[Re:] [buherton:] Megjegyzés az M7-es baleset mellé - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


plömplöm
(őstag)
Blog

érdekelne, hogy a sok kövtáv-reklamátor vissza is úgy tér-e egy sávba, hogy a 2mp ott legyen. kedvencem az m6, ami általában szellemtanya, haladok szépen a szélső sávban, megjelenik egy gyorsabb autó mögöttem, megelőz és úgy jön vissza be elém, hogy kis túlzással összeérnek a lökhárítók. emberünket nem tolják, semmi sem indokolja, hogy így térjen vissza a sávba. ha eső után vagyunk, akkor pláne szoktam szeretni az általa felszórt taknyot...

[ Szerkesztve ]


BiP
(nagyúr)

A sok barom esőben is ezt csinálja. Közel,s távol senki, de besorol elém tök közel, hogy rámverje az esőt.


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Olvass vissza, hogy mi volt az eredeti kérdés.... ;)


Reggie0
(félisten)

Dehogy, sot a legjobb, ha kulso szervizbe kerul. A biztositoval szerzodott szerviz a lehuzasodban erdekelt, nem a minosegi munkaban.


kenwood
(veterán)
Blog

En arra mindig nagyon figyelek, hogy jo messze legyen a kozepso tukorben amikor bemegyek ele. Nyilvan a ket "V" tavolsagot en sem tudom tartani. Mondjuk az a legextremebb esetekre van kitalalva a leggyengebb (de meg nem hibas) fekre stb ... Ha egyutt lassulsz a sorral, vagy idoben eszleled az allo sort, akkor azert 130-rol satu nelkul is elegnek kell lennie kevesebbnek is. Ha viszont osszejon a legrosszabb forgatokonyv, akkor utana mondhatod,hogy 1000-bol 999 esetben eleg lett volna annyi is.


mephi666
(nagyúr)
Blog

ja, de normál esetben akkora helyre sorolsz be, ahová egy anyahajó is beférne, aki elé pedig besoroltál, az folyamatosan lemarad, mert azért előzted meg, mivel nagy volt kettőtök közt a sebességkülönbség :) (olyan helyre nem sorolok be, ahol nem tudok előre-hátra kényelmes követésit hagyni, ilyenkor vagy ugrok még egyet, vagy bele sem kezdek az előzgetésbe, ha sűrűnek ítélem a forgalmat és nem akarom feltartani a száguldozókat azzal, hogy "csak" óra szerinti 140-150es tempóval lépek végig...)

keveset pályáztam eddig életemben (talán 5ezer km körül?) és én is azt szoktam követni, amit írtatok: látom hogy előttünk fennforgás van, csökkentem a sebességet, kirakom a vészvillogót és figyelem a hátulról érkezőt... szlovén szakaszon pár hete volt elég sok ilyen... és talán még itthon az M7en volt hasonló, mint az esetben: csak a mögöttünk érkező lehúzott gyorsan a leállósávba, hogy ne csússzon bele a barom... (minket meg már nem ért el szerencsére)

pár évre meg nyaralni mentünk és az 52-esen Solt felé haladva a Kígyósi csárda után kb 1.5km-el jön egy szép jobbos ív, erdős területen... ki volt rakva jóval előre a munkavégzés tábla, 80-60-40es korlátozások jöttek, mire a kanyarba értünk... tényleg dolgoztak a kanyaron túl, megállt a sor: előttünk 1-2 autó, mi, mögöttünk egy fekete corolla... figyelem a tükröt: reccs, szállnak az alktrészek, toyota meg azzal a mozdulattal ment le önszántából inkább a fűre... nagyon észnél volt a sofőrje és azonnal reagált :K megúszta, de mögötte összejött 3 kocsiból egy szendvics... nem volt pályasebesség, így csak anyagi kárnak nézett ki ránézésre: húzódtak le sorban és gondolom töltögették egy ideig a betétlapokat

[ Szerkesztve ]


ncc1701
(veterán)

Asszony valamelyik évben nagyot bizonyított. Hasonló volt a szitu, pont meg tudott állni, de látta a tükörben, h a mögötte érkezőnek nem fog összejönni, gyors szúrt egy 1-est, és kislisszolt a leálló sávba. A mögötte érkező meg telibeverte azt, akit ért... Anya megúszta.

üzenetek