Nekem is volt 40 megás conner 3.5 colos vinyóm, szintén 386 sx-16 mellett volt, a bioszban külön be kellett állítani minden paraméterét! A doom is elindult rajta 4 mega rammal (bár csak 3 megát számolt fel, tehát lehet csak 3 volt az a 4), de annyira akadozott, hogy le kellett felezni a grafika minőségét és a képernyőméretet majdnem minimumra kellett venni, de futott!
hozzászólások
Nyugi, szaggatásmentes még 486SLC-33 -ason is csak fél minőség mellett volt 4MB RAM-mal.
tudom, hogy egy szőrszákhasogató köcsög leszek, de gyerekkorom egyik meghatározó játékáról van szó, aminek a címe nem Street Road 2, hanem Street Rod 2.
a gép egyébként nagyon kemény, a kedvenc megoldásom a helyéről kivehető billentyűzet
zizi7229
(tag)
csak az első mondatig kellett olvasnom, és tudtam ki az író!
Kellemes ünnepeket!
Johnnyxy27
(aktív tag)
486 dx 40-en már szépen futott, vicces, hogy amikor kijött, az átlag gép 286, 386 volt itthon!
Grat a cikkhez! Simán
macskapacsi!
Lehetne belőle Predator noti Veletechre.
[ Szerkesztve ]
Crafter32
(őstag)
Street Road 2 és a 63' Corvette mai napig emlékszem. Imádom még mindig azt a játékot.
Bitang egy szörny, köszi a cikket!
Én a Street Rod-ot c64en nyomtam, de 88-89 körül bejártam keresztanyám melóhelyére, és ott pc-n pár dolgot már kipróbálgattam.
Kellemes Ünnepeket!
Két párhuzamos portot még asztali masinákra sem tettek túl gyakran...laptopon pedig szinte kizárt volt, hacsak nem valami speciális (pl. ipari, katonai) kivitelről volt szó!
Az egyik DB25-ös csati egy külső floppy csatlakozó...szerintem!
Vagy 25 pines sörös port csati. A RS232 szabvány eredetileg 25 pines...
igen de mindegyik csati anya... a "széles" soros port is úgy tudom, hogy apa
Den Hadnagy
(senior tag)
Fú, de jó volt látni a régi játékokat... Street Rod, Stunts Gratula a kitartásodhoz.
Rayfull
(tag)
Akkoriban óvatosabban kellett ezt a 6 kilós jószágot dobálni, hogy ne öljön meg senkit
Itt Extensa modelleket említenek, de ugyanez a típus (FDD-101) volt jó az AnyWare 1100LX-hez is!
Nem "sörös" csati...
30z.Samu
(félisten)
De vagány! Köszi a cikket! Én is játszottam ezekkel, de már 486-oson.
sptkyle
(senior tag)
Na ilyet se minden nap lát az ember. Főleg működőt.
Köszi a beszámolót, szokás szerint egy élmény volt.
Bár nem ilyen idős, de egy Siemens Nixdorf PCD-5ND nem érdekel esetleg?
MC Pite
(veterán)
Toljátok itt is, lassan meg kéne már nézni ezeket
Jó kis olvasmány, csodálom a kitartásod
BiP
(nagyúr)
Need for Speed Motor City Online pótolta volna ezt a hiányosságot, MMO is volt, de aztán az EA lelőtte a szervereket.
Pár éve elvileg újra lehetett vele játszani, de a fene tudja, hogy mennyire igaz, mennyire aktív még.
Inhuman01
(tag)
Igen közben én is kutakodtam egy kicsit, de azért mai "köntösben" a grafika picit jobb lenne :-) Én továbbra is egy kiaknázatlan területnek látom ezt a stílust.
BiP
(nagyúr)
Nyilván. Még ha működésre is lehetne bírni ezt az NFS:MCO-t, az NFS4 motorja mai szemmel nézve már kevéske.
Egyébként szerintem is egy tátongó piaci rés ez a műfaj, de hát úgy látszik, a kiadók/fejlesztők nem látják benne a potenciált. Sajnos.
anaqer
(veterán)
Uh, annak idején apám hurcolt haza egy ilyet szörnyet az irodából,hétvégente reszelni a negyedéves terveket... (mi meg pörgettük rajta az ABRAMS Battle Tank-ot meg a Crime Wave-t ).
kraki
(tag)
Köszi a cikket, teljesen másra volt ráállva az agyam (munkaügyek), de ezzel az írással szinte relaxáltam! Nekem is van valahol egy őslapim, elő kellene venni - ezt gondoltam -, és egy műgyüjtőnek sporttársi áron eladni. Azután elolvasni a róla írott cikket...
Cythyel
(senior tag)
Megpróbálok arra eljutni, max veszek ki rá szabit, mivel nagyon messze lesz.
A cikk egyből eszembe juttatta azt a compaq gépet amit elküldtem neked, szintén ugyan ilyen procc lapul benne és szintén dallas chip hibás volt.
SkyLine3000
(addikt)
Durva ez a vastagság. Mint egy akkori asztali gép, amikhez egy kijelzőt csatoltak.
Nekem az első gépem 286-os volt, 40 megás vinyóval. Azt hittem, mindenre elég lesz. Felment rá a dos, meg egy jó kis nyomozós játék, és elfogyott a hely. Suli előtt mennyit toltuk a PoP-ot, SR1-2, W3D gémeket.
Istenem, hányszor elkéstünk... (90-93között)
[ Szerkesztve ]