[Re:] [csipszikutya:] Problémáim a magyar rendörséggel de inkább a rendszerrel. - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


bitpork
(veterán)
Blog

Ezt nem értem én sem. Minap mentem a megengedettel ahogy szoktam, gyön a körforgalom, előttem egy kamion erre mögülem kiugrik egy kis merci és záróvonalon + forgalomtól elzárt területen, a szembe jövő sávot is érintve még a körforgalomig beelőzött minket :U


csipszikutya
(senior tag)
Blog

Járok Heidelberg merré 2 havonta. Németeknél nem félek, osztrákoknál sem. 145 oras szerint és tempomat.
Itthon se a trafitol félek, pályán szintén 145 tempomat ami 2 gps szerint is 141el megyek akkor, nem büntetnek meg érte.
A traffizásal nekem az a bajom, hogy igen, szar helyen mérnek, mindig ugyan ott, ergo ott alapbol 90el megyek és ott még be se melegszik a motorom, szal nem fogom neki tolni :D

De valaki irta, hogy az ovikhoz, sulikhoz kellene menni. Szoktam is látni szeptember elsö tanitási hetében, hogy ott állnak, nagyon helyes. De akkor is inkább csak disznek.

Sok mindent tudnék változtatni, nagyon sokat.

Szintén irta valaki, hogy ha belefut a trafiba mert siet akkor nyel, én is igy vagyok vele.
Nyár elején sietnem kellett, mert mikor álltam be a kocsival az udvarra az egyik szomszéd vitte sétálni az elmebeteg/kevésbé nevelt kutyáját (szájkosár nuku) és kitépte a porázt az asszony kezéböl és neki ment a miénknek, egyböl a torkának. Nem tudom, hogy szedtem le rola a másik kutyát, de belém is belém harapott.
Na akkor mentem át a másik városba nem lassan az állatorvoshoz, mert elvérzett volna a kutyám. Kint volt a traffi, utánam is jött a rendör, hogy hová hová sietek ennyivel telefonnal a kezemben? Mert ugye hivtam az állatorvost, hogy mi történt és mindjárt ott vagyunk.
Utánam jöttek, már csak az állatorvosnál értek utol és kérdezték, hogy hova sietek ennyire?
Látták, hogy az én karombol is ömlik a vérem (én is akkor vettem észre) és rendesen voltak nagyon, mert kérdezik, hogy nem vettem észre? Mondom nem, a kutyám élete a tét. Beültettek a rendörautoba, átvittek a sürgösségire és elláttak. Ök meg mondták, hogy ez volt az elsö és az utolso, hogy ilyet elintéznek, de ne foglalkozzak a gyorshajtással. Ha elöbb helyeztem a kutya életét mint a sajátomat. Majd miután elláttak vissza vittek a kutyámhoz és az automhoz.
Persze hozzá tették, hogy megjegyeztek, fokozottan figyelni fognak engem, de mivel mind a ketten nagy álat barátok, ök sem cselekedtek volna másképp ilyen helyzetben.


prolad
(őstag)

Mi az, hogy nem vehetsz fel stoppost? Tényleg tiltja majd ezt valami, vagy én olvastam rosszul?


Freiherr
(őstag)
Blog

Pályán nincs is gond, inkább bundeszen szoktak mérni, de ott nem is arra hajtanak, hogy anyagilag ellehetetlenítsenek.60-as táblánál mentem 68-cal , 15€ volt a büntetés, levélben kapta a cégem (német).

prolad: nem tilos, de ha a te hibádból maradandó sérülést szerez, akkor leperelheti a gatyát is rólad, ezért sem szabad felvenni senkit.

[ Szerkesztve ]


angyalpc2
(aktív tag)
Blog

Ez Magyarország... ennyi
Döbbenet mi van a magyar utakon...

És nem az hogy sehol senki nyílegyenes út, sietek munkába...max magamat nyírom ki.

Mint az óvodás a dodgemet.
Külön poén, hogy reggel az emberek alszanak az utakon...
mindenki tötyög
Este mindenki, mint az állat menekül haza. (magyar munka morál? :U )

Nyáron ..ugyan ez, gyerekek a hátsó ülésen... nem hogy 100-110...140-150 inkább mert siet strandolni.
Mintha számítana az a 10 perc.
A magyarnak 1.0-1.3-as szívó kocsi való max 100le-ig..az nem gyorsul, ezek a turbós dízeles kocsik meg csak rontottak a helyzeten, ...mert "szeret dinamikusan vezetni"...ebből kb az van, hogy 0 méter követési távolság és vonatozás, és kielőz padlógázzal, hátha még befér eléd. Amit te követési távolságként tartottál fenn..egyébként
De ő neki be kell oda menni..kényszeresen.
Elsőbbség adás, stoptábla záróvonal és társaik...körforgalomba beteszi a fél kocsit (éppen hogy megtud állni, esze ágában nem volt elsőbbséget adni.)
Vanank fenn már magyar videók szép számmal, döbbenetes..orosz videó szint.
Tényleg csak a román ukrán bolgár szerb vezet szarabbul.
http://hvg.hu/cegauto/20171125_magyar_autos_kresz_szabaly_kozlekedesi_moral

Újra kellene vizsgáztatni mindenkit (kötelezően 8 osztállyal) vagy anélkül extra tesztekkel és a gyakorlati oktatáson külön kitérni ezekre a távolság tartás fékezés stb. Durva szabálytalankodásnál meg elvenni a kocsit...annak lenne visszatartó ereje.
Ráadásul addig se vezet.

http://index.hu/belfold/2017/11/28/nyomoznak_az_iskolai_jardan_elozo_terepjaro_utan/

Garázssorunkon van egy középkorú nő a 3,5 méteres kis pöttöm kocsival nem tud beállni a garázsba.
Nem ismeri az Y-onozást :Y Ha valami útban van a kanyarodási íven, nem tud beállni. :W

Ilyen emberek vannak az utakon. Szerencsére tőle nem kell félni hogy túl gyorsan hajt...ő csak útakadály lesz 65-70-es tempóval.


bitpork
(veterán)
Blog

A danok sokkal de sokkal durvabban vonatoznak raadasul palyan 110 v felette. :K
A 8 altalanos miert erdekes? Amit irsz sajnos eleg jol lefesti az itthoni normakat de szerintem nem iskolazottsag kerdese. A frusztralt kisemberek es a torteto barmok - velemenyem szerint - sokkal hozzajarulnak a kephez :(
En pl kocsimrol fuggetlenul deffenziven vezetek. Sokaknak ez lassu.


Killer01
(őstag)

Ez nettó hülyeség így :N Nem a rendőr dönti el hol fog traffizni meg mikor, utasításba (parancsba ha így érthetőbb) kapja. A második rész "Meg kell vágni az embereket, mégpedig fix, előírt keretre, amit beterveznek..." sajnos igaz.


t72killer
(titán)
Blog

Hajaj, de még mennyire:(. Nem tudom, ki járt már Bécsben kocsival és ismerkedett meg a 80as tábla+IG-L kombinációjával lejtős autópályán (olyan pályaszakasz, ahol motorfék mellett aktívan fékeznem kell, hogy ne gyorsuljon 100-ra a kocsi.). Ja, és Bécs környéke tele van pakolva ilyenekkel, egyszer ha jól rémlik tucatnyi traffipaxot számoltam meg Bécs túlsó végétől a magyar határig. Közlekedésbiztonsági értelme zéró, zöldidióták kitalálták, hogy a 80-al közlekedő Tesla kevesebbet füstöl, mint a 100-al száguldozó. Napersze...

[ Szerkesztve ]


szebe
(őstag)

"De könyörgöm, ne a tisztességes embert probálják már büntetni, példát statuálni..."

Értem mire gondolsz, de ő nem fogja tudni hogy te tisztességes ember vagy vagy sem, ő csak annyit lát, hogy záróvonal, akkor büntetünk. Nem bántom érte, ez a dolga...

Az ittas vezetők, gyorshajtók mellett odafigyelhetnének egyéb dolgokra is. Félszemű, össze-vissza világító autók (egyik fényszóró az eget kémleli, másik maga elé 5 méterrel világít), szürkületben/sötétben világítás nélkül suhanó "énméglátok" emberek...
Múlt héten a város határában lecsúszott az árokba és fának csapódott egy kocsi, mert "egy munkagép az aszfaltra szennyeződést hordott fel, ami azt síkossá tette". Csesznek letakarítani a traktort, öklömnyi földdarabokkal van tele az út utánuk...


t72killer
(titán)
Blog

Másik, amitől felkapom a vizet, a széttuningolt, részecskeszűrő-kiműtött dízelek, amik fekete füstöt okádnak ahányszor csak rálép a gazdájuk a gázra. Nekem szoftverfrissítésre kell vinni a kocsit, meg értéke sincs már mert mindenki bef@sott az új dízeltől is, de ezekből szabadon dől a korom köbméterszámra - kutyát nem érdekli, hogy a fél utca tüdőrákot kap miatta.

[ Szerkesztve ]


Hieronymus
(addikt)
Blog

Múlt héten a város határában lecsúszott az árokba és fának csapódott egy kocsi, mert "egy munkagép az aszfaltra szennyeződést hordott fel, ami azt síkossá tette". Csesznek letakarítani a traktort, öklömnyi földdarabokkal van tele az út utánuk...

Erre jó a gumi jogszabály. Relatív gyorshajtás!. Még egy csekket is lehet küldeni az autóvezetőjének.


bitpork
(veterán)
Blog

Annak ellenére, hogy a KRESZ kötelezi a gazdasági gépek és teherautók vezetőit és használóit hogy takarítsanak és ne vigyenek fel szennyeződést az útra.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Azt nehéz bizonyítani hogy melyik mezőgazdasági eszköz hordta fel a sarat, mert nem maradt a helyszínen,
A fára felcsavarodott autó viszont jól azonosítható, a helyszínen.

De a viccet félretéve. Egyszerűbb a gumijogszabályokat alkalmazni. Minden helyzetre ráhúzhatóak.


Lauda
(félisten)
Blog

Ilyen esetben nem lehet relatív gyorshajtás. Ha nem lett volna sáros az aszfalt, akkor lépne ez életbe. Így viszont elkezdenek nyomozni a sár eredete után, az autós nem lesz hibás.


Dilikutya
(félisten)

Erre való hosszú autópályán a sok leálló sáv. Nem csak a homokosok randizgatnak ott. Kb. annyira veszélyes lehet egy hamburger, vagy egy kis flakon kóla, mint a mobiltelefon. Leköti legalább egy kezed, meg a figyelmed egy részét. Tiltanám a telefonnal, GPS-el együtt.


Lauda
(félisten)
Blog

Erre való hosszú autópályán a sok leálló sáv.

Mire?


Dilikutya
(félisten)

Enni, inni.


Lauda
(félisten)
Blog

:Y


Sethdobaloah
(senior tag)

Remélem leállósávot írtál, de pihenőt gondoltál. Ha nem így van, semmiképp ne vezess amíg nem veszed elő újra a kreszt, és veszel pár órát oktatónál.


ElektrikusDE
(senior tag)

Én parkolóban (pihenőben) szoktam enni, a leállósáv nem erre való!

[ Szerkesztve ]


Kasya
(nagyúr)
Blog

Tapasztalat, hogy neha ez szinte lehetetlen. Persze sokszor csak hanyagsag.


Dilikutya
(félisten)

Igen, azaz, ahol a szemét kiömlik a konténerből mindig.


szebe
(őstag)

Miért lehetetlen? Tényleg érdekel.


Kasya
(nagyúr)
Blog

Sok olyan foldut van, ami egyenes torkollik a foutba. Egyes esetekben:
- Akkora a sár (akar a traktornyom miatt is), hogy nem lehet kiszallni, mert nem csizmaban van az ember, vagy nem eleg szeles az ut. Ha ki is szall, utana a kocsiba visz be annyi mocskot, hogy hazaerve azt takarithatja belulrol is. A helyzettol fuggoen lehet a mondatban foglaltakat osszerakni.
- Egyszeruen epp semmi nincs az embernel, amivel a kocsit letakarithatna, mert nem keszult akkora sarra, mint ami fogadta kint. A bottal meg nem mindig lehet megfeleloen kocsit "takaritani".

De mint irtam is, eseti dolog.


Zolaash
(aktív tag)
Blog

A drogos c-kategóriással ha megállítja, csak a baj van. Papírmunka, satöbbi. Pénz sose lesz belőle, nincs miből levonni. Te meg befizeted a büntit, oszt' kész. Zéró gond, dől a lé.
Olyanok mint a kurvák, kint vannak esőben, hóban? A postás is. Meg még számtalan munka jár ezzel. Rendőrnek lenni sem kötelező. Lehet tanulni, lehet váltani. Persze egy kocsiban ülve a traffipaxot bekapcsolni mennyivel kényelmesebb, mint a kétkezi meló, ugye?!


tigipuf
(senior tag)

"2 trafi van kint mindig a föuton egymástol 2 km-re. Szeptember ota, ugyan ott minden nap. Az egyik miért nem áll ki, hogy kiintsen 1-2-3-4 autost, hogy "bevagy drogozva bazmeg, ittál kora reggel, hogy autoban ülsz? ésatöbbi"

Mifelénk egész nyáron az ment,hogy havonta kb 2-3 alkalommal nagy létszámmal, polgárőrséggel kiegészítve zártak belterületi szakaszokat csakis szondáztatás miatt.Azt kell mondanom gyors és korrekt intézkedés,nem kellett semmi papír,gyors fújás,viszlát!
Persze fészbukon már 2 perc múlva ment a figyelmeztetés mindenkinek,amit mélységesen elitélek ez esetben :(

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

A hasmenés nem játék. Fosnia kellett. :DDD


hege8888
(aktív tag)
Blog

Igazából ez a mentalitás jelzi az egész rendőrséget, nem a Szolgálunk és védünk, hanem a Behajtunk, és Elrettentünk szlogen lenne nekik a találó.
Külföldi példa:
Elnéztem egy táblát, szembe bementem egy mellékutcába. Odajött, mikor látta, hogy külföldi vagyok, és töröm a magyart, Úgy kezdte, hogy "Excuse me sir, but here..."


Agostino
(addikt)
Blog

miért nem áll ki, hogy kiintsen 1-2-3-4 autost

nyáron meleg van kint, télen hideg van kint. nem jó sehogyan sem


Egon
(nagyúr)
Blog

Igazából ez a mentalitás jelzi az egész rendőrséget, nem a Szolgálunk és védünk, hanem a Behajtunk, és Elrettentünk szlogen lenne nekik a találó.

Az nem jó, mert nem rímel. De megalkották már a találó szogent jó pár évvel ezelőtt, még egy népszerű, kortárs magyar (de külföldi álnéven ismert) irónő könyvében is szerepel: "Tarhálunk és félünk!"

:))


Lauda
(félisten)
Blog

Miért nem szúrunk ki velük és tartjuk be a szabályokat?

Kb 15 éve nem fizettem büntetést. 3 éve is a németek mértek be.

[ Szerkesztve ]

üzenetek