nagyon szép munka . a következő lehet még nagyobb és a gép mehet a motorháztető alá
hozzászólások
gratulálok nagy szép lett, csak így tovább
következő mi lesz ? talán egy ferrari ?
enterlaci
(senior tag)
Nagyon jó ötlet és megvalósítás, nekem is nagyon tetszik! ..éés igazi retro feeling.
Beszarás jó! Ez a részletesség, a felnik a futómű, ablakok, kilincsek...hihetetlen! Hatalmas gratula!
bcbeci
(csendes tag)
Ennél precízebb munkát még életemben nem láttam! A modell ajtóhézagjai pontosabbak mint az eredeti trabin! Eszem-f@szom megáll! Azért szívesen olvasnék egy hosszabb cikket a suzuki motor átalakításról is. Meg a charade turbó hozzáillesztésről.
[ Szerkesztve ]
westcoastog
(veterán)
Nagyon frankó volt élőben is látni.
Drága volt lepapírozni a motorcserét?
Gyárthatnál akár 1:18-as méretarányú makettautókat is.
[ Szerkesztve ]
Elismerésem!
Ilyenkor jön az az érzés, h kár, h nem voltam ott, ezt jó lett volna élőben is látni.
[ Szerkesztve ]
Nagyon szép lett. Nem tudom, mivel foglalkozol, de szerintem ötletes gépházakra lenne piac, főleg ha azok is ilyen minőségűek.
[ Szerkesztve ]
Calibra72
(aktív tag)
Szerencsés ember vagy, mármint hogy volt rá időd
Amúgy gratulálok, nagyon jó lett !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szerintem bicigli.
Gratula az alkotónak, már a kezdetekkor (blogbejegyzés) felfigyeltem rá, nagyon igényes munka lett!
[ Szerkesztve ]
Csak támogatni tudom a "tömeggyártást". Az én kocsimat is le lehetne modellezni jó pénzért Amennyiben csak egyedi munka marad úgy is hatalmas gratuláció!
Erre a modding gépre szavaztam a Veletechen, mert szerintem a legjobb. Szép munka!
[ Szerkesztve ]
DRB
(senior tag)
Ez nagyon ott van, erre már simán lehet mondani, hogy tökéletes!
Mást ehhez nemigen tudok hozzáfűzni, de ahogy nézem más se nagyon tud.
Viszont a hungaroringes/gyorsulási versenyes részhez annál többet. Van esély rá hogy rendszeresen találkoztunk ott, bár ez attól is függ te mikor jártál ki gyorsulni. Én hosszú évekig nyomtam egy BMW 325ci-vel egy 320i-vel, na meg persze a „babos” Skodával. Ez egy öreg 120L volt, asszem '82-es, azért babos mert veszettül durrogott(meg lángolt) a kipufogója, na meg veszettül is ment, ez mondjuk meg is marad sok emberben, velem együtt. Már évek óta nem volt meg a Skoda(és gyorsulni se jártam ki), de többször találkoztam(valamilyen autós bulin, esetleg veterán találkozó, vagy én nem is tudom hol), számomra ismeretlen emberekkel, akiknek az volt az első kérdésük, hogy „a Skoda hol van?”, meg ehhez hasonlók. Szóval jó buli volt az a gyorsulási verseny a ringen, sajnos már nem arról szól mint régen, dehát ez van.
[ Szerkesztve ]
Köszönöm mindenkinek a szép szavakat.
Neked is feco72.
Én a 2000-es évek elején jártam ki.
2003-2004-2005 az biztos ,most hirtelen megnéztem a kupákat.
Ha találkoztunk is ,akkor még gyári alma(fos)zöld volt a járgány.
Igen, sajnos már nem arról szól amiről kéne.
A kisembert onnan is kirekesztették.
2009-ben kész lett a turbós motor, kimentem ide Tökölre, akkor még volt 1550ccm alatti turbós kat.
Negyedik lettem 2-3 tizedre a harmadiktól ami egy Turbós Punto volt.
Na mondom még kicsit reszelek rajta és jövőre indulok.
Erre az a ket. is megszűnt. Beraktak a turbódízel autók közé.
Mondom inkább tegyen eggyel nagyobb benzines kat.-ba.
Azt nem lehet, jött a válasz.
Fasza, mit kezdjek 3000-es kályhákkal.
Na azóta nem voltam kint.
Bár az jól esett ,hogy több év kihagyás után a kommentátor emlékezett rám néz alapján.
A Škodák ideálisak gyorsulási versenyre. Hátul a súly és a hajtás.
De ha kész lesz egyszer a 200le körüli MR2 lehet kinézek nosztalgiázni egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
Mi ezt már tízen éve csináltuk.
De az MR2-be most csináltam motor átépítést és régen és most is ö intézte a papír munkát.:
[link]
30-ért megcsinálta tavaly.
Dyrg
(aktív tag)
Csatlakoznék a többiekhez, le a kalappal! (én is visszasírom a kis trabimat...)
westcoastog
(veterán)
Az nem rossz, igaz még nincs kocsim, de már meg van álmodva miket akarok majd alakítani rajta, és jó lenne majd lepapírozni mindent hogy ne legyen gond. Inkább megakarok tudni mindent, hogy annak tekintetében álmodozhassak, ameddig a takaróm ér.
Mondjuk előbb munka kéne, hogy autózhassak.
De ezt a weblapot elmentem magamnak.
[ Szerkesztve ]
Gratula itt is
Eszméletlen részletgazdag kivitelezés, és agyament sok munka. Jár érte a maximális respect
Alap szakma 303/1 gépi forgácsoló(esztergályos) szakmunkás.
Ezután CNC tanfolyam és 2007-ben Solidworks és Solidcam tanfolyam.
25 éve nyomom az ipart. Néha már fáj.
Hobbi autószerelő és egyéb bütykölő.
Valami "hülyeséget" mindig kell csinálni.
Duliee. Neked is köszi.
[ Szerkesztve ]
Gratulálok nagyon pazar munka lett. Azt viszont megkérdezném, hogy az alaplap hogyan is fekszik a Trabiban?
Köszi.
Alaplap furatoknál 20mm magas alul felül M3-as menetes alumínium távtartók.
Ezzel van rögzítve.Remélem érthető voltam.
hobizoli
(nagyúr)
van 1.4 turbo kategoria Kiskunlachazan evek ota
amugy a Charade GTti motorja 1.0 12v alapbol...es turbos is
DRB
(senior tag)
Én a kezdetektől kijártam(talán olyan 1996 körül került ki a ringre, de lehet 97 vagy még később, nem emlékszem igazán), sőt azt is mondhatnám, hogy egy benzinkutas haverommal kezdtük el az egészet a Kunigunda utcában, gyakorlatilag ebből lett a ring, persze ez jóval korábban volt. Meg azért ez egy bonyolult történet volt mire kikerült a ringre, mindenesetre annyi volt az eleje, hogy valamelyikünk megszólalt: „na fogadjuk, hogy az enyém gyorsul jobban” , ami ez után jött az a hosszú történet, ha érdekel elmesélem privátban. Aztán én kb. 2003-ban(max 2004-ben) abbahagytam, nem volt jó akkor már, na de ez is egy hosszú történet. De az tuti, hogy jártunk ki együtt(egy darabig) és nekem rémlik is valami a zöld trabiról. Sőt egy vezeték névre is emlékszem(vagyis inkább csak rémlik ez is), lehet te voltál, bár itt lehet tévedek, mert egy kombi Trabant is rémlik ezzel a névvel kapcsolatban... ejj öregszem nagyon, már csak rémlenek a dolgok. Amire viszont biztosan emlékszem trabi, az egy (delfin?)kék kétütemű, keményen megtuningolva, elég durva volt, a Pati Laci(bá), talán így hívták az embert. Vagy volt a Kriskó Zoli zöld Ladája, a VTi verő. De ott volt a Domokos Csaba a turbó Ladával, a Tótth Zoli a mindenféle motoros skodáival(pl. alig 500 kilós Skoda S100-ban egy 1.8 16v GTI Golf motor, meg ilyenek), meg sorolhatnám a neveket... Szerintem te eleinte a Tóthal, meg a skodáival birkóztál az ezres kategóriában(akkor még Skoda motorokkal ment), de nem emlékeszem pontosan(erre sem ), ezt te tudod, de majd megkérdezem az ember, hátha ő emlékszik valamire. De jó is volt akkor, dehát rég volt és elmúlt.
(#39) hobizoli: A turbósokat mindig feljebb sorolták egy kategóriával, legalább is a ringen így volt anno, persze sok esetbe így is taroltak. A GTti sose mehetett az 1000cc-ig kategóriában, egy 1550 urbó meg rögtön a 2000 köbcenti feletti kategóriába került. De hogy aztán Tökölön hogy csinálták, nem tudom, oda nem igazán jártam már ki.
[ Szerkesztve ]
Gépész tanulóként érthető, persze csak a képeken nem igazán látszott, vagy én voltam vaksi
Elkezdtem olvasni, es azt hittem, tenyleg lett a tuning trabi
Nagyon szep munka Gratulalok!!!!!
Egonyolc
(aktív tag)
Gyönyörű lett.
Egy ötlet, ha kicsit megemeled és tükörre raktad volna, talán jobban látszódott volna a futómű.