[Re:] [Doze:] Prandtl–Glauert-szingularitás a gyakorlatban :D - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Doze
(aktív tag)
Blog

Én azt olvastam, ha szuperszonikus sebességnél jól irányítható gépet akarnak, akkor szubszonikus irányíthatóság kárár megy.... és a kettő közti egyensúly megtalálása a nehéz.

Ha ezzel hülyeséget mondtam akkor lőjetek le :DDD

Ja és igen, a mig 29, annak sokkal durvább hangja van volt... voltam repülőnapon :)

daa-raa: Tudtommal az SR-71-nél volt valami speckós kerozin am pl sokkal magasabb lobbanásponttal bírt, pont az általad említett "szivárgás" miatt... a hevülést meg pont szárnyakban tárolt üzemanyag keringetésével akadályozták meg, kvázi hűtőfolyadékként működött...

[ Szerkesztve ]

üzenetek