üzenetek

hozzászólások


.LnB
(titán)
Blog

A játék elején, mikor még valaki kezdő akkor bőven elég az a pár Merc. Pont addigra gyűlik össze 50.000 Credit míg valaki kezdi kicsit átlátni a játékot. És ez változó. Aki ügyes annak hamar összegyűlik. Én napi 7000 kreditet gyűjtök 1,5-2 óra játékkal. Jelenleg ennél többre nincs is időm.
Annak pedig nincs értelme, hogy csak a Loadout-ok kerüljenek Credit-be, mert nagyjából semmi jelentőségük. Alapokkal is simán lehet úgy játszani mint egy Cobalt kártyával.

Az alap Merc-kek közül pedig Skyhammer tökéletes gyakorloni a harcokat, Aura pedig tökéletes medic/support karakter. 20+ szint felett is alap Merc Aura annyira erős. Gyors, a Healing Station pedig ontja az XP-t, ha az ember jó helyre teszi le a csapattársai számára. Most Bushwhacker azt hiszem ingyenes. Meg is látszik a meccseken, mert az új emberek egyszerűen nem tudják használni. És akkor mi lenne egy Red Eye vagy Spark esetében... Arra tökéletes a rotációs rendszer, hogy belekóstoljanak más karakterekbe is, de a tanulóidőszakot nem lehet kikerülni. Nem könnyen tanulható játék. És tempója miatt ez sokakat el is rémiszthet.

Írtam, hogy meg kell tanulni, át kell látni a játék rendszerét, mert nem olyan egyszerű mint aminek látszik. És kitartás kell hozzá, mert nem egyből jön a siker.

Az pedig, hogy legyen minden ingyenes, az fals felvetés. Így se nehéz unlockolni a karaktereket, és ha valaki lusta vegye meg. Ennyi legyen a fejlesztőknek is, mert a játék rendszerének felépítése révén máshogy nem tudnak profitálni belőle.

Én lvl15 vagyok és 4 Merc nincs meg, és csak azért nincs meg több mert amik maradtak azok annyira nem érdekelnek, de majd meglesz az is, most kártyákat gyűjtök, arra megy el a credit.

üzenetek