő, amíg a bejelentést visszaigazolja egy kék villogással, így pl. nagy sebességnél addigra már rég elhagytam a valós helyszínt.

Meg persze az is kérdéses, hogy fix trafit szükséges-e egyáltalán konfirmálgatni, hiszen azokat úgysem bontják le egyhamar. :D A visszaigazolgatás vélhetően kizárólag a 3 lábúakra és a közlekedési torlódások bejelentésére vonatkozik fixnél totál felesleges nyomkodni a gombot.

Igazad van abban, hogy így rutinná válik a visszaigazolás és nálam is karnyújtásnyira van felszerelve, közel a kormányhoz, de akkor is létezhet olyan élethelyzet (pl. útitársad is van és belemélyedtek a beszélgetésbe vagy nagyon kell figyelni a forgalom miatt), hogy nem figyelsz fel egy riasztásra vagy ha meg is látod vagy meghallod a hangját, nem az lesz az első dolgod, hogy visszaigazold, mert épp más fontosabb dolgod akadt.
Szerintem inkább a fals riasztást kellene mindenképp jeleztetni, mert vélhetően abból van kevesebb, de mondjuk így is jó, ahogy most van és rögzülni tud a reflex könnyen. :)

Egy másik apró hibája, hogy úgy tűnik, mintha a kapu-párok mindegyikéről kapnék külön-külön riasztást és nem csak arról az irányról, amely felé én haladok. Ez is picit zavaró még, mert gyakorta az oda-vissza irányokban eléggé távol esnek egymástól a kapuk, néha akár több száz méterre is, így lényegében ilyenkor mindig 2 riasztást kapok. Ezt viszont tényleg jó lenne javítani.


insight
(aktív tag)

Meggyőztetek, rendeltem egyet :) :C


pszichoapu
(csendes tag)

Üdv a klubban! ;)
Akkor majd írd meg Te is a tapasztalataidat, hátha olyat fedezel fel, amivel mi még nem szembesültünk.


huncutka1029
(addikt)

Fix traffi térképet itt találsz, kikapcsolható a matricakontroll, a felhasználói bejelentés, stb, így csak a valódi fix trafikat tudod csekkolni.
Ezen az oldalon. Ha jól láttam az M3 kivezetőn, utána csak Atkár és Dormánd között van 1 db és Mezőkeresztesnél az utolsó.
De hidd el jogszabályban rögzített a fix sebességmérők kitáblázása. Csak azt nem köti a jogszabály, hogy mennyivel előtte kell kitáblázni. Ergo ha csak a VÉDA kapura teszi, az is szabályosnak mondható.
De általában 50-100 méterrel előtte már kint van lakott területen, azon kívül pedig 3-500 méterrel előtte.


huncutka1029
(addikt)

Üdv
A klubban
:DD


pszichoapu
(csendes tag)

Ó, nagyon köszönöm, ez tényleg hasznos térkép! :R
Nem gondoltam volna, hogy azok a kapuk, amelyek pl. Gödöllőnél vagy Hatvannál vannak, nem mérnek sebességet. Akkor ezért nem csipog ezeknél a gombom sem. :K
Ellenben az is tuti, hogy az M30-ason (ami a térképen E79-cel van jelölve, mert az M30 annak a része és Miskolc mellett halad el) pl. szintén van egy kapu kb. Felsőzsolca magasságában és azt pl. még ez a térkép sem jelöli. Sem fix trafiként, sem matricakontrollként. Akkor az vajon mi lehet? :F
Pedig ha jól láttam, kamerák vannak rajta és ott is a fél világ lelassít.

Ma megint észrevettem egy érdekes tulajdonságát a gombnak: ha véletlenül telefon nélkül indulok el vele útnak, akkor a mozgást észlelve (de BT kapcsolatot nem találva) pirossal jelzi, hogy nincs kapcsolata a telefonnal. No, de akkor honnan tudja, hogy mozgásba lendültem? Van a gombban is egy GPS adó??? Azért az már eléggé áramzabáló lenne... Azt gondoltam eddig, hogy a pozíciót a telótól nyeri BT-n keresztül és ha sikeresen felépült köztük a BT kapcsolat, csak akkor szerez tudomást a mozgásról.
De ezek szerint nem így van, mert teló nélkül is tudja a gomb, hogy elindultam és változik a pozícióm, mert csak ekkor kezdi újraéleszteni a BT kapcsolatot és ha az megvan, akkor betölteni a legfrissebb trafi információkat. Nagyon OKOS!!! ;)


insight
(aktív tag)

A gomb tulajdonképpen egy egyszerű áramkör, aminek a java a telefonon levő appban van, az áramkör része egy giroszkóp ami a mozgást érzékeli, a bluetooth modul, meg a jelzéshez a hangszóró/LED plusz a nyomógomb mechanikája. Zseniálisan egyszerű, és olcsón előállítható, de itt az ötletet kell megfizetni és a naprakész adatbázis a siker titka.
Talán egy icipicit még lehetne csiszolni a burkolat dizájnon, hogy egy elegáns autóban is jól nézzen ki.


pszichoapu
(csendes tag)

Aha, köszi! Szóval elég ehhez egy giroszkóp is. :) Ettől függetlenül zseniális az ötlet.


huncutka1029
(addikt)

végül is igen, az app az, ami az érdemi munkát elvégzi, a gomb az app fizikai kiterjesztése, hogy ne kelljen a telefont nyomkurászni menet közben.
Nézegetem az alkalmazásfigyelőben, folyamatosan fut a háttérben, és a hely adatokat használja, de adat és energiafogyasztásban szinte kimutathatatlan.


insight
(aktív tag)

Srácok, tesztelgetem a gombot, de pont nem mentem el még útszéli kamera mellett. Nektek volt rá példa, hogy bejelezte?
Olyan, mintha csak a fixeket jelezné. Egy balesetet duplaklikkel jelentettem vele, utána megnéztem a Traffi Hunterben a térképet, de nem volt ott semmi. Nem kéne ennek oda-vissza szinkronizálnia?


huncutka1029
(addikt)

Én már jeleztem több mobil kamerát is.
Egy rövid úton ráadásul. Odafelé jeleztem, kb 10 perc múlva vissza már jelezte.
Kellene, hogy szinkronizáljon.
De gondolom ez is úgy működik, mint a traffihunterben, több jelentés kell, hogy felhaasználóiként bejegyezze.
Gondolom, ha a fix trafiknál is szorgosan visszaigazolsz, előbb utóbb az új bejelentést is fogadja elsőre, mint hiteles infót.
Mobilnet, és BT meg a nagy pontosságú helymeghatározás legyen engedélyezve a telefonon.
Azt vettem észre, ha csak a telefon és a cella infó alapú helymeghatározás megy, akkor nem mindig jlez pontosan.
Nézd meg a telefon beállításokat.
Alkalmazás optimalizálásnál is vedd ki a megfigyelt alkalmazások listájából, hogy mindig hozzáférjen a helyadatokhoz, és a nethez.


insight
(aktív tag)

Köszi!
Nincs ilyen beállítás problémám, mert iPhone-nal használom. Eddig megbízhatóan működik, bár elég komoly akkuigénye van, mikor aktívan működik.


huncutka1029
(addikt)

hmm, ez érdekes, én Androiodon nem nagyon vettem észre, hogy sokat fogyaszt.


pszichoapu
(csendes tag)

Iphone-on használom többnyire én is, de az akkufogyás nálam sem tapasztalható.

iOS-re egyébként épp ma jött egy frissebb verzió (2.0.7-es), talán lesznek benne újabb érdekességek! :C
Androidra is kirakták már a frissítést?
Ezek vannak benne elvileg:
- Kezdő lépések, melyek segítenek a kezdeti beállításokban
- Előjelzés - kapj értesítést, mielőtt elindulnál!
- Frissített traffipax adatbázis
- Továbbfejlesztett automatikus csatlakozás
- Hangerő és némítás funkciók
- Teszt funkció
- Gyakori kérdések az appban
- Hibajavítások.

Szóval teszteljétek Ti is bőszen, kíváncsi vagyok, mi változott előnyére (vagy netán hátrányára). ;)


huncutka1029
(addikt)

Androidra januárban jött frissítés,
De ezeknek a dolgoknak amit írtál nagy része azon a platformon eddig is elérhető volt.
- Kezdő lépések, melyek segítenek a kezdeti beállításokban
- Előjelzés - kapj értesítést, mielőtt elindulnál!
- Frissített traffipax adatbázis
Teszt funkció
- Gyakori kérdések az appban
A legutóbbi frissítésnél megjelent egy akkuhasználatra vonatkozó figyelmeztetés, és útmutató, hogyan kell a kivételekhez adni.

Ellenben 1 fura dolgot vettem észre, amit rermélem javítani fognak itt is és a Traffihunterben is.
Valaki bejelentett Ceglédre, és Kecskemét -Katonatelepre 2 fix E -Hugo ellenőrző pontot, amire kb 1 hete folyamatosan beriaszt az Ooono gomb is. hiába nem konfirmálom, ott marad a jelzés.
Ráadásul egyik bejelentés sem valós fix kontrollpont, csak elég sűrűn kiáll oda a matricakontrollos autó.
Remélem ezeket időnként felülvizsgálják, és javítják majd.

[ Szerkesztve ]


insight
(aktív tag)

Több hét és pár ezer km alatt sem tapasztaltam, hogy bejelzett volna ad hoc jellegű ellenőrzésnél, csak a fix traffikat jelzi. Szorgalmasan regisztrálom az autóból mérőseket, de visszaúton engem sem figyelmeztet ugyanott. Márpedig nem alacsonyforgalmú utakon járok: M7, 8-as, 71-es.


pszichoapu
(csendes tag)

Aha, köszi! Azt hittem, sikerül valami újat mondanom. :B
Mondjuk az tény, hogy GYIK eddig is volt az app-ban, de az előjelzésre iOS-ben nem emlékszem. Ez nekem újdonság és most sikerült először beállítanom. Lehet négyzet alakú területre és útvonalra figyelést beállítani különböző időtartamokra. 2 időintervallumot lehet megadni, de a hosszuk max. csak 3 órás lehet. (Gondolom, ha valaki több ilyen figyelést is beállít magának, akkor tulajdonképpen lehet, hogy le tudná fedni az egész napot, de annak úgysincs sok értelme az olyan útvonalak esetén, amit épp a rendszeres, de viszonylag jól behatárolt időbeli használatuk miatt szeretnénk figyeltetni (pl. a munkahely és otthon közti utat).
Ha ezeken a vonalakon vagy négyzetekben kitelepült (nem fix) traffi figyel a megadott 3 órában, akkor azt egy push üzenetben átküldi. És ez úgy néz ki, működik is, bár nem ellenőriztem le sem a Hunterben, sem személyesen, hogy valóban ott van-e, ahová jelzi.
Az akkuhasználat és minden egyéb fontos beállítások Androidra szintén benne van a GYIK-ben, bár ez szerintem eddig is benne volt.

A fixek konfirmálgatását meg fogom kérdezni a fejlesztőktől, hogy valóban szükséges-e és így gondolták a használatot, mert ennek őszintén szólva baromi kevés értelmét látom. Teljesen feleslegesnek érzem konfirmálni (csakúgy, mint bejelenteni) egy fix kaput, függetlenül attól, hogy az valóban Véda vagy csak HU-GO. Ez ugyanis megoldaná az ilyen problémákat is, hogy valaki Védának nézett egy HU-GO-s kaput. :) Egy kint álló autó bejelentésből meg végképp nem tudom, hogy lett fix pont, mert azokat szerintem központi DB-kből töltik le, nem pedig bejelentés alapján teszik bele az adatbázisba.
Annyi biztos, hogy én nem konfirmálok soha fixet, mert minden áldott nap 2-szer is elmegyek alattuk. Hacsak nem tényleg pont ezen a napi szintű értelmetlen fix-visszaigazoláson múlik a bejelentési "hitelességem" és hogy bekerülhessek a megbízható bejelentők közé. :)


pszichoapu
(csendes tag)

Szia Insight, ez valóban fura..
Talán erre is rá kellene kérdezni egyenesben, minthogy vakon találgassuk a miértjét.
Vagy pedig olyan szerencsétlen a szitu, hogy mindig te vagy az első, aki belefut a kontrollba és ha más "gombnyomkodós" szaktárs nem jár arra, akkor cseszhetjük a bejelentésünket.
Vagy időkorlát van rá és sztornózódik bizonyos idő után magától (ez egyébként a Traffi Hunterben is így van azt hiszem..).
Nem tudom, csak találgatok...


huncutka1029
(addikt)

ha már úgy is beszélsz a fejlesztőkkel, akkor tényleg kérdezd már meg ezeket is pls.
Az útvonal figyelést még mindig nem tudom beállítani Android 8 on, mert nem jön elő a képernyő billentyűzet.
Megadom a napokat, nevet, területet, de időpontokat nem lehet beállítani.
:DDD


insight
(aktív tag)

megkérdeztem a fejlesztőket még múlt héten, válasz nem érkezett. Mindenesetre ma megvolt az első olyan jelzés, ami lesben álló rendőröket jelzett, és erősen sejtem, hogy nem is vettem volna észre őket, ha nem jelez. :DD


huncutka1029
(addikt)

NA ugye, csak jó lesz ez, nekem volt már pár hasonló helyzetem, és többet jelenteni is sikerült.
Viszont nem tudom, a telefonm miért áll át a GPS heylymeghatározásnál "csak telefon" állásba, a nagy pontosság helyett. ilyenkor ugyanis sokkal kevesebb jelzésem van. :-(


huncutka1029
(addikt)

Android Pie frissítés érkezett a Galaxy S9 re, azóta a BT kapcsolat lehalt, nem kapcsolódik a gombhoz. :O
A fejlesztőktől kaptam egy beta verziót, hogy próbáljam meg azzal, ami elvileg első indításkor FW-t frissítene a gombon, de el se jutok odáig, hogy kapcsolódjanak. Az új verzsőnben már lesz akku optimalizálás figyelmen kívül hagyása beállítás, így nem kell a telefon beállítások közt kotorászni külön.
Remélem hamar lesz megoldás a párosításra, illetve remélem nem a gombom ment tönkre. :((

[ Szerkesztve ]


rigoberto
(őstag)

Ez ennyi. :F


GBRDVD
(tag)

Halihó!

Ez a topik aktuálisabb lesz mint valaha:

Elkezdődött a traffipaxerdő telepítése Budapesten

"Félszáz új sebességmérő lepi el hamarosan a budapesti utakat. A traffipaxok mellett az autósokat szintén lassító – olykor átverő – Trafiboxokat is telepítenek, mindkettőről tudunk már több címet és fotót közölni."

Térképen a budapesti fix traffipaxok, mutatjuk, hol mérnek az utakon

Léteznek mindenféle gyűjtések, de kérdés, nem kellene ezeket az adatbázisokat összefésülni?

- https://www.autopalyamatrica.hu/fix-traffipax-lista-veda-terkep
- Lehetséges fix trafiboxok Magyarországon
- http://www.traffihunter.hu/map/
- Európa sebességmérő kamerái és Poi adatbázisai (Facebook)
Nem tudom, milyen Facebook-csoportok vannak még a témában, de kellene valami stratégia, hogy ne kelljen még véletlenül sem a FB-t használni a kommunikációátadásra. Ha van valamilyen egyéb fórum, azt is szívesen veszem.

Mi a véleményetek az Ooono-ról? A Traffihunter sajnálatos megszűnése után ezt ajánlották a srácok, mint alternatívát. Működőképes? Mit lehet róla tudni? Lehet, hogy kellene majd egy dedikált Ooono fórum, vagy traffipax fórum, de lehet, hogy egyelőre ez is megfelel.


GBRDVD
(tag)

Terézváros becsekkol: Új sebességmérőket telepítenek Terézvárosban

[ Szerkesztve ]

üzenetek