Ezt a témát már én feszegettem többször, de fiatal programozók "leugattak" hogy erre ma már nincs idő. Így van ez mindennel manapság.. Szar csinálni gyorsan sok pénzért. Tisztelet a kivételnek.
hozzászólások
Apropó. Jelenleg nagyon várom, hogy induljon meg a demózás android környezetben, hiszen ez most nagy sláger és nagyon jók a lehetőségek ezen a platformon.
"Szart csinálni gyorsan sok pénzért"
Nem sértegetni akarlak, de meg lehet nézni, mi megy most. Határidők, kib*szott rövid határidők, olyanokat kell leadnunk, amire nem vagyunk büszkék, de muszáj (sokszor inkább az ember otthon még csinálja, csak ne kelljen 1-2 dolgot annyira igénytelenül leadni). Sok pénzért? Persze.... meg lehet nézni, mennyi volt egy programozó, vagy grafikus fizetése 5-10 éve, és mennyi most. Azt hiszem, ha tudod, meglepődnél. Azon is, mennyi ember van most ezek közül az után, munka nélkül. Én is, örülök, hogy még van munkám, és grafikuskánt azt csinálhatom, amit szeretek. 2-300k-s fizetések, csupán a múlt, semmi több.
Akit meg meg is fizetnek, nem ő mondja meg mit hogy csináljon meg, hanem a felettese. Szóval nem feltétlen az adott emberen múlik, mit ad ki a kezéből.
[ Szerkesztve ]
"ezeket még kéne nézetni a játékfejllesztőkkel"
Mondjuk, pl, nemistudom, pl a Remedyvel?
Köszi, hogy közel 1200-an rákattintottatok a cikkre
Régi időkről sok jó írás van a scene.hu-n és akik átélték, azoktól hitelesebb lenne arról írni mint tőlem, aki jelenleg csak műkedvelő.
Én évek óta nyomon követem a partyk anyagát, szeretném folyamatosan (ahogy időm engedi) elétek tárni majd a mostani partykon született alkotásokat.
Szóval majd figyeljétek a főoldalt, mert várhatók tőlem írások a jövőben.
dave666
(aktív tag)
Köszi a müvészetet
Én is emlékszek, a C64-es korszakból a demókra, meg a grafikákra.
Amigán is láttam néhány demót.
Ez is érdekes
"ezeket még kéne nézetni a játékfejllesztőkkel"
Nem kell nézetni, nézik ők maguktól is. Elég sok embert szippnatanak át a demoscene világából a különböző játékfejlesztő cégek Aztán, hogy utána, hogyan alakulnak a dolgok és miért optimalizálatlanok a cuccok, arra már érkezett pár válasz.
Meglepődtem, azt hittem C64-el ez a műfaj is kihalt... Durvák voltak akkoriban, de most megnézve is fantasztikusak vannak.
Köszi a cikket!
Lehetne folytatása egy "hogyan készül" alaposabban, érdekel (mint nézőt, és grafikai jómunkást).
Azt nem értem, hogy az Exceed - Spot! Desktop Adventures-e miért maradt ki a fenti listából... party-győztesek voltak vele.
Karee11
(tag)
Én esküszöm a fejemet a falba verném, ha a GTA 4 egy P3-as gépen FullHD-ban menne 30 FPS-el, túl nagy kérés?
A demók viszont nagyon jók, hogy mi mindent ki tudnak hozni egy két kilóbájból
stfx
(aktív tag)
Hát ha állkapcsot akartok ledobni akkor nézzétek meg C64-en a [Boose Design - Edge of Disgrace] c. demóját
kenesei1982
(aktív tag)
a céges laptopomon akartam megnézegetni őket meló közben, de nem indul el egyik sem. nem elég ezekhez az integrált videokari?
"nem elég ezekhez az integrált videokari?"
Nem.
Viszont mindegyik megvan videóként is, inkább nézd meg azokat.
bigfranyo
(csendes tag)
+1 kéz a magasban
Eszméletlen jól néz ki, és hogy ekkora méretben sikerült megcsinálni külön piros pont!
Keresgéltem az államat rendesen a fotel alatt.
looser
(addikt)
Hát ez nem semmi...ezért vágytam a Jó Öregre, de sajnos csak Fellegekben Szárnyaló Flamingóra futotta a családi költségvetésből :-)