üzenetek

hozzászólások


Lewzke
(őstag)

nagyon szép munka :C . a következő lehet még nagyobb és a gép mehet a motorháztető alá :DD


Chaser
(titán)

:R


djdaniel
(senior tag)
Blog

gratulálok nagy szép lett, csak így tovább :R
következő mi lesz ? talán egy ferrari ? :U


Tom5
(addikt)
Blog

Mocskosjó! :Y


gianni85
(veterán)

ú de király


enterlaci
(senior tag)

:C Nagyon jó ötlet és megvalósítás, nekem is nagyon tetszik! ..éés igazi retro feeling. :K


azbest
(félisten)
Blog

Wow... a vákuumos formázás külön érdekes :)


mefistofeles
(addikt)
Blog

Beszarás jó! Ez a részletesség, a felnik a futómű, ablakok, kilincsek...hihetetlen! Hatalmas gratula! :C :R


Lenry
(félisten)
Blog

besz*rás :R


Fr0z3n
(őstag)
Blog

Elmentem... :DDD kész vagyok. KELL egy ilyen trabi a polcomra.


3shae
(aktív tag)

Gyönyörű!

:R


bcbeci
(csendes tag)

Ennél precízebb munkát még életemben nem láttam! A modell ajtóhézagjai pontosabbak mint az eredeti trabin! :) Eszem-f@szom megáll! Azért szívesen olvasnék egy hosszabb cikket a suzuki motor átalakításról is. Meg a charade turbó hozzáillesztésről. :)

[ Szerkesztve ]


westcoastog
(veterán)

Nagyon frankó volt élőben is látni. :)
Drága volt lepapírozni a motorcserét? :B
Gyárthatnál akár 1:18-as méretarányú makettautókat is. :))

[ Szerkesztve ]


KraX
(őstag)

Zsenialis... :R


Thunderzolee
(addikt)
Blog

Elismerésem!

Ilyenkor jön az az érzés, h kár, h nem voltam ott, ezt jó lett volna élőben is látni.

[ Szerkesztve ]


BlackPriest
(őstag)
Blog

:R


adi mester
(tag)
Blog

Nagyon szép lett. Nem tudom, mivel foglalkozol, de szerintem ötletes gépházakra lenne piac, főleg ha azok is ilyen minőségűek. :R

[ Szerkesztve ]


Calibra72
(aktív tag)

Szerencsés ember vagy, mármint hogy volt rá időd :)
Amúgy gratulálok, nagyon jó lett !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kisza25
(félisten)
Blog

gratula nagyon király, elismerésem nagyon szép munka :R


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Szerintem bicigli. ;]

Gratula az alkotónak, már a kezdetekkor (blogbejegyzés) felfigyeltem rá, nagyon igényes munka lett! :R

[ Szerkesztve ]


waithEard
(őstag)
Blog

Le a kalappal... :R


Rivaul
(addikt)
Blog

Csak támogatni tudom a "tömeggyártást". Az én kocsimat is le lehetne modellezni jó pénzért :DDD Amennyiben csak egyedi munka marad úgy is hatalmas gratuláció!


gyáliSanyi
(őstag)

Szép munka!

Milyen vastag hegesztőhuzalt használtok?


feco72
(Modder)
Blog

Gratula Andrew :C . Ez már kellett neked a tavalyi év után!


#16939776
(nagyúr)
Blog

Gratulálok! :R


petipetya
(nagyúr)
Blog

Erre a modding gépre szavaztam a Veletechen, mert szerintem a legjobb. Szép munka! :C

[ Szerkesztve ]


DRB
(senior tag)

Ez nagyon ott van, erre már simán lehet mondani, hogy tökéletes! :R
Mást ehhez nemigen tudok hozzáfűzni, de ahogy nézem más se nagyon tud. ;)

Viszont a hungaroringes/gyorsulási versenyes részhez annál többet. Van esély rá hogy rendszeresen találkoztunk ott, bár ez attól is függ te mikor jártál ki gyorsulni. Én hosszú évekig nyomtam egy BMW 325ci-vel egy 320i-vel, na meg persze a „babos” Skodával. :DDD Ez egy öreg 120L volt, asszem '82-es, azért babos mert veszettül durrogott(meg lángolt) a kipufogója, na meg veszettül is ment, ez mondjuk meg is marad sok emberben, velem együtt. Már évek óta nem volt meg a Skoda(és gyorsulni se jártam ki), de többször találkoztam(valamilyen autós bulin, esetleg veterán találkozó, vagy én nem is tudom hol), számomra ismeretlen emberekkel, akiknek az volt az első kérdésük, hogy „a Skoda hol van?”, meg ehhez hasonlók. Szóval jó buli volt az a gyorsulási verseny a ringen, sajnos már nem arról szól mint régen, dehát ez van.

[ Szerkesztve ]


Andrew_31
(Modder)
Blog

Köszönöm mindenkinek a szép szavakat. :R
Neked is feco72.


Andrew_31
(Modder)
Blog

Én a 2000-es évek elején jártam ki.
2003-2004-2005 az biztos ,most hirtelen megnéztem a kupákat.
Ha találkoztunk is ,akkor még gyári alma(fos)zöld volt a járgány.
Igen, sajnos már nem arról szól amiről kéne.
A kisembert onnan is kirekesztették.
2009-ben kész lett a turbós motor, kimentem ide Tökölre, akkor még volt 1550ccm alatti turbós kat.
Negyedik lettem 2-3 tizedre a harmadiktól ami egy Turbós Punto volt.
Na mondom még kicsit reszelek rajta és jövőre indulok.
Erre az a ket. is megszűnt. Beraktak a turbódízel autók közé.
Mondom inkább tegyen eggyel nagyobb benzines kat.-ba.
Azt nem lehet, jött a válasz. :))
Fasza, mit kezdjek 3000-es kályhákkal.
Na azóta nem voltam kint.
Bár az jól esett ,hogy több év kihagyás után a kommentátor emlékezett rám néz alapján.
A Škodák ideálisak gyorsulási versenyre. Hátul a súly és a hajtás.
De ha kész lesz egyszer a 200le körüli MR2 lehet kinézek nosztalgiázni egy kicsit. :DDD

[ Szerkesztve ]


Andrew_31
(Modder)
Blog

Mi ezt már tízen éve csináltuk.
De az MR2-be most csináltam motor átépítést és régen és most is ö intézte a papír munkát.:
[link]
30-ért megcsinálta tavaly.


Dyrg
(aktív tag)

Csatlakoznék a többiekhez, le a kalappal! :C :R (én is visszasírom a kis trabimat...)


westcoastog
(veterán)

Az nem rossz, igaz még nincs kocsim, de már meg van álmodva miket akarok majd alakítani rajta, és jó lenne majd lepapírozni mindent hogy ne legyen gond. Inkább megakarok tudni mindent, hogy annak tekintetében álmodozhassak, ameddig a takaróm ér. :D
Mondjuk előbb munka kéne, hogy autózhassak.
De ezt a weblapot elmentem magamnak. :)

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Gratula itt is :R

Eszméletlen részletgazdag kivitelezés, és agyament sok munka. Jár érte a maximális respect :)


Andrew_31
(Modder)
Blog

Alap szakma 303/1 gépi forgácsoló(esztergályos) szakmunkás.
Ezután CNC tanfolyam és 2007-ben Solidworks és Solidcam tanfolyam.
25 éve nyomom az ipart. :)) Néha már fáj. :DDD
Hobbi autószerelő és egyéb bütykölő. :DDD
Valami "hülyeséget" mindig kell csinálni.

Duliee. Neked is köszi.

[ Szerkesztve ]


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Gratulálok :R nagyon pazar munka lett. Azt viszont megkérdezném, hogy az alaplap hogyan is fekszik a Trabiban? :R


Andrew_31
(Modder)
Blog

Köszi. :R
Alaplap furatoknál 20mm magas alul felül M3-as menetes alumínium távtartók.
Ezzel van rögzítve.Remélem érthető voltam.


beefjeez
(senior tag)
Blog

Az igazi autóról jobban érdekelne egy cikk.


Shapord
(tag)
Blog

Igenyes,szep munka grat hozza! :R


hobizoli
(nagyúr)

van 1.4 turbo kategoria Kiskunlachazan evek ota
amugy a Charade GTti motorja 1.0 12v alapbol...es turbos is


DRB
(senior tag)

Én a kezdetektől kijártam(talán olyan 1996 körül került ki a ringre, de lehet 97 vagy még később, nem emlékszem igazán), sőt azt is mondhatnám, hogy egy benzinkutas haverommal kezdtük el az egészet a Kunigunda utcában, gyakorlatilag ebből lett a ring, persze ez jóval korábban volt. Meg azért ez egy bonyolult történet volt mire kikerült a ringre, mindenesetre annyi volt az eleje, hogy valamelyikünk megszólalt: „na fogadjuk, hogy az enyém gyorsul jobban” :DDD, ami ez után jött az a hosszú történet, ha érdekel elmesélem privátban. Aztán én kb. 2003-ban(max 2004-ben) abbahagytam, nem volt jó akkor már, na de ez is egy hosszú történet. De az tuti, hogy jártunk ki együtt(egy darabig) és nekem rémlik is valami a zöld trabiról. ;) Sőt egy vezeték névre is emlékszem(vagyis inkább csak rémlik ez is), lehet te voltál, bár itt lehet tévedek, mert egy kombi Trabant is rémlik ezzel a névvel kapcsolatban... ejj öregszem nagyon, már csak rémlenek a dolgok. :D Amire viszont biztosan emlékszem trabi, az egy (delfin?)kék kétütemű, keményen megtuningolva, elég durva volt, a Pati Laci(bá), talán így hívták az embert. :) Vagy volt a Kriskó Zoli zöld Ladája, a VTi verő. :DDD De ott volt a Domokos Csaba a turbó Ladával, a Tótth Zoli a mindenféle motoros skodáival(pl. alig 500 kilós Skoda S100-ban egy 1.8 16v GTI Golf motor, meg ilyenek), meg sorolhatnám a neveket... Szerintem te eleinte a Tóthal, meg a skodáival birkóztál az ezres kategóriában(akkor még Skoda motorokkal ment), de nem emlékeszem pontosan(erre sem :D), ezt te tudod, de majd megkérdezem az ember, hátha ő emlékszik valamire. De jó is volt akkor, dehát rég volt és elmúlt. :)

(#39) hobizoli: A turbósokat mindig feljebb sorolták egy kategóriával, legalább is a ringen így volt anno, persze sok esetbe így is taroltak. A GTti sose mehetett az 1000cc-ig kategóriában, egy 1550 urbó meg rögtön a 2000 köbcenti feletti kategóriába került. De hogy aztán Tökölön hogy csinálták, nem tudom, oda nem igazán jártam már ki.

[ Szerkesztve ]


FID
(őstag)
Blog

Nem is gondoltam, hogy ennyire tökölős volt! Grat hozzá! :R


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Gépész tanulóként érthető, persze :) csak a képeken nem igazán látszott, vagy én voltam vaksi :)


kengyel
(nagyúr)
Blog

Ez kérem egyszerűen kiváló munkát takar ! Gratulálok !


csongi
(veterán)
Blog

Elkezdtem olvasni, es azt hittem, tenyleg lett a tuning trabi:)
Nagyon szep munka Gratulalok!!!!! :)


F e Z o
(veterán)

Minden elismerésem! :R


Egonyolc
(aktív tag)

Gyönyörű lett.

Egy ötlet, ha kicsit megemeled és tükörre raktad volna, talán jobban látszódott volna a futómű.


alfa20
(senior tag)

Nagyon szép munka!
Gratulálok!


NoMagix
(addikt)

Gratulálok, nagyon szép munka! :R


Podpupi
(tag)

Ez igen ... :C


Lomha 8V
(addikt)
Blog

Gratulálok, nagyon jó és persze igazán Kelet-Európai, ami kedves a szívünknek. :K :C

üzenetek