üzenetek

hozzászólások


Namelesske
(addikt)

Ugyan már, minden dokumentálva van valahol, főleg hogy az egész Android Open Source Project alatt készül. Szerinted úgy jöttek rá ezekre a dolgokra hogy random beírtak valami marhaságot angolul egy konfigurációs fájlba? Szépen le van minden dokumentálva, és szépen lehet követni a mindennapos fejlesztést például a CM-nél is.Csak a bookmarkjaimból csemegezéve: [link]

Nem vagyok developer, de a PB több apró részletből áll össze. Ilyen például a Google-által fejlesztett Interactive CPU ütemező, ami a digitalizáló jelére megugrasztja a CPU órajelét és még érintés előtt. Ehhez jön hozzá a 60fps + vsync, vannak alkalmazáson belüli optimalizációk, mint például a billentyűzet és a tárcsázó is jobban és gyorsabban reagál az érintésre. Elvileg kontextus érzékeny a memória kezelése, és próbálja megtippelni hogy mire fogsz kattintatni egy adott művelet után és betölti a memóriába, hogy gyorsabban nyílhassanak meg, nem tudom hogy ebből mennyi került át a felhasználói alkalmazásokhoz.

A Project Svelte ezt gondolta tovább

Csökkentették az egész rendszer memória felhasználását, majd lehetővé tették az alkalmazásoknak hogy figyeljék a memória használatot és ha akarnak automatikusan kerüljenek egy kevésbé memória igényes állapotba helyet adva az éppen aktuális folyamatnak. Sajnos ehhez az kell hogy az alkalmazások is ezeket az irányelveket figyelemmel kísérve íródjanak, tehát a régi appok ugyan olyan rőforrászabálóak mint eddig.

A jövőben az ART hivatott leváltani a JIT okozta lassulásokat, mivel a telepítés pillanatában már fordulnak az alkalmazások a nagyobb hardverek és gyorsabb háttértárak miatt így gyorsabban töltődnek be egyszerre a memóriába.

[ Szerkesztve ]

üzenetek