üzenetek

hozzászólások


gandrus
(tag)

Még októberben elromlott a laptopom (konkrétabban ugrált a kép), úgyhogy vissza lett küldve a szervízbe. A boltban (Comet, Wallsend) azt mondták, hogy 3 hetet vesz igénybe a javítás. Mikor visszakaptam, akkor az 1366*768 pixel felbontású kijelző helyett egy 1024*600-ast találtam benne, plusz a kijelző és a billentyűzet közti egyik távtartót is letörték, és a kijelzőt borító két műanyag fedél közt az alsó sarkoknál kb. centis rés tátongott. Megint visszavittük bátyámmal, visszaküldtük a hibák leírásával. A javítás ismét három hetet igényelt. Ekkor a két kisebb hiba javítva lett, de a kijelző nem változott... Ekkor ismét vissza lett víve, hogy cseréljék már ki a kijelzőt a megfelelő típusra. Tegnap kaptam levelet a boltból (ezúttal miért nem telefonáltak, ahogy eddig? :S ), hogy elkészült, át lehet venni.

A bátyám ma átvette (azért ő, mert én túlóráztam, ő meg a bolt mellett lakik), és azt mondta, hogy végre jó. A laptopot Acer szervízben javították (erről egy nagyméretű Acer címke is tanúskodott - mondjuk érdekesen nézett ki a PB laptopom az Acer címkével...), mivel a Packard Bell Acer tulajdonban van.

Nevetségesnek tartom, hogy ilyen hibákat elkövetnek, plusz kb. 4 hónap, mire tisztességesen megcsinálják... Szóval a remek hardver mellett ez a kritikán aluli szervíz egy nagy negatívum sajnos. :(

[ Szerkesztve ]

üzenetek