üzenetek

hozzászólások


adamssss
(veterán)
Blog

Leoltani? Milyen hozzáállás ez? itt senki nem akar senkit "leoltani". Azt mi az általános iskola felső tagozatában csináltuk.

Itt vita ment érvekkel, ellenérvekkel.

Hogy on is legyek. Ha neked tényleg szükséged van terepjáróra akkor eddig is tudtál venni. Pár évtizede van a piacon ez a kategória. Úgyhogy még mindig nem győztél meg de mint írtam el tudom képzelni, hogy valakinek a kényelmen kívül tényleg kell a magas felfüggesztés, csak a többség nem ezért vesz hanem a már kitárgyalt szempontok miatt.


HThomas
(senior tag)
Blog

Igazából nincs miről meggyőzni a másikat... pont ebből van a baj, hogy mindenki meg akarja mondani a másiknak, hogy szerinte mire van szüksége vagy miért csinál valamit rosszul... vagy éppen ő maga döntött rosszul és ezt vetíti ki másokra. (Lásd az instabil a szerpentinen érv: könyörgöm, akinek fontos az élményautózás a szerpentinen az miért vesz megemelt kocsit? De ha meg mégis vesz, akkor miért azt szűri le belőle, hogy az a kocsi rossz...)

Aztán meg van egy valós és meglehetősen komplex probléma, miszerint sokan vesznek divatból az igényeiknek nem megfelelő és pazarló kocsit, ami feleslegesen terheli a környezetet és erre az autógyárak is rájátszanak a marketingükkel, miközben meg megy az álszent duma a környezettudatosságról.

[ Szerkesztve ]


Fall-N
(veterán)

Így van. Vannak akik racionális érvek miatt vesznek nagy dög kocsikat, van aki divatból vagy státuszszimbólumnak. A gyártók teremtettek divatot vele, elég csak a prémium szegmensben megnézni a BMW X szériát. Fölösleges kategória, mert terepre van alkalmasabb, városba meg túl sok. Tipikus példa az X6. Nekem nem kéne, ha lenne rá pénzem se, de nem is érdekel ha vesz valaki SUV-t.

Vagy ott a Nissan akik dobta régi klasszikus szedánokat a crossover miatt. Például hol van a Nissan Almera? Sehol maximum a dél-amerikai kontinensen.

Mondjuk a prémium vonalon holt mindegy a SUV, mert egy A8 4,2 sem a környezetvédelem netovábbja, vagy az S600 AMG sem.


k-adi
(nagyúr)

miért előnyös ha elől van a töltő?

#repost


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nem hiszem, hogy előny-hátrány a töltőcsatlakozó elhelyezése, akár oldalt, akár elöl van. De elöl jobban kedvelem, mert egy csomó töltőhöz orral a legkönnyebb beállni.


k-adi
(nagyúr)

sérülési esély szempontjából pl. úgy gondolom nagyobb esély van elölről / hátulról megtolni, koccolni valamivel, stb. és akkor így könnyebben megsérül? mintha pl. jobbhátul oldalt lenne talán jobb?
viszont ha elől van akkor jobban odaférsz a töltőoszlophoz ezt elhiszem

[ Szerkesztve ]


Fall-N
(veterán)

Vagy a garázsban is egyszerűbb, ha orral áll be az ember.


atike
(nagyúr)

....na meg ha orral áll be az ember akkor nem lesz tele kipufogógázzal a garázs... Soha nem értettem, hogy miért jó tolatva beállni...

Mondjuk elektromos autónál ez épp nem számottevő... :DDD


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Én mindenhova tolatva állok be, hogy menekülési irányba álljon az autó. Gyorsabb és egyszerűbb így elindulni. :B


k-adi
(nagyúr)

csupán kényelem miatt mert reggel álmosan szarabb kitolatni mint csak előre menni :F aztán persze vannak olyanok akik szerint du. egész nap után fáradtan már szarnak rá és orra állnak be


gzbotii
(veterán)
Blog

Igen, lesz kishaszon kivitel.


gzbotii
(veterán)
Blog

125nm. Ami egy 1.4 benzinesének felel meg, kb.
A kocsi önsúlya meg 995kg, akkustól.

[ Szerkesztve ]


gzbotii
(veterán)
Blog

Román források 15-20.000€ írnak, mint ár.


joghurt
(addikt)
Blog

Az 7,3 millió forintban. Plusz még áfa?


Fall-N
(veterán)

Erre írhatnám azt, hogy béna feleség miatt aki nem tud tolatni. ;] :DDD Viccet félretéve, szerintem is ésszerűbb orral beállni, de az tény hogy nem kell kitoltatni sötétben például.

Mondjuk engem nem érint, mert se kocsi, se garázs. Lakásban lakok és biciklivel járok. Persze néha jól jönne a kocsi, de a belváros közepén lakok és közel van minden. Még a munkahelyem is.

[ Szerkesztve ]


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Az semmi. Nekem mikor még meg volt a kocsim (eladtam) driftelve álltam be a garázsba :DDD


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Na ne már! Azt akarod bemesélni itt mindenkinek hogy egy macska tudd vezetni? ;] :DDD


koxx
(MODERÁTOR)
Blog

Az elég karcsú.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Nem mindegyik. :D

Amugy ez az első Kínai Dacia. Egy Dacia amit Kínában szerelnek össze. Nem tudom ez most jó hír vagy sem. :U


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Ami már nem Kínában készül az már nem is eredeti . :D


doooo
(veterán)

"Nem tudom ez most jó hír vagy sem. :U"

Azt én sem, de talán ez azt jelenti, hogy a márka túlnőtt egy szinten, és most már nem a "románsága" számít, meg az exkluzív, Romániára korlátozott gyártása. Most már ott szerelik össze a modellt, ahol a cégcsoportnak a legkönnyebb. Mivel Kínában, az ottani piacra már gyártják az ezzel megegyező Renault K-ZE-t, akkor nyilván ott a legegyszerűbb összeszerelni ezt is. Attól viszont nem kell tartani, hogy minden Dacia ott fog ezentúl készülni.


gzbotii
(veterán)
Blog

Nem, ÁFÁ-val.
Mondjuk a 15 000€ az pont 5 446 250 Ft jelenleg


gzbotii
(veterán)
Blog

Székelyföldi vagyok - én inkább bízom a kínaikban, ha minőségi munkáról van szó, mint a románokban. Gondolom nem kell ecsetelni, hogy ők azért tudnak ha akarnak muszáj elvárás.

[ Szerkesztve ]


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Én meg szatmár megye-i. :)


joghurt
(addikt)
Blog

15-20ezret írtál, én ez utóbbiból számoltam. Nem vagyok annyira optimista.


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Ha 15-20, gondolom a 20 az a fullextrás lesz. :U
8M-ért nem tudom ki venné meg.


gzbotii
(veterán)
Blog

Cégek. Mondjuk így is egyik legolcsóbb elektromos autó lenne. Ebből amúgy tényleg fapad kell. Városi cirkáló, ülésfűtés + klíma és nálam ki is merül, amit keresnék egy városi rohangálósában. Tempomat, combtámasz, sávtartó asszisztens, kétzónás klíma, etc minek arra, hogy 2km óvi + 1.5 munkahelyig, hazafelé 1km kitérő az Aldi, holnap meg ugyanez?


gzbotii
(veterán)
Blog

Xiaomi, Huawei cuccok azért össze vannak rakva, Apple is ott gyártat, gondolom ezt sem kell mondani. Persze lehet venni 14.000Ft is telefont onnan, meg 3€ rendelni Aliról porszívót, és az már nem tud olyan lenni...

üzenetek