üzenetek

hozzászólások


JasL
(senior tag)
Blog

Nagyon durván felb*sz, amikor lemaradok egy ilyen akcióról... mi az hogy még be sem jelentik már elfogyott.. 4m én is leakasztanék rá simán... tököm ebbe a buzi harmiaságba... :(((

[ Szerkesztve ]


atike
(nagyúr)

Városi közlekedésre szánt autó. Oda bőven elég ennyi is.


adamssss
(veterán)
Blog

Aláírom ha 75 pluszos vagy vagy ha 200 kilós és nem bírod berakni a hátsódat egy normális autóba.
Egyébként pedig divathóbort és eszméletlenül környezet szennyező. Simán lehet, hogy a későbbiekben az elektromos autók terjedésének pont ez fog gátat szabni mert a nagy légellenállás az E autózás egyik legnagyobb rákfenéje. A SUV-ok meg nem éppen a jó légellenállási együtthatóról ismertek. Amúgy ezeket a monstrumokat én a "ki ha én nem" autóknak hívom és ahogy vezetnek és viselkednek az utakon erre a többség rá is szolgál.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Szerintem le van korlátozva, amit meg lehet hackelni. ;]

JasL: örömmel konstatálom, h 4 millcsi itt mindenkinek rendelkezésére áll bármikor. Csak én vagyok ilyen kis csóró. :)

[ Szerkesztve ]


hogabesz
(aktív tag)

100km-en az az 5-6 perc ennyire számítana? (200km-es hatótáv mellett)


koxx
(MODERÁTOR)
Blog

Előzésnél számít. Így igazából nincs benne tartalék. Azért mert városba készült attól még lehetne pl 150 a max.


Bdanyy
(addikt)

Fiatalon is kényelmes nagyon. Magasabb üléspozícióval kisebb autóban is jól el lehet férni. Mondjuk erre egyterű is jó lehet. Kifejezetten nem szeretem a saját autómban, hogy mélyre kell beülni, szűk helyen parkolva kényelmetlen kikászálódni stb.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

még mindig regisztrálhatsz, ha valaki visszamondja, akkor a következő kapja az offert


Apollyon
(Korrektor)

Felülről a harmadik képen melyik város látható a háttérben?


alcsa
(senior tag)

Azért monstrumnak nem hívnám, a design lehet SUV-os, de a méretei jóval kisebbek mint egy átlagos SUVnak.


adamssss
(veterán)
Blog

Na ja. Ha a kényelem számít akkor mindenki üljön át SUV-ba mert végül is annál nincs kényelmesebb. Csak ezzel a mentalitással elég hamar fogjuk tönkre tenni a Földünket. Én fiatalon (30 alatt) köszönöm de be tudom tenni a seggemet az autóba max egy kicsit több combizmot kell használni.

alcsa: A légellenállása ennek is rosszabb mint egy normál autónak.

[ Szerkesztve ]


LurkerSheik
(senior tag)

Fiatal vagyok és a szedánokat szeretem de egy a5 vagy 3-as bömibe kurva kényelmetlen ki-beszállni, a földre ülni kb, egy magasabb építésű akár Dacia-val szemben.
Akárhogy is ez egy nagy selling point a crossover/suv oldalon az erre érzékeny vásárlók körében.


Lacc
(aktív tag)

Miami, Florida US


HThomas
(senior tag)
Blog

Az a jó, ha van ilyen is és olyan is. Akinek számít az SUV-ot vesz, akinek nem az nem. De az nem igaz, hogy nincs előnye. Nem az fogja tönkretenni a Földet, hogy ilyet is gyártanak. Az sokkal többet számít, hogy pl aki városban, rövid úton megy az egyáltalán ne üljön autóba, ha nem muszáj.

(#32) LurkerSheik: Még jó, hogy van Q5 és X3 :D

[ Szerkesztve ]


hitchins
(őstag)

Mivel terheli jobban a kornyezetet egy suv mint egy normal auto?
Miert nincs ertelme?
Nem Q7 nissan leaf osszevetes erdekelne mert azt ertem.

[ Szerkesztve ]


alcsa
(senior tag)

Ez nem tud menni olyan sebességgel amiért érdemesebb volna jobb légellenállás mutatóért faragni belőle :D


Farkas82
(tag)

Pl kia ceed sw kontra kia sportage: kb ugyan akkora helykínálat de cserébe a sportage nehezebb, többet fogyaszt, ha csak nincs szükséged égetően öszkerékre semmi értelme (és valjuk be őszintén magyarón édeskevés embernek kell, még én is mindig hazaértem a ceedemmel, pedig 1300m magasan lakom ausztriában) mégis kb ugyanannyi sportaget látok mint ceedet.


hitchins
(őstag)

Ebbol egyetlen erv van, ha valos a tobbletfogyasztas, de szerintem ez konstrukciotol fugg.
En 6,5 literrel jarok. Budapesten. (Benzines)
Ez konkretan kevesebb mint az elozo sima szemelyautom.

Az hogy mire van szukseg eleg szubjektiv. Gondolom egy vw poloval is hazertel volna kevesebb fogyasztassal.
Enny erovel a kozepkategoriat is lehetne utni hogy minek kell. Mondeo es tarsai.

En nem vagyok SUV/crossover rajongo, messze nem. Ez az elso amit hasznalok es nem okozna gondot visszaulni egy “sima” autoba de szerintem tagadhatatlanul vannak elonyei. Szoval azt mondani hogy ertelmetlen hulyeseg.
Nehany sajat pelda hogy hol volt elonyos eddig:
- Varosi parkolas , padkak
- Forgalomban vezetes kilatas, jobb ralatas a forgalomra->vezetes biztonsaga
- Utkeresztezodes beleatasa
- Alacsony tabla: a tabla miatt egyaltalan nem lattam balra kanyarodasnal hogy jonnek-e szemben. Kodos vagy zivataros idoben nem volt biztonsagos kanyarodni. Most ok
- Ritkan de jarok folduton itt hasznos volt a megemelt hasmagassag foleg esos idoben.
Emellett nagyobb biztonsagban erzem a gyerekem is. Nem mindegy hogy a masik autoval utkozeskor milyen magasan van a talalkozo.
Persze van hatranya is, szamomra leginkabb vezetesi elmenyben.

Mindegy nem akarok tovabb offolni,
szerintem hulyeseg utalkozni. En igy latom ugyanannyira divat szidni mint hasznalni.


aujjobba
(addikt)
Blog

Egy megfizethető áru igazi családi villanyautó kellene már, ami vagy biztonsággal megtesz 300km-t egyhuzamban, vagy kevesebbet de 20-30 perc alatt újra lehet tölteni útközben.
Mert most az van, hogy mindenképp tartanom kellene mellette a batár benzinest (vagy dízelt), mert egy ilyennel se a szüleimet nem tudom vidéken meglátogatni, se a Duna-partra kivinni a 3 gyereket az anyjukkal plusz a kutyával együtt.


adamssss
(veterán)
Blog

Ceteris paribus a rosszabb aerodinamika miatt nagyobb a fogsztasa, plusz altalaban ugyanazon vazon nehezebb is mint egy sedan ez megint csak tobb anyagot igenyel es tobblefogyasztast general.

Egyebkent pedig a legtobb iszonyuan instabil a magas sulypont miatt. Egy esetleges megcsuszasnal egy sedant jobb esellyel szedsz ossze mint ezeket a vicc terepjarokat. Ha meg terepjaro kell akkor Land Cruiser.

üzenetek