[Re:] [andris1602:] Autóriasztó - másképp - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


TheLázs
(csendes tag)
Blog

Mátrixos LED panel, előre programozott üzenetekkel.

"Ha közelebb jössz, nem megy gyorsabban"

"Ha elég közel jössz, láthatod a gázpalackot a kalaptartó alatt"

"Lám de szép autód van, kár lenne, ha valaki előtted befékezne"

"Kedves az életed? Az enyém legalább legyen! Tarts követési távolságot!"

"Hogy szállítják a néger rabbit? Sehogy, mert nem tartott követési távolságot"


Fecogame
(veterán)
Blog

Autóriszató? :)


andris1602
(aktív tag)
Blog

Eh, köszi :R :R

(#1) TheLázs: Nem rossz ötlet, de akkor szereznem kell román, szerb, ukrán fordításokat is. :DDD Köszi :R


Syl
(nagyúr)
Blog

Univerzális jelet kell rá rajzolni. Például tatabike aláírását: ┌∩┐ (◣_◢) ┌∩┐
;]


ncc1701
(veterán)

A hátsó szélvédő mosó spricnit állítsd be úgy, h egyenesen a mögötted levőre spricnizzen. Azzal majd lefoglalja magát kicsit.


Gdi
(senior tag)
Blog

Vagy rögtön, mint a kémfilmekben és a Knight Riderben olajfolt vagy szögszórót be hátra.
Az sem kevésbé balesetveszélyes :)


draco31
(veterán)
Blog

Ha van hátsó ködlámpád, nyomd fel. Az is tud zavaró lenni.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Amúgy mekkora sebességgel előzöl?
Ha jól számolok a kamionok számítógépe, nagyjából 100-nál vágja be. Persze van néhány százalék eltérés a példányok között. Ezért szokott elhúzódni az előzés 10 km hosszra is.

Ha megvan a 20 százalék sebesség többleted, nem sokáig tartod fel a mögötted jövőket.
Ha nincs meg, akkor többet ér a kamion mögött megtakarított üzemanyag. (Ha nem kell sietni, én szívesen beállok valamelyik mögé. :) )

A megtartott követési távolság nagyon személyfüggő. Pontosabban attól függ, mekkora méretű településen él az autó vezetője.
A nagyon nagy városokban már kicsit öngyilkos távra rövidül a távolság.

Nullától - harmincig pontosan akkora, hogy ne látszódjon az útszakasz, a másik autó mögött. A torlódásban nagyon kell figyelni. Egy pillanat alatt kész a koccanás. (Ennek megfelelően gyakoriak a nagyon alacsony sebességű koccanások.)

Hatvanig, pontosan akkora a távolság, hogy egy jármű véletlenül sem férhessen be, a kettő közé.
Nagyjából százig ennél valamivel nagyobb.

Gyorsforgalmi út és autópálya. Maximum kettő autónyi szabad hely, a két jármű között. :DDD
Ennél nagyobb távolságot csak a 160+ sebességgel közlekedők tartanak. Már megtanulták a követési távolság helyes becslését. (A szerencsésebbek ütközés nélkül.)
Németországban a sebesség mérésen túl a követési távolság mérése, a leggyakoribb ellenőrzési fajta az autópályákon.
Szóval nem minden mögötted haladó kérdőjelezi meg a léted értelmét. Csak a megszokott módon közlekedik a többség.

PS:
Az ingyenes ablakmosás ötlete zseniális.


Syl
(nagyúr)
Blog

>a kamionok számítógépe, nagyjából 100-nál vágja be

A kamionok autópályán maximum 90-nel mehetnek, a számítógépük általában 85-87-re van belőve.


lsebestyen
(addikt)

A legegyszerűbb az, ha egy hangyányit rálépsz a fékpedálra. Ekkor még nem fékez az autó, de a féklámpa felkapcsol. Nekem ez 90%-ban bejön. A duda szerintem nem jó, attól csak idegesebb lesz, rosszabb esetben annyira megijed, h berántja a kormányt, stb. Olyan ledet sem raknék fel ami kiégeti a mögötted levő retináját...


Samus
(addikt)
Blog

Anno RSK-n ment az agyalás, végül valaki kitalálta a tutit, mert látta egy Lexuson (?) A ferdehátú (elvileg a Sedan-ban is) régi Swiftben a féklámpa és a ködzárófény mellett van még egy piros rész, ami üreges, nincs benne foncsor, és semmi, de a Japán verzión valami világítási célja volt, tehát maradt. Bekókányoltak egy bajonettes foglalatot (indexé jó például, bontóból olcsón lehet szerezni) mindkét oldalra, a ködzárófényt is átkötötték a fékre, így fékezéskor az autó egész hátulja világított. Pofátlan mód zavaró lehetett, főleg éjjel.


nemlehet
(őstag)
Blog

Sajnos nem azon múlik mennyire előzöl normális sebességgel. Vannak olyan agyatlan majmok akiknek ha a segge alá kerül 120+ lóerő akkor csak a padlógázt ismeri és mindig siet aztán tol le a fenébe. Akkor is, ha 4 autó van előtted és ha akarnál se tudnál menni.


andris1602
(aktív tag)
Blog

Köszönöm mindenkinek az ötleteket, az ablakmosón azóta is vigyorgok :DD

A lámpa átalakítása is érdekes ötlet, de ha mindent a féklámpához kötök, szerintem a rendőr a fejemet veszi..
Jut eszembe, már nagyon rég foglalkoztat a kérdés: mi lett a régi Swift klubbal? :U

Az előzésről: 90%-ban úgy zajlik, hogy a 110-es tempómban utolérek egy kamiont, még van egy viszonylag nagyobb távolság, amikor elkezdek gyorsítani, közben nézem a tükröt, hogy milyen gyorsan jön a következő versenyző. Ha minden ok, kb 120-as tempóval megelőzőm viszonylag gyorsan, és ennyi. Nem érzem úgy, hogy feltartanám a forgalmat, nem veszek bérletet a belső sávba.. Aki mögöttem 150-el jön, tuti úgy érzi, hogy feltartom :)

(#8) Hieronymus: Elég sokat közlekedem Pesten belül is, tudok "pestiesen" menni, főleg ha át szeretnék férni egy zöld lámpán, csökkentem én is a követési távolságot. De nem mászok más nyakára.


Sethdobaloah
(senior tag)

Ha szereted a veszélyt, akkor nem fékezel hanem csak lelépsz a gázról. Esetleg mellé még visszaváltasz egyet, ha nem 20 cm-re hanem 3 m-re van a fenekedben. A mögötted jövő erre beleáll a fékbe, ha csak a lámpát villogtatod, azt kb leszarja az igazi tahó.
Én simán átállok gps 95-ről óra 85-re ha valaki beleáll a seggembe... (autóút), ezzel segítem az előzését. Ha nem tud előzni, akkor meg általában veszik a lapot, és ha már megvan a követési távolság, én is újra rálépek a gázra.
Autópályán meg ne foglalkozz vele. Ha fel tud idegesíteni a mögötted jövő, akkor inkább ne előzz. Az ideges sofőr veszélyes...


Lauda
(félisten)
Blog

Szia!

Tetszett az irasod! :D Olvastam a javaslatokat, en azt tanacsolom, hogy semmi olyan reakciot ne csinalj, amivel meg tovabb hergeled a seggedben autozot. Egyaltalan ne csinalj semmit, mert csak rontasz a helyzeten. Vezess tovabb ugy, ahogy neked jo, majd eltunik moguled.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Laudával értek egyet. Nem szabad ijesztgetni büntetni vagy bármi módon piszkálni a másikat. Ha előzöl ő is rá fog jönni az aranyigazságra hogy előbb volt a kocsiján fék mint rendszám.

Amiket itt egyesek javasolnak, több mint hajmeresztő. Kíváncsi vagyok hogy a fékkel ijesztgetés után egy esetleg bekövetkező ráfutásos balesetnél az ötletgazda pl vállalná-e a felelősséget :W


lsebestyen
(addikt)

:W :W Nem azt mondtam, h büntető fékezzen, hanem h villogtassa fel a féklámpát. :W :W

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Belegondoltál hogy ha valóban nagyon közel megy hozzá és feszülten figyel és azonnal satuzik rá mi történik a mögötte jövőkkel? Nem úgy tűnik.


Lauda
(félisten)
Blog

Autopalya temponal feklampat villogtatni. Az tenyleg jo otlet....


lsebestyen
(addikt)

Te meg abba nem gondolsz bele, hogyha felvillantod a féklámpát, akkor az a másodpercnek a törtrésze. De te baromi jó reflex-szel rendelkezhetsz, ha ennyi idő alatt már a féket tudod taposni. ;)

üzenetek