Kedves brands.hu - ügyfélszolgálat!
Inkorrekt dolog törvényi előírásokkal takarózni, és nem vevőbarát magatartás a pénzen ülni és azt fialtatni amíg csak lehetőség van arra.
Kicsinyes az 1000 Ft-os kupon, az a minimum, hogy ezt készpénzben adják, és majd a kedves vevő eldönti, megtiszteli-e a bizalmával a céget még egyszer.
Sokat elárul a vég hozzáállásáról, hogy sem az "elnézést" sem a "nagyon sajnáljuk" kifejezést nem olvasni a válaszukban, enélkül egy 1000 Ft-os "kupon" sem ér fabatkát sem.
Remélem a továbbiakban sikerül fejleszteni a cég logisztikai és ügyfélkapcsolati rendszerét, mert - bár nagy a verseny - szükség volna még jó pár korrekt, az vevő érdekeit szem előtt tartó kereskedőre.
üdvözlettel:
DeFranco - fizetőképes kereslet
[ Szerkesztve ]