[Re:] [Brogyi:] Piaggio,Gilera nagyrobogó és a feszültségszabályozó - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


balazs1011
(aktív tag)

Ezt a motort most vettem 5.-én,úgy hogy még csak ismerkedem vele.
Rendszám nélkül vettem,hogy én majd megcsináltatomom rá.
Nekiálltam lebontani a burkolatot,hogy lássam mi is van alatta de sajnos feszegetni kellett volna
a dolgokat ezért csak részlegesen szedtem szét.
Ez előtti motorom egy VTR 1000 SP1 volt.De az talán nem az én világom.
Mondhatom hogy kipróbáltam már az összes fajtát.
ETZ150-nel kezdtem még anno-->ETZ250-->Yamaha FZ400-->Yamaha FZR500-->Suzuki Bandit 400-->Yamaha Fazer 400-->Suzuki Desperado 400-->Italjet Formula 50-->Suzuki SV 650-->majd hosszú kihagyás után Honda VTR 1000SP1-->és most a Beverly 500.
Tapasztalatom még nem sok van mivel rendszám nélkül nem szivesen használom.
Bár tegnap azért motoroztam vele egy kicsit.Az első futóműben viszont csalódtam. Ezt a motort nem lehet úgy dontögetni a kanyarban,pláne rosszabb úton mint a rendes teleszkópokkal rendelkező motorokat.Vagy van esetleg valami mód a javításra.Nagyon könnyű az eleje.
Végül is elsősorban munkábajáráshoz (15km) ,és kisebb túrákhoz vettem.
Tud lassan is menni,ha akarom akkor gyorsabban is, kényelmes, és talán a párom is felűl mögém.
Végsebességet még nem próbáltam,és a fogyasztásról sem tudok még nyilatkozni.
Az interneten sajnos semmifél kezelési könyvet ,tapasztalatmegosztást ,fórumot sem találtam.
Neked mi a véleményed a tiédről?

üzenetek