Azt gondolom, hogy egy modern, európai, kulturált (na, melyik jelző illik a Gázművekre?) szolgáltató ezt mondjuk úgy kéne csinálja, hogy:
- tömörítetlenséget tapasztal (eddig így is történt)
- kiszáll az illetékes és az érintett házak közös képviselőjét felkeresi (fail)
- elmondja, hogy a tömörítetlenség mi a frászt jelent, hogy miért szar, miért lesz jobb ha megcsinálják (fail)
- elmondja, hogy lesz egy felújítás, amit tart ettől eddig, ez milyen kényelmetlenségekkel jár (nem lehet parkolni, 8-kor kezdik a munkát légkalapáccsal etc)
- tanácsolja a háznak, hogy mérjék meg a szivárgást, ez a Gázművek érdeke is, hogy szolgáltathasson, ezért ezt ingyen el is végzik egy egyeztetett időpontban (fail)
- ha szivárgást észlelnek, akkor tájékoztatja a házat, levélszekrényben a lakókat, hogy ez mit jelent és hogyan lehet megoldani (fail)
- esetleg ajánl normális piaci áron dolgozó cégeket (ennek a fele fail)
Ehelyett lekapcsolták a gázt és most minimum két hétig nincs gázfogyasztás, ami nekünk megaszopás novemberben, nekik meg bevételkiesés. Double fail.