[Re:] [Doze:] corporate bullshit - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


joysefke
(veterán)
Blog

Elég nevetségesen hangzik.

Nálunk minden egyes ügyfélhez (ezek cégek) ki volt rendelve egy-egy account manager, akinek az a dolga, hogy tudja, hogy mi van az ügyféllel, az ügyfél mikor tervezi a beszerzést, mennyi pénze van/lesz rá, időben elkezdi a termékeinket pozícionálni az ügyfélnél etc. Az állásával felel a hozzá a munkáltatója által (kizárólagosan hozzá) rendelt ügyfélkapcsolatokért. Az ügyfélkapcsolatban elért siker és bukta is teljes mértékben az övé.

Tehát az egész rendszer nem "ingatlanügynök" alapon működik. Az ügyfélkapcsolati munkát az account managernek kell 100%-ban beleadnia és koordinálnia cserében a sikerdíja is teljesen biztos, ha ügylet lesz. A sikerdíj mértéke pedig az ügylet minőségétől fog függeni.

Egy account managerhez értelemszerűen több account is tartozhat, tipikusan az ügyfél méretétől és igényeinek komplexitásától múlik. Van olyan account manager akinek tényles csak néhány ügyfele van és az ügyfél szökőévente csinál egy egy óriás beszerzést.

[ Szerkesztve ]

üzenetek