Köszi a visszajelzést, javítottam. Tudtam, hogy még valamit meg akartam csinálni a cikkel, csak aztán a nagy kapkodásban elmaradt.
@cudar07: Valószínűleg valamiért kialakult a gyakorlat a nyugati cégeknél, hogy a 3 gyártó hasonló gépeit vásárolják, és nem pl Asus-t, Acer-t stb. Hidd el, ezek a vállalatok nem nagyon szokták két marékra szórni a pénzt. Pár dolog amivel ez a Latitude többet tud pl az Inspiration-nél (csak hogy márkán belül maradjak):
- ezek a gépek még 5 év aktív használat után is egyben lesznek (a cégnél van több olyan D600, ami még gyakorlatilag újszerűnek tűnik, ezek több mint 7 éves gépek. 20 gépből talán 1 ment tönkre, pedig a legtöbbet nem irodában használták, hanem szerviztechnikusok)
- ezekhez a gépekhez 5 év után is lehet alkatrészt rendelni
- ha garancián belül tönkremegy valami, akkor másnapra ott a szerviz a cserealkatrésszel (vagy amint megjön, ha külföldről kell rendelni). Ja és itt nem kell bizonygatni, hogy valami elromlott. Ha azt mondom, hogy rossz, akkor szó nélkül cserélnek hdd-t vagy akár alaplapot is.
@audi100td: nálunk most szóba került, hogy esetleg váltunk valamelyik másik nagyra. A beszállítónk szerint a Lenovo gagyibb minőség és olcsóbb (nem nagyon érdeke egyiket sem fikázni, mindhárom márkát forgalmazzák). Láttam én már hiányos billentyűzetet D610 - 620 - 630-on is. Általában simán vissza lehet pattintani a gombot, gond csak akkor van, ha 1. nincs meg a billentyű, 2. letört az alu pöcök ami rögzíti. De ekkor kb 10e Ft-ért lehet új billentyűzetet rendelni, beszerelés kb.3 perc.
@McLaca: Az alap garancia a 3 év, de pl. a céges gépeink 4 év garival jönnek (gondolom így egyezett meg az anyacég a Dell-el).